Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 13:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

dav, har byttet lidt tjald til en ordentlig omgang 10 mg. morfin piller, min plan er nu at knuse hele lortet og lave det til snuff, men vil meget gerne a med bindemidler etc. og andet crap. ku forstille mig at kold accetone måske ville virke men hvis det gør det, er det så nok med et par hurtige skyld eller?? vil jo helst ikk miste så meget a guld støvet! 8)
eller hvis der andre metoder så sig endelig til! hved at cold water extraction ikke er en mulighed :? takker på forhånd.

ps har søgt på nettet men ku sku ikke finde noget.. ikk engang på drugs-forum.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
morf-cain-king skrev:
dav, har byttet lidt tjald til en ordentlig omgang 10 mg. morfin piller, min plan er nu at knuse hele lortet og lave det til snuff, men vil meget gerne a med bindemidler etc. og andet crap. ku forstille mig at kold accetone måske ville virke men hvis det gør det, er det så nok med et par hurtige skyld eller?? vil jo helst ikk miste så meget a guld støvet! 8)
eller hvis der andre metoder så sig endelig til! hved at cold water extraction ikke er en mulighed :? takker på forhånd.

ps har søgt på nettet men ku sku ikke finde noget.. ikk engang på drugs-forum.

Hvad hedder produktet?

Titel:
Junior medlem

ved det faktisk ikke.. små hvide runde piller på 10mg..?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

morf-cain-king skrev:
ved det faktisk ikke.. små hvide runde piller på 10mg..?

Iflg. lægemiddelkataloget forhandles der to produkter i DK.
Producenten DAK angiver deres 10 mg til at indeholde hydrochloridsaltet af morfin, mens SAD angiver deres 10 mg´er til at indeholde morfin - underforstået freebasen!
Jeg tror det er en mangel ved SAD´s produktresume, at de ikke angiver det som værende et eller andet salt. Jeg formoder i hvert fald at det er et salt, men det er jo ikke mit job, at gøre idioterne på medicin.dk opmærksomme på det :lol:
Foruden morfin(HCl) er der i begge tabletter tilsat laktose. Hvis vi forudsætter at begge præparater indeholder et lettere opløseligt morfin-salt(HCl f.eks.), er en af de få udveje til et renere produkt, en syre/base-ekstration.
Hvis du ikke kender til en syre/base ekstraktion, så glem at foretage dig yderligere med din medicin, end at tage den mod stærke smerter :wink:

Titel:
Junior medlem

okay så hvis man skal være på den sikre side skal man ha dak? men ku heller ikke forstille mig andet en at der er et morfin salt i begge præparater..
må indrømme at jeg aldrig har prøvet at lave en syre base ekstration men tror godt jeg kunne finde ud a det.. mangler bare diverse ting som en skille tragt osv. og så tror jeg nok jeg må studere en smule endnu.. men teknikken
sku bestå i at man har en æter opløsning og vand i en skille
tragt hvor morfin saltet vil fælde ud i æteren.. skal der så tilsættes en syre" i æterern eller???

JA SÅ ER DET NU AT MAN ØNSKER AT MAN HAVDE FULGT LIDT BEDRE MED I FYSIK PÅ FOLKESKOLEN! :roll:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Citat:
men teknikken
sku bestå i at man har en æter opløsning og vand i en skille
tragt hvor morfin saltet vil fælde ud i æteren

NEJ, det er netop freebasen du udryster i en organisk solvent, som f.eks. ether.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
JA SÅ ER DET NU AT MAN ØNSKER AT MAN HAVDE FULGT LIDT BEDRE MED I FYSIK PÅ FOLKESKOLEN!

Jeg tvivler nu meget på at de underviser i AB ekstraktioner i folkeskolen og da specielt ikke i fysik :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg vil nok også mene, at man bør nok have som minimum en universitetsbaggrund, for at give sig i kast med ekstraktioner o.lign. Det kræver trods alt en smule teoretisk og praktisk viden/erfaring samt kendskab til diverse kemikalier og fornødne sikkerhedsforanstaltninger, at kunne stå og planlægge og udføre en sådan procedure, hvor man ikke er til fare for sig selv eller sine omgivelser.

Ether og andre organiske solventer er som regel uhyre brandfarlige, og det er absolut ikke noget man skal stå og hælde sammen i en gryde hjemme i køkkenet.

Titel:
Dedikeret medlem

Ehm, correct me if I'm wrong, men morfin kan da mig bekendt ikke sniffes?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude i Hampen
Eleusis skrev:
Ehm, correct me if I'm wrong, men morfin kan da mig bekendt ikke sniffes?

Heroin er morfica og Hero kan sniffes hvad enten det hvid thai eller brunt

Titel:
Dedikeret medlem

Ehm nej... Kodein er også et morfika, og det kan ikke sniffes.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Eleusis skrev:
Ehm nej... Kodein er også et morfika, og det kan ikke sniffes.

Det er fordi kodein skal demethyleres i leveren før det bliver aktivt - det er et prodrug. Kodein er altså en undtagelse. Saltet af langt det fleste opiater og opioider virker fint IN.

Titel:
Dedikeret medlem

Tjah... Ganske vidst er morfin ikke synderligt effektivt oralt, men at udvinde dem fra piller lyder lige lovligt besværligt (Medmindre man er lidt af en keminørd, selvfølgelig!)

Anal administration lige så effektivt om insufflering, og der behøver man ikke at udvinde ud af en pille først...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]