Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Dextrose skrev:
Hvis du er godt erfaren i det psykedeliske terrirotium, så vil jeg klart anbefale at du spiser den hele på én gang.

LSD-kvalitet svinger meget, så du kan ikke være sikker på at det er 150 aktive mikrogram.

Jeg har god en god sjat svampetrips på bagen, hvor nogle få at dem har medført nogle ret kraftige trancendentale oplevelser, som jeg er kommet fantastisk godt ud af. Og udover det en smule erfaring andre entheogener(forskellige LSA-holdige frø, Salvia Divinorum) og et enkelt RC(5-meo-mipt).
Jeg har det også sådan, at en for lav dose af et stof kan virke forvrængende på ens helhedsindtryk af oplevelsen, så hellere en smule mere - når jeg nu efterhånden føler mig nogenlunde rustet til en bevidsthedsændring af dimensioner, efter alligevel at have haft nogle temmeligt store åbenbaringer og grænsebrydende oplevelser.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
En for lav dosis kan meget hurtig blive irriterende, så spis du hellere den hele, eftersom du har god erfaring med svampe (det var det jeg fiskede efter).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Will do - tak
Der går nok lige en måneds tid inden, da jeg har en 3. årsopgave, der skal laves inden og nogle hængepartier, der lige skal følges op på. Jeg tager nok lige tråden frem igen, når tid er

Titel:
Flueknepper kongen

Treasure skrev:
Basisk hydrolyse finder ikke sted - ihvertfald ikke med LSD, og tilsyneladende heller ikke med syre. Det kan om muligt være fordi der er tale om en tertiær amin, der ikke er lige så basisk som sekundære og primære aminer. Så vidt jeg kan se er der blot tale om en omkonfiguration af stereocenteret gennem et carbanion-intermediat, men jeg ved ikke om det ændrer på om det er fysiologisk aktivt - det gør det sikkert ?

Samtlige andre isomerer (iso-LSD; l-LSD; l-iso-LSD) er inaktive; kun d-LSD er aktivt.

Carboxamid-gruppen på 8-placeringen kan sparkes af ved hydrolyse. Dette skaber det uaktive stof lumi-lsd.

Titel:
Dedikeret medlem

jeg plejer at opbevare dem i en skuffe lgiesom levose, men så hvis i har en garage hvor der er lidt køligere uden at det bliver til is kan du måske smide dem derud i en lille luft tæt pose og så et mørkt sted :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
hva med at opbevare sukkerknalden i en fryser ? det gør en af mine venner, men det er måske ikke den bedste ide der findes ?

og mht dosering, så vil jeg også anbefale dig at køre hel sukkerknalden i hovedet, for som dex siger så er det ikke sikkert det er 150 aktive mikrogram..

fik en dråbe første dag til fullmoon06, som eftersigende skulle være på 150, og fik et mærke sidste dag der skulle være på 125. dråben på 150 var bestemt ikke på 150 aktive, mens mærket på 125 måske endda nok var mere en 125 aktive, der var ihvertfald skrald på.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
shinsou skrev:
Nu har jeg, efter lang tids søgen, fundet frem til den gyldne lsd-kilde. Dog har jeg kun fået det tilbudt i form af en sukkerknald med en dråbe på ca. 150 mics. Hvordan og hvor længe kan denne opbevares, uden molekylet nedbrydes? Jeg vil gerne kunne tage det på det perfekte tidspunkt, uden at skulle være afhængig af min kildes planer - i kender nok alle sammen til, at skulle vente og vente og vente, så ens egen lyst måske forsvinder, eller at tiden er så fremskreden, at det ville være dybt tåbeligt at tage et kraftigt psykedelikum.

Og da jeg har fået at vide, at der er temmeligt meget skrald på med disse sukkerknalder, tænker jeg på, at opløse den i vand, drikke halvdelen, vente til jeg har fået fuld effekt og så drikke resten, hvis jeg lyster - er dette en tåbelig plan? Er der allerede opbygget tolerance efter ~1 time?
tror du ikke bare du skal spise en af gangen, spiser normalt nogen stykker og det er ikke den første der altid er den vildeste :-)

Titel: hmm.
Junior medlem

som der er blevet spurgt om før, kan det så ikke betale sig at opbevare sine dråber/mærker i fryseren??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]