Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Sæt dig godt til rette, og tænd en joint...

Der var engang en lille dreng der skulle til Canada. Han havde mellemlanding i Amsterdam, og som han stod der i lufthavnen, tænkte han: Jeg skal da ryge!!!
Som sagt så gjort. Han tog det første tog ind til Centrum, tog ind på El Guapo, og rullede sig en dejlig skunkjoint.
Hmmm, den smagte godt.
Så kom han til at tænke på at han skulle være i Canada i over en måned.
Og han vidste ikke hvor han kunne købe ryger der.
Så var det han tænkte: Jeg køber da bare noget her at tage med! Han var lidt i tvivl om han skulle have skunk eller hash, men til sidst købte han et par gram god, sort hash.
Så rullede han sig ellers en joint til, puttede hashen ned i sokkerne, og tog tilbage til lufthavnen.

Ti timer senere var flyet ved at lande. Den lille dreng var langt væk, for han havde også spist sig nogle beroligende Valiumer, så han gik ud fra flyet, ind til paskontrollen, og stod og stenede.
Da det blev hans tur til at vise pas, kiggede tolderne på det, og sagde: Du skal lige med ud til en ekstra kontrol!

Den lille dreng var slet ikke nervøs, for hashen lå jo i hans sokker, og han havde ikke noget i baggagen.
Og så åbnede de ellers kufferterne, kiggede og roddede, men han stod stadig bare og smilte. Så fandt tolderne et jointrør i en jakke, og sagde: AHA!
Så hold den lille dreng op med at smile.
'Det er alvorligt!' Sagde de, og begyndte at snakke om at der var rester af marijuana i røret.
Av for den da!
Han blev taget med ind til et lille lokale ved siden af, hvor det hele blev endnu grundigere gennemroddet.

'Du skal tage tøjet af!' Sagde en af tolderne, og så blev den lille dreng for alvor nervøs. Helt nøgen stod han med ballerne spredte op af væggen, så tolderne kunne kigge op i nummeren på ham.
Men de fandt ikke noget.
Så begyndte de at rode i det tøj han havde haft på sig, og den lille dreng blev for alvor nervøs. Hashen lå jo i sokkerne!

'Hvis du har noget på dig, så skal du sige til nu, ellers bliver jeg rigtigt sur når jeg finder det' sagde en af dem, men den lille dreng vidste godt at det var bullshit, og at straffen er den samme, om man siger det eller ej.

Først kiggede de i alle lommer, og så vendte de dem ud. Selv underbukserne undersøgte de. Og til sidst kom turen til sokkerne. Den lille dreng bad en lille bøn for sig, mens tolderen stak hele hånden ned i først den ene sok, og så den anden.
Så kiggede han frustreret op, og sagde til den anden tolder at han ikke kunne finde mere.
Den lille dreng var sikker på at hans bønner var blevet hørt, og så fik han ellers en advarsel, fik sit tøj igen, og fik lov til at gå igen.

Men hvad skete der med hashen siger du?

Det var først hen på aftenen at den lille dreng opdagede hvor den var blevet af. Han ikke sparet for en gangs skyld, og havde købt den dyreste, så efter 10 timer nede i en svedig sok, havde den gode, fedtede, luksus-afgan han havde købt nærmest smeltet sammen med sokken.
Det tog ham mange minutter at få hashen fri af sokken igen. Men så røg han tilgengæld også den bedste joint han havde fået i lang, lang, tid!

Slut.

Junior medlem

Geografisk sted: hillerød
grinner [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
sød historie, er den fantasi? eller er du den lille dreng?

Insane psychedelia user!

Jeg tror ikke jeg kunne ha' holdt så længe.., men sej historie!

Dedikeret medlem

man kan også bare stope det i håret. og sige det er tyggegummi...

Insane psychedelia user!

Det minder mig om engang da en person her fra boardet skulle smugle svampe med til udlandet og Pelle Gris sagde at han kunne putte dem i håret [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/Jens Chr.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ikk dårlig!

hvor meget måtte han betale for de par gram sort hash ??? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

I den børnebog jeg læste historien i, stod der vist at det kostede cirka ligeså meget som standard på christiania...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Mega fed! Den skal fortælles i generationer i min familie [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: (København)
I må indrømme, at med magisk hash, som man har i sit hovede (se emne ´det Fedeste´, Fuck hvor er jeg blæst-forum) har vi en ny situation.

- Hvad mon de så vil finde på??

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
kan man ikke sy et par strømper af frimærker, eller måske et hel joking-sæt 4 lags.... så kan de jo kigge alt det de vil i ens tøj... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

meget sød historie [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Well, heldige svin der...

@Jensus > Fantaserer du om at blive revet med ind i rum, hvor toldere står og undersøger din røv ?

[ 17 Juni 2002: Besked ændret af: g0dkiLLa ]

Junior medlem

Geografisk sted: DK
griner nok, rensede han hashen for fodsved?

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af pouvl:
rensede han hashen for fodsved?<HR></BLOCKQUOTE>

Man skal da ik være sart [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]