Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: 2C-E
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Jeg har noget 2C-E liggende som jeg ikke har prøvet endnu. Jeg overvejer her i weekenden at prøve stoffet, hjemme ved mig selv.

Ville det være totalt uansvareligt at gøre det alene?
Jeg har læst en del og fundet ud af at man ikke skal forsøge at se ting, eller forsøge at lede sine tanker på noget bestemt. Bare lade sig flyde med og acceptere det hjernen har lyst til at vise dig. Så snart man forsøger at tvinge hjernen til noget kan det ende galt.

Overvejer at indtage 12 mg.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det kommer helt an på om du er erfaren eller ikke har prøvet at tage psychedelica alene før.

Men som grundregel er det altid dejligt at have en sammen med sig når man trippet. Også for selvskabets skyld.

2c-E er jo meget psychedelisk ift 2c-i eller 2c-b og så kan det varer op til 16 timer før man kan sove bagefter.

Vil tro at 12mg er for lidt. I følge linket herunder er den mindste anb. dosis 16mg. Hvis jeg selv havde det ville jeg nok starte der første gang.

Du kan få alt den info du behøver her

http://www.2c-e.com

Mvh Mikkel

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
uansvarligt: hmm
det kommer klart an på din erfaring samt forventning.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har nok ikke den største erfaring, jeg kan dog sige jeg aldrig har haft psykiske problemer, og der er ingen i min familie der har lidt af det.
Med den dose jeg har valgt forventer jeg egentlig kun en forsmag på hvad stoffet kan tilbyde, altså ikke det vilde. Jeg vil egentlig bare være sikker på hvad jeg egentlig går ind til i stedet for at kaste mig direkte ud i 18 mg.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Synes 12 mg er en fin start. 2C-E kan altså være ret kraftigt, selv ved så lidt, men som oftest i større dose. Hvilken måde har du i øvrigt tænkt dig at indtage det på? Rart at høre at du ikke bare æder en bunke :p

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Havde tænkt mig at blande det op i 60% vodka og indtage den mængde der ville svare til 12 mg.. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

banditz skrev:
Havde tænkt mig at blande det op i 60% vodka og indtage den mængde der ville svare til 12 mg.. :)

Perfekt - bare så jeg var sikker på du ikke ville sniffe det ;)
Væskeopmålingsmetoden er i øvrigt genial til rigtig mange ting :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

simpzon skrev:
banditz skrev:

Perfekt - bare så jeg var sikker på du ikke ville sniffe det ;)
Væskeopmålingsmetoden er i øvrigt genial til rigtig mange ting :)

Efter de ting jeg har læst rundt omkring om snifning af 2C-(x) stoffer holder jeg mig bare fra det :)

Regner med at bestille en vægt her den første, indtil har jeg tænkt mig at bruge væskemetoden, det skulle vel også sagtens kunne holde sig i vodka?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeps, de fleste en-bogstavs phenethylaminer (som tæller 2c-x'erne) er fint holdbare i den væske, og ikke så skrøbelige som meget andet :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vidunderligt :) Så må vi se om jeg finder tid og ro i weekenden, det gik desuden godt igår! Indtog halvdelen først og 1 ½ time efter den sidste.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

banditz skrev:
Vidunderligt :) Så må vi se om jeg finder tid og ro i weekenden, det gik desuden godt igår! Indtog halvdelen først og 1 ½ time efter den sidste.

Perfekt! Uddyb endelig - evt. i et nyt emne ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Sjovt nok står jeg også foran min første oplevelse med 2c-e, og har selvfølgelig også tænkt i dosis-tanker. Men hvordan forholder det sig med redosering? Jeg tænker på at tage 10 mg. til at starte med, og så se om der evt. skal 5 mg. mere indenbords, når den første dose er sparket helt ind. Er der nogen, der fraråder dette?
Og kan det overhovedet lade sig gøre at redosere, eller opbygger hjernen hurtigt en tolerance overfor 2c-e?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har faktisk også tænkt over dette, desuden har jeg overvejet at blande med 60 mg methylon, da 2c-e ikke skulle have samme eufori som andre phenethylaminer...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg må ærligt sige at jeg ikke syntes at det er en spor god ide specielt hvis det er din første erfaring med 2c-e som på ingen måder IMO ligner de andre 2c'er.

Vi er flere i min kreds der har oplevet det som meget kraftigt og faktisk nok éen af de stoffer jeg mindst ville anbefale til solo trip.

Dette er dog i lyset af at vores doser var 20mg+ men alligevel vil jeg lige advare dig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DR-D skrev:
Jeg må ærligt sige at jeg ikke syntes at det er en spor god ide specielt hvis det er din første erfaring med 2c-e som på ingen måder IMO ligner de andre 2c'er.

Vi er flere i min kreds der har oplevet det som meget kraftigt og faktisk nok éen af de stoffer jeg mindst ville anbefale til solo trip.

Dette er dog i lyset af at vores doser var 20mg+ men alligevel vil jeg lige advare dig.

Okay, mange tak :) Vil jeg tage med i mine overvejelser. Problemet er bare at jeg ikke har nogen jeg stoler kanont meget på som deler min passion omkring dette emne.. De fleste af mine venner ved det sq ikke engang. Så ville de nok afbryde alt til mig..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Éen af mine bekendte fik ret voldsomme fysiske bivirkninger af stoffet som blev så kraftige at vi overvejede om han skulle på hospitalet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DR-D skrev:
Éen af mine bekendte fik ret voldsomme fysiske bivirkninger af stoffet som blev så kraftige at vi overvejede om han skulle på hospitalet.

Hmm okay :/ Ville det ikke være en mulighed at sluge 4 mg så og se hvordan ens krop reagere? Om man har en form for "allergi"?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har også læst om en enkelt herinde der fik voldsom allergiske reaktioner for 2C-E. Men 4 mg. vil sandsynligvis ikke påvirke dig oralt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm okay.. Tror nu alligevel jeg prøver, med lav dose.. Må lige se om jeg kan finde en man kan holde kontakt med..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Du kan iøvrigt sagtens reducere på 2c-e.

10-12 mg. lyder som en fin startdosis, men forbered dig på et eventuelt meget forvirrende trip, hvor den fysiske del fylder meget - Bodyload kan ihvertfald ved 20+ være enormt tungt, og følelsen af rastløshed og mangel på kontrol med om du har lyst til at brække dig eller skide er normal.

Andre der oplevet det samme på højere doser af 2c-e?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]