Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er, trods mange eksperimenter med oral THC, ikke så kvik til de biokemiske detaljer - måske I kan hjælpe mig.

THC kræver fedtstof for at optages optimalt, ikke sandt?

Jeg har i min hånd:

ca. 4 gram 80'er maroc.
En gelatine-kapsel.

Hvis jeg nu smuldrede hashen fint, og blandede den ligeligt op med noget fedtstof af en eller anden art, ville jeg så få en potent dose aktiv oral THC? Eller mangler jeg noget?

Peace,
Tias.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
hehe U go girl! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hehe, tak for sidst(Jeg bliver præsident næste gang vi spiller, og SÅ skal I lære hvordan kommunister kan køre et land!!!), Doctor [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men altså.. jeg vil lige vide om det virker inden jeg fråder min gode hash [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Peace,
Tias.

Medlem

Geografisk sted: Gentofte
Det skal sgu nok virke...men lad vær med at spise alle 4 gr.

har faktisk tænkt på fuldstændigt det samme...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Loun>> Nej, for fanden [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Jeg tænkte på 0.2-0.4 g, det er jo stærk hash.

Jeg vil bare vide om det virker?

Oi,
Tias.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Opløs det i olie på en pande, prop det i en kapsel og slug den før den bliver opløst!
Jeg ville anbefale 0,5-1 gram og kun mere hvis du har lyst til at være alvorligt lammet (det er oftest det der er fedest IMO)!

VH Jonas!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
men der går jo lang tid før det virker og det med fedt/oile stof i gelatine kapsler er ikke sådan lige til det bliver noget gratværk det kan jeg sige dig på forhånd så skal du ihvertfald vente til det er helt stivnet,nu hvor du er i gang kan du så ikke prøve at tage en lille sjat mad oile put lidt hash i og så la det absobere i katoffelmel måske ville det være nemmere at gøre med bagefter hvis du ville have det i kapsler men ikke for meget af det oile bare lige så hash kan være der ellers går kapslerne i stykker

jeg har også altid haft en tilbage vende tanke om at leje med hustplas og hash måske kunne man lave nogle vingummis eller noget grøn budding/grating værk eller hvad det nu hedder

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Musclebundt>> Ah, da vist ikke et gram 80,- maroc. Har prøvet med et gram 70'er, det var slemt nok.

Nostalic>> Ok, takker. Jeg vil gi' det et forsøg.

Peace,
TIas.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Tias: Det kan godt være det bare er mig der kan li at være vold-blæst [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

VH

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af MuscleBundt Aka. *Censur*-Master!:
@Tias: Det kan godt være det bare er mig der kan li at være vold-blæst [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

VH
<HR></BLOCKQUOTE>

Nej det kan jeg også godt, den der følelse af at man bare er.. voldblæst..

Jeg er nu med på en lytter til indtaglse oralt, og hvad det kan blandes med. Så kom med en masse gode forslag! Hvad med om man smurgte en skive franskbrød, og kom tjald ovenpå? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] ej joke, back to the serious quention / answers

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil foreslå noget hash-smør... opløs det i smeltet smør, og lav en ostemad eller whatever med smørret...

Btw, der er ingen grund til at købe så dyr hash, hvis det er til madlavning - hvis det skal ryges, kan det betale sig (og anbefales) at give en god skilling for tjalden, men hvis det alligevel bare skal ædes, kan man ligeså godt bruge 50-kroners marok.

Junior medlem

Hey Tias, hvorfor ik bare lave guldkakao? -det smager sgu da godt [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] !! -men måske kunne man opløse nogle gode gr i varmt smør, lade det sinmre lidt, og lade smørret størkne lidt og så proppe det i kapsel?? eller har jeg misforstået noget [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Guldkakao skal ha' voldmeget fedt tilført, og det synes jeg ærligt talt smager lidt klamt.

Hvad angår fedt+nold+kapsel angår, så er det jo det jeg prøver at finde ud af om man kan... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hjemmelavet hash-brownies er nu engang bedst! en jeg kender laver de bedste brownies i hele verden! mmmmmmmmmmmm

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Tias: Så længe der laves guldkakao på let- eller sødmælk, vil jeg mene, at det er unødvendigt, at tilsætte yderligere fedtstof.
Tænk på pot-chai. Der anvender jeg aldrig andet fedtstof, end det mælkefedt, som mælken jo allerede indeholder mindst 1,5% af. Desuden er der ca. 4,5% mælkeprotein, som yderligere binder THC´en i hydrofobe interaktioner.

Det er korrekt, at meget smør i kakaoen ødelægger noget af det kulinariske [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Skål!

Junior medlem

Jeg tror jeg hældte en god halv ltr kakao i gryden og tilsatte ca. 13 g. smør, og det smagte ok!!

(og det virkede endnu bedre!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )

Junior medlem

Jeg kom lige til at tænke på....

måske kunne man hælde hash/fedtstof over på madpapir når det er ved at være størknet, og så forme det til pølser, der passer til gelantinekapslerne, -det skal nok virke!!!

og hvis man ikke er sart ku man jo bare sluge smørret!!! (det smager jo altsammen)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]