Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Færøerne
Jeg prøvede sq at klage til dem, men fik ikke noget svar [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Men fukk det, jeg bestildte over 100 frø fra basementshaman.com til 25$ [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Færøerne
Btw - er de 25g tørret San Pedro hos Ethno nok til en tur?

Medlem

>Kaktusserne kan godt holde sig i længere tid uden lys (købte en på staden og havde den i en papkasse under hele Roskilde festivalen)

Godt. Men hvordan holder man bedst liv i den hjemme? Giver du den helårssol eller bare dansk vejr? Omplanter du den til en større potte?

> Jeg har fudnet en fed måde at skive en kaktus på: Brug en kartoffelskræller. På den måde bliver skiverne helt tynde og tørrer derved hutigere. Eneste neder er at mit køkken ser ud som om jeg har slagtet en ninja-turtle (de r er fandeme meget slim)

Jamen sidder al meskalinen i "skrællen" på kaktussen? Skal "slimet" bare smides ud?

Medlem

>Btw - er de 25g tørret San Pedro hos Ethno nok til en tur?

I tihkal står der under harmalin, at Peganum harmala potentierer meskalin. Der er to beskrivelser af oplevelser med hhv 60 og 100 mg meskalin. Så harmalafrø kan måske øge effekten af kaktussen, men jeg ved ikke hvor sikkert det er.

Medlem

Originalt postet af trold:

>(der er ikke nok i dem han har nu dyrke vider til næste sommer

Okay.

> hvad jeg har funde ud af så vil du blive sent til månde og hjemme igen uden rumdragt

Hvor meget tog du?

Hvis man prøvede det, skulle man nok starte med meget lidt af kaktussen. Men det aner jeg ikke, for jeg har hverken prøvet Peganum harmala eller San Pedro.

Det er jo faktisk muligt at visse af de andre alkaloider der findes i kaktussen, som normalt måske slet ikke er aktive, bliver aktiverede med harmalinen.

Insane psychedelia user!

Ligesom DMT (bare lige for at tilføje noget til "den dumme trippers" [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] slutning, til dem der ikke vidste det så er dmt ikke oralt aktiv medmindre man er påvirket af en maoi og maoi'er skal man passe på med hvis i heller ikke vidste det, jeg ved godt at det gør de fleste vidtst men bare lige for en sikkerhedskyld, vi kan jo ikke ha at en af de nye på boardet æder en masse meskalin og harmin eller en anden maoi også fylder sig med tyrosin indholdig mad, vel?

Insane psychedelia user!

BTW. for at svare på dumbtrippers gamle spørgsmål "hvad trippede du på første gang jensus?" svampe og svampe og svampe og da jeg havde gjort det 6 gange på et par måneder var det pludselig ikke så sjovt længere, og min barnehjerne er stadig lidt fucked...men det er der jo ikke noget at gøre ved...jo måske egentlig, hvad med LSD i psykoterapeutisk sammenhæng...hmmm jeg læser sgu for meget Jørgen Lumbye [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dumbtripper>
1.?Mener du at man bør købe en levende kaktus og straks partere den, eller skal man dyrke videre på den? Er der nok meskalin i en af de kaktusser de sælger i Ethnoplanet? (der er ikke nok i dem han har nu dyrke vider til næste sommer)

2.?Får man en levende kaktus tilsendt i posten? Kan den tåle flere dage uden lys( ja den kommer i posten og de sker der ikke nåde ved )

3.?I tihkal står der under harmalin, at Peganum harmala potentierer meskalin. Der er to beskrivelser af oplevelser med hhv 60 og 100 mg meskalin. Så harmalafrø kan måske øge effekten af kaktussen, men jeg ved ikke hvor sikkert det er( hvad jeg har funde ud af så vil du blive sent til månde og hjemme igen uden rumdragt)....

[ 29 2001: Besked ændret af: trold ]

Echinocereus triglochidiatus, inholde 5-MeO-DMT. den her tror jeg du kan bruge harmalinen til....men prøve og tjek den post jeg har lavet men trichocereus p..

Medlem

Det kan også være jeg bare husker forkert. Det er nogle år siden jeg sidst har taget 2C-B, og oplevelserne fortaber sig lidt i tåger.

Jeg kan bare huske at jeg var skuffet over de første mange oplevelser jeg havde. Jeg havde aldrig taget noget psykedelikum, heller ikke hash, så jeg havde ikke rigtigt noget andet stof at sammenligne med. Jeg blev meget "beruset", men jeg syntes altid der manglede et eller andet, der gjorde at jeg ikke kunne forstå oplevelsen. Indtil jeg blev oplyst. Men jeg kunne ikke rigtig sætte ord på oplevelsen. Jeg har stort set glemt hvad det nu var. Men det var noget befriende, og bedre end den måde verden ellers i lang tid havde set ud fra mine øjne.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du burde prøve en 25 mg's dosis... den er god kraftig, men ikke for meget... evt. et par miligram over, men over 30 tror jeg det begynder at bliver voldsomt.

Medlem

>"hvad trippede du på første gang jensus?" svampe og svampe og svampe og da jeg havde gjort det 6 gange på et par måneder var det pludselig ikke så sjovt længere, og min barnehjerne er stadig lidt fucked...

Det er egentlig pudsigt at mine første trips var kedelige, og jeg først syntes det blev sjovt efter jeg endelig fandt ud af, syntes jeg, hvad det gik ud på. Det er sikkert fordi jeg ikke hengav mig nok til oplevelsen. Og måske fordi 2C-B måske ikke er så psykedelisk som svampe. Men efter min første rigtig gode oplevelse, havde jeg næsten kun gode oplevelser.

>men det er der jo ikke noget at gøre ved...jo måske egentlig, hvad med LSD i psykoterapeutisk sammenhæng...hmmm jeg læser sgu for meget Jørgen Lumbye

Det er da også sejt med en hip dansk psykolog, der har taget MDMA "50 gange." Og så har han været på Esalen med Grof, kan jeg læse.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Øeh... 2C-B ikke så psykedelisk som svampe?

Prøv med doser på OVER 10 mg, du! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]