Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jeg oplevede selv i mine unge år (haha hvor det lyder lamt at sige) at være i stand til at ryge uanede mængder. Også på oversiden af de 2g nepal - og vi røg _altid_ bong.

Det skal lige siges at dette er jeg ikke i stand til længere, jeg bliver idag banke skæv af ingenting.

Men når jeg tænker tilbage så kunne jeg fandme ryge igennem for 2 år siden. Andre der har haft det sådan?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skægt du nævner det, Speedy, jeg har det på samme måde. Jeg kunne ryge voldsomt igennem da jeg var 14-16 år, men nu om dage bliver jeg meget lam af ingenting... Strange but true.

/Tias

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har det på samme måde.Når jeg ryger idag,kan jeg blive blæst af ingenting.Ret fedt egentlig. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

De første 3-4 gange kunne jeg heller ikke mærke ret meget andet end lidt kvalme osv.

Men så en dag røg vi noget rød Libanon.Bare en helt almindelig fed på chillum,og jeg glemmer det aldrig.Jeg har endnu ikke kunne blive skæv på samme måde igen.Og det var lige akkurat tilpas selvom jeg blev baske.Ingen kvalme eller noget,men en utrolig tør mund. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Det var en virklig fed oplevelse. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg syntes ikke det hash der bliver solgt idag,med enkelte undtagelser,er lisså godt som for 15 år siden.Men okay jeg behøver jo heller ikke så meget idag.
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

[ 30 Januar 2003: Besked ændret af: Gonzo ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jep-jep!

Selvom jeg har røget i en del år, bliver jeg stadig godt og grundigt baske af en enkelt spliff... Dog kan jeg til tider stadig ryge store mængder - jeg tror set & setting har meget med det at gøre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nu er der mange der sviner færdigrullede joints fra staden, det synes jeg ikke er helt fair. Klart, man får meget mere for pengene når du køber det færdigt, men det er altså for nice at få en helt perfekt rullet joint når man er nybegynder og ikke helt kan finde ud af det. Hvis du bare køber en rimelig dyr joint (70-80 kr), så skulle den være rigeligt til at et par af jer kunne blive ordentligt stoned første gang, og så behøver man ikke sidde og bøvle i en time med at rulle en joint der alligevel bliver fucked op grim [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

God ryger!

Medlem

Geografisk sted: Holte, Storekbh.
Ellers er der jo muligheden for at købe noget god fed og selv lave en mix, og så købe nogen cones derinde... ved ikke om der har været dårlig feedback på dem eller noget, men det er da en oplagt mulighed hvis man ikke er så god til at rulle!? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]