Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
@Turbotorben: Det gjorde jeg en af de første gange jeg røg, så jeg vidste ikke rigtig noget om det, og.. Ja, i kan vel godtselv gætte hvad der skete [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
-Mathias..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Whire cristal skunk 80\90 kr G'et har aldrig skuffet mig!

Medlem

Geografisk sted: Hillerød... ar ska li æde e´n kix...
@messing det kan være noget med i ikke er blevet vant til at ryge indnu... Jeg ville nu foreslå at i købte noget 120kr og laver et 2g mix med 1½ smøg højest og så stopper det ned i en bong og suger!!! <-- med garanti i bliver skæve [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ...

Dumt forslag! Anti-Harm Reduction! /Dex

of topic: Nytårs aften røg jeg på en bambus bong den var næsten en meter lang... Jeg fik den største lung og slap hullet BOOM sagde det og mine tåre trillede ud og jeg blev mega svimmel og blæst!!!

Mvh batt

ps:Tag hensyn jeg skriver det her i en skævert!

[ 05 Januar 2003: Besked ændret af: Dextrose ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Batt: Kan ud læse batt?
Han skriver at de IKKE er erfarne rygere!
Tror du så selv det er en god idé for dem at ryge 2 gram 120???
Det tror jeg ikke medmindre de har lyst til at brække sig i lange striber...

/me slaps batt around with a VERY large black dildo [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Ja det er tankeløst af batt at foreslå sådan noget. Det kan godt betale sig at passe på med hvor meget man indtager også når man ryger. Selv om man jo ikke dør af at kaste op, så er det jo ikke behageligt. Og er man ikke max stolt ved situationen, kan der jo sagtens opstå mindfuck-agtige tilstande, som er meget ubehagelge, selv om de måske ikke er decideret farlige. Jeg har været sammen med folk, der mente de skulle dø, deres lunger kollapse eller de mente, at de var ved at blive sindssyge.
Man er nødt til at tage tingene som de kommer. Tricket er, at man selv i høj grad er med til at afgøre, hvordan tingene skal komme.
Jeg tror det var Jim Morrison, der højtideligt proklamerede at "Drugs are a bet with your mind". Det kan efter min mening kun gøre tingene bedre, at regne lidt på oddsene inden man går i gang. Man har helt sikkert dårlige odds med 2g 120kroners, hvis man ikke er lidt af en vaneryger.

mvh

[ 05 Januar 2003: Besked ændret af: Nietzsche ]

Medlem

Er det bare mig eller va? 2 g er sku da ik meget sikkert nok til 2 første gangs rygere...

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
@Batt - 2g 120kr. er da vist lidt voldsomt, jo. De joints vi ryger der hvor jeg kommer fra, putter vi ikke mere en ½g 80kr. i - - og så er de ellers ikke svage!

@batt - du er fyret [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: DK
Jeg fatter ikke helt hvorfor du er så uhøflig Batt ......Og Oveni ikke alt for smart at høre på...
2 Gram 120 kr´s til nogen der ikke har røget ret meget før er da helt ude i skoven........ [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Jeg ved ikke hvor du køber din ryger Batt, men hvis du betaler 120kr g'et hos min pushie, får du noget hasss der kunne skyde klunkerne af en hest!!!
Jeg ville næsten betale dig 240 kr bare for at se dig ryge 2 G af det på bong!
Det kunne være noget af en forstilling.
Dagen efter i avisen: 14 årig dreng hopper rundt på kongens nytorv iført pink balarina dress [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: DK
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] hehehe

ja man skal vist være ret hærdet for at kunne suge 2 gram 120 kr´s på en bong... puha.. Men det jeg tænker er at Batt i virkligheden ikke har de store erfaringer med den slags, men lukker varm luft ud [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

BTW ikke ment som nazi vipes

Medlem

@batt - har du overvejet dit foreslag i forhold til sitets Harm Reduction-politik? Hvor stor er sandsynligheden for, at en nybegynder får en god aften efter at have røget 1g 120kroners på bong?
Jeg synes i hvert fald, at det er alt for meget. Jeg vil i øvrigt slet ikke anbefale nybegyndere at ryge bong. En joint eller to små joints, ville være bedre. Eller en kop guldkakao med 0,1-0,2 gram standard i drukket på tom mave, hmmmm. Og husk at fylde køleskabet op med lækkerier inden I drikker den guldkakao. Det tror jeg nok kunne blive en super aften. Jeg har i hvert fald haft et par hyggelige stunder på den konto.

Medlem

Ja ok men jeg mente det var en passende dosis...

til DR-D: det er en aftale hvis du tør!!!

ps: når jeg handler fed, køber jeg meg forskelligt! men næsten altid noget dyrt noget(handler for det mestepå staden!)

In our memories
Brugeravatar

Hmmm Batt you have a deal!
Hvis du undre dig over hvad de små klumper i den guldkakao er .... er det bare rexil!
Du kommer bare og drikker, så tager jeg film af det og releaser her på sitet el måske demospasser.dk [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

well fair nok batt. man må have lov at foretage de vurderinger, man synes er passende, og have sin mening om tingene. det må nu være op til nybegyndere at vurdere, hvad de synes, og lægge vægt på de parametre, de finder relevante. det er vel egentlig det der er fedt ved et forum som dette, at man hører flere perspektiver.

@Alle hey se lige. meningerne var/er meget delte og der blev næsten ikke en gang svinet eller sendt skumle vibes.

mvh

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
lidt offtopic: Nu er der en del der foreslår Pollen, og jeg købte også 2 g sidst jeg var på staden (70 el. 80kr) og da vi så røg det blev vi bare skæve i max 2 min, så var vi "normale" igen... Det er sgu da nederen!!!

Da vi ikke gad at sidde og suge i piben hele natten fyldte vi den med lidt sort nepal [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Så var der ellers dømt Ringenes Herre!!! Prøv forresten at se den når I ryger, der er tonsvis af "narko-henvisninger"... Min favorit er da de spiser svampe og vejen bliver helt mystisk!!!

Peace Out

Junior medlem

Geografisk sted: colombia
du skulle have slag med et batt, batt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Husk vi er jo alle i samme skude snude [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Køb Skunk. Har til dato endnu ikke gået galt med Northern Light!!

Junior medlem

Geografisk sted: Sjælland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af batt:
Er det bare mig eller va? 2 g er sku da ik meget sikkert nok til 2 første gangs rygere...<HR></BLOCKQUOTE>

Holdkæft hvor er du dum at høre på batt....
Hvis du ryger 2g 120kr brækker du dig herfra og til månen..... Jeg røg engang 4 hovder af 90kr og blev så banke lam så mine ben rystede.... og jeg brækkede mig godt og grundigt... Jeg skal lige sige at jeg har røget en del bong så jeg var ikke nybegynder dengang.. Holder man sig til en god standard på bong går man aldrig helt galt i byen, det syntes jeg ihvertfald ikke?

Så @batt [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] gå hjem.....!

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af kexicoke:
Holder man sig til en god standard på bong går man aldrig helt galt i byen, det syntes jeg ihvertfald ikke?
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg synes man bliver skæv på en langt mere behagelig måde med dyr hash. Man skal bare ikke ryge så meget som man ville have gjort hvis det var standard, og ihvertfald ikke 2g, som batt anbefaler (med mindre man enten gerne vil falde i søvn eller brække sig).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]