Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 02:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

psy-boy skrev:
heh ejeg har biiil... meen dog er der kun roer i en 20km snart 30km omkreds af skælskideskør :D :D den var god...

der ikk nogen der kender lidt til området eller noget ? for jeg vil jo gerne ud og finde dem. de er jo så dejlige og pænt meget sjovere en cubensis... :oops: :oops: :oops: sååe...

Du har et open mind, nu mangler du bare at åbne øjnene.. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh º¿º
Nematoden skrev:
Er der nogen herinde der ved om man også kan finde psyller ved mølleåen og jægersborg hegn.... :?:
Er træt af den skide golfbane, man støder hele tiden på folk med golfkøller og lign. der kigger dumt på en.
Som om at de skulle være nogle højrestående individer bare fordi de har lært at skyde en rund bold i et hul med et jern.... De skulle bare vide hva vi har lært om naturen... Det er os der er højrestående :twisted:

Golf.... 'Fnys' :roll:

Hey ja har tjekket en del marker langs Mølleåen og ja har et af mine sikre hot spots der, synes dog svampene altid kommer ret sent på min :wink: mark der.

Kan kun give dig ret de rige svin der svinger køller i Dyrehaven er en belastning. Men prøv at komme sent eftermiddag, så er der ikke så mange. Var i Dyrehaven torsdag aften med en stor næsten fuldmåne der hang over slottet og flot solnedgang. Blev dog for mørkt efter 20 min så måtte opgive, men der var kun mig og hjortene på banerne - nice 8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Så vil jeg da lige tjekke mølleåen lidt ud... Går ud fra at du mener den sydlige side af åen? :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

jeg går ud på min fars mark......og vupti!
mener det er bedst de steder hvor dyr græsser/fouragerer.
så er de også til at få øje på i det ikke så høje græs....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Er der ikke nogen der kender nogle gode steder i Odense omegn? Vil gerne nå at fange nogle inden det er for sent :shock:

Titel:
Dedikeret medlem

psy-boy skrev:
sjovere en cubensis
Prøv at spise lidt flere så :wink:

Titel:
Medlem

Hej med jer

Nogle som kender et par gode steder på sydsjælland der er nogle at finde?
Har været ude på diverse overdrev og enge, hvor der går køer og pruhheste, men der er intet at finde. Måske de mangler vand... Eller også er det fordi de er flade og ikke har nogle vestvendte sider med lidt læ og ik så megen sol.. Hmm.

Titel:
Junior medlem

Jeg har været en tur i statistiksystemet for hjemmesiden http://www.kobaekgaard.dk/ og kunne konstatere, at der var et link til siden fra http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=15670.

Blev selvfølgelig lidt nysgerrig på, hvad det nu kunne være!

Hermed lige et par bemærkninger:

Tak for jeres reklame for stedet

Emmenthaler Neanderthaler skrev:
Kender ikke området men google gør åbenbart...

http://www.kobaekgaard.dk/

Citat:

ser rigtigt ud, så er det bare om det går at snige sig rundt der uden hestemenneskerne flipper dårlig

Man kunne også spørge pænt, om man måtte samle svampe på marken – man vil sandsynligvis i denne situation slippe for hagl i røven.

psy-boy skrev:
du kan ihvertfald være helt 100% sikker på at hvis du bor i skælskør omegn er der intet og finde Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck et lorte sted drønede rundt på små snoede lorte landeveje i snart 1½ time for og finde en sølle mark med dyr på :S og det var ikke muligt.. latterlige lorte egn:D:D:D DØØØØØØØØØØØ SKÆLSKØR

Enten er du utrolig fokuseret på, hvad der foregår på vejen, eller også bør du afholde dig fra at køre motorkøretøj.

Winta skrev:
Hej Psy :)

Var ude og lede efter SN idag, men fandt intet og så ville jeg lige høre om hvad jeres yndlings steder er :)Bare så jeg får en lidt bedre ide om hvor jeg skal lede, og posten kan nok også hjælpe andre :)

Tidligere i dag anede jeg ikke hvad SN er. Men http://www.google.dk/search?hl=da&q=sva ... ning&meta= var min ven!

Jeg kan nu oplyse, at det er helt korrekt at de vokser på hestepærer.

Her kan du ofte finde afhentningstilbud (gratis) på hestepærer http://www.heste-nettet.dk/markedsplads ... .php4?f=22 – så kan du dyrke dem derhjemme.

Titel:
Medlem

Jeg kan nu oplyse, at det er helt korrekt at de vokser på hestepærer.

hm er du nu helt sikker på det?

Citat mushroom.dk: Den vokser næsten aldrig direkte på kokasser og hestepærer, i modsætning til nogle lignende arter.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Han har muligvis undladt at fortælle hvor gamle de hestepærer er, har du ikke? :wink:

Hestepærer fra sidste år - der hvor der så fremkommer en græstue kan han have ret i at de vokser ved, men tror nu at man skal passe lidt på med at generalisere - jeg har både set dem "på" mos i plæner, ved vissent græs, ved friskt langt græs og en sjælden gang imellem på en mere flot have-park-agtig græsplæne. Jeg har dog ALDRIG (har trods alt en del erfaringer med denne svamp) set dem direkte på hestepærer som man stadig kan se er hestepærer!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]