Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Kan man dø?
Medlem

Geografisk sted: Hillerød... ar ska li æde e´n kix...
Nu har jeg tænkt på om man kan dø af at ryge/spise for meget hash og hvor meget skal der til? for det ville ikke være sjovt hvis jeg kom til at ryge mig i døden...

Jeg tror ikke det kan lad sig gøre hvis man ryger det men måske hvis man spiser det, men jeg vil lige være sikker!

VH batt

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
ohhhh drugs ohhh drugs i want drugs!!!

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
Jeg synes selv jeg ofte har smoked lidt for meget på en aften [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] men jeg er ikke død af det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] så bare rolig!

Hvis du vil begå selvmord ved at ryge hash, er der vel en teoretisk mulighed hvis du tager et lån i banken og så køber tjald for det og ryger lortet på en aften - vær ikke bange for at dø når du ryger, osse selvom det nogengange føles som om du skal dø! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Ta' den mæ ro! Det' en del af charmen at man tror at man skal dø [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Fair nok ville bare være sikker...
Selvmord nerver again lol...

VH batt

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ifølge diverse bøger findes der ingen registrerede dødsfald efter en OD på THC-produkter. Så der kan ryges igennem!! [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Dø af hash?
Nixen bixen... Det er sq ikke muligt!
Hvis du ryger for meget falder du med 110% i søvn eller også er du ikke i stand til at tænde den næste joint...
Og hvis du spiser for meget brækker du dig når kroppen ikke kan klare mere, og så bliver der jo ikke optaget mere fordi din mavesæk er tom...!
Så bare gå amok med hash, der er ingen OD-muligheder!

PS. du kan selvfølgelig brække dig mens du sover og være så skæv at du ikke vågner men så skal du sq også sprøjte 20 gram ICE ind i halspulsåren [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

VH

Selvmord så skal man ikke låne pengene i banken men af nogle helt ander typer (opg lade være med at betale tilbage)

Man kan ikke dø af at ryge hash, de eneste døds falde jeg kender til hvor en er død direkte af hash var en i spanien(tror jeg nok det var) der blev ramt af en palle med smugler hash der blev tabt af en kran. Den vejede flere ton og han døde på stedet, ellers er der vel kun fjolser der er kørt galt osv. pga de har røget.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg mener at have hørt om en reel THC-overdosis i Norge for et års tid siden..... Der var ingen forklaring på hvordan det kunne lade sig gøre.... Måske har han bundet en stor flaske nol? Jeg vil vende tilbage med et link hvis jeg kan finde artiklen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er da ret ligetil. Hvis du drikker/spiser THC-holdige(under de rette, aktive forhold, naturligvis) produkter i store nok mængder, så optager du mere THC end din krop kan nå at afstøde - eller jævnt sagt, det ER røget i systemet før du kan nå at kaste det aktive stof op igen. Hvis den dose er stor nok, Rest in Pieces...

Men altså, de fleste er vel smarte nok til ikke at indtage mere end et par gram i deres mad, og når du ryger er der ingen fare for overdose overhovedet, så... blaze on! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Peace,
Tias

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Det med ham i norge, det var vist noget med en gut der sad i fængsel og døde efter at have røget en joint, men det var fordi hans lunger var så svækkede af hash og smøg rygning gennem hele livet at de til sidst bare gav op. Og så var det lige at nogle fucked journalister og læger sagde at han døde af en THC OD.

Insane psychedelia user!

OD-50 ser sådan ud;

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>d-9-THC:
42 mg/kg IV Mus
29 mg/kg IV Rotte
1270 mg/kg O Hanrotte <HR></BLOCKQUOTE>

Så hvis du er en mus på fx 70kg, så du altså have 2940 mg ren THC sprøjtet ind i kroppen for at død. Så hvis du har noget alm. hash på 6% THC, så du altså have havde der svare til 50g hash (=3000mg THC) sprøjtet ind i kroppen for at død.

Hvis vi siger du er han hanrotte på 70kg, skal du så spise 88,900 gram THC for at død. Det svare så til du skal spise 1481,6 gram hash for at dø.

Og selvom du gør ovenstående, er der stadig kun 50% "chance" for du dør!

Så ryge/sprøjt/spis du bare løs batt! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 04 December 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
jeg mener at have læst at hvis man spiser meget hash, dvs. 5-15 g. så besvimer man og sover i 24-72 timer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Fenriz jeg mener at det var i SWEDEN at en mand havde guffet 30 gram i sig han gik sku kold(besvimet) politiet fandt ham et eller andet sted!..

VH batt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
batt har det med at skrive nogle EKSTREMT lamme beskeder [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Lol, det værste der kan ske er at du udvikler en hash psykose...

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 05 December 2002: Besked ændret af: MoS ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
i teorien kunne man jo godt blive kvalt i røgen og så dø på grund af ilt mangel eller man kunne spise til en mave sprekker hvis ikke man har brækkede sig inden.

jeg mener jeg har hørt en historie om en forsker der netup ville bevise denne postand og spiste et per 100 gram unden at dø,

men det må da være en okey død at få,
jeg gad nødig at side til mine dages ende på et plajehjem uden at kunne tørre min egen røv

Dedikeret medlem

Piecer> eller fjolser der kører galt fordi de ikke har røget ... hehe

Musclebundt> jeg falder sgu ikke i søvn når jeg har røget for meget, jeg stener bare så meget at det er kedeligt. og det bliver bare kedligere hver gang man ryger. selvom det plejer at virke "reverse".

Hvis nogle vil lave forsøg stiller jeg gerne op som testperson.

Jeg tror sagtens jeg kan æde 10g. god marok, og undgå at falde i søvn... man går vel bare og er max skæv de næste 10-12 timer indtil det hele er optaget.

og hvis jeg så var en hanrotte og åd hash, skulle jeg have mindst 100g. for bare at dække OD-50, også skulle det være rent d-9-THC... og så er det jo kun 50% der dør.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@-*+[S3K]+*-: Mig og en af mine venner proppede engang 10 gram i en kage og frådede den... der er ingen af som husker særlig meget af den aften... Men man kunne se på huset dagen efter at vi havde haft fråder på [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Vi var pisseskæve HELE næste dag også... han blev nødt til at melde afbud hos sin kørelærer aftenen efter fordi han stadig var skæv!
Det holder langt længere en 10-12 timer når man spiser så store mængder!
Det begyndte at blive ret belastende i længden [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

VH

Medlem

grænsen mellem hvor meget hash man kan holde mtil man spiser til man dør ligger på en hårfin grænse, men som du kan læse kan man godt spise det uden af dø..har selv gjort det og jeg lever da, du skal bare vide hvor meget du spiser og ikke overdrive det hvis det er din "jomfru-rejse"

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af *Lina*:
grænsen mellem hvor meget hash man kan holde mtil man spiser til man dør ligger på en hårfin grænse.<HR></BLOCKQUOTE>

Og hvor har du fået det af vide fra??

Dumme pigebarn!

Medlem

*lina* jeg er ikke jomfru på det område jeg har røget i to år det meste af tiden fast...
Prøv at følge lidt med herinde...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]