Nematoden skrev:
Xp3rt skrev:
ved ikke hvorfor, men de skal altid stå i en speciel stilling, med jointen mellem tommel- og pegefinger og SKAMsuge den som var det det sidste luft de nogensinde fik
!!
Der har vi en del af forklaringen... Jeg er en cigaretrygende skamsuger!
Vil lade det komme an på en prøve, jeg vil mixe min fed ud, så tobakken i og sørge for at den bliver smuldret lidt mer en jeg plejer og så vil jeg hælde, stampe, hælde stampe osv.
Jeg vil suge den som jeg plejer, da jeg mener en god joint skal kunne skamsuges, dog ikke så meget at den får tyrepik
Hva med når den drysser fra gløden, tror i også det er pga ujævnheder i mixet eller hva?
Har i ikke nogle teorier om den perfekte joint, altså hvor konisk, hvor meget, hvilken tobak, hvor store noller osv...?
Har nemlig planer om at suge en masse fede idag og evt teste forskellige teorier

Og jeg kan sige at det virker, efter at have forklaret tosserne på Roskilde at de ikke måtte suge med med mindre du afprøvede min teori, og jeg må sige at de blev noget overraskede da den holdt sig pæn og lige hele tiden
Jeg synes kun at de drysser hvis der er store noller, men også hvis det er dårlig hash, en god slasket tjald synes jeg er meget svær at få til at drysse, måske fordi det klistrer sammen

Jeg plejer at fylde og stampe bagefter. Om jointen skal være løs eller fast, det kommer lidt an på hvad der er i. Noget hjemmelavet hash i en tæt pakket joint kan godt være et helvede. Ikke sjovt at sidde med dit eget fremstillede hash og jointen så lukker totalt af så man ikke kan sige
Den kan også bare være så svær at suge af at man bliver helt blå i hovedet. Der kommer heller ikke så meget røg ud gennem filteret, meget mindre en der ryger ud i luften pr. sekund. Effekten bliver kraftig formindsket!
Hvis der er pot/skunk i kan jeg godt lide at en fastere joint, effekten kommer stadigvæk selvom det er små hiv man tager. En spliff håndrullet af king size papir med rent pot/skunk i kan man sagtens skamryge uden at den bliver mærkelig synes jeg
Til gengæld er en løs joint irriterende at suge af, smager krads og brænder tit skævt grundet uregelmæssigheder i mixet
Jeg vil tro jeg stamper joints en 5-6 gange lige ned i frit fald mod en hård overflade, det giver helt fine joint
Jeg er i gang med en rygeguide, det ser ud som om folk godt kunne bruge det. Indeholdende alt om rygning

Btw. så røg jeg først joints, og begyndte først senere at ryge smøger. Så i modsætning til andre ryger jeg smøger som jeg ryger joints, med alt hvad det indebærer. Mine rettelser med ligther på smøger er blevet kommenteret mange gange på arbejdet

Vane, jeg puster også på smøger og holder røgen inde. Dybt godnat