Hej Allesammen.
Først vil jeg lige forklare en enkel ting som der MÅSKE har noget med det hele at gøre. Jeg lider i en okay høj grad af ADHD (DAMP). Dette betyder at jeg får 36mg Concerta hver dag. Concerta er depot piller som indeholder amfetamin som ”hoved-stof”.
Søg selv efter ADHD på google hvis i vil vide hvilken sygdom det er.
Da jeg får denne medicin har jeg et meget højt stofskifte, hvilket gør at jeg forbrænder ting hurtigt, og kan ikke tage vægt på osv.
Jeg startede selvfølgelig først med at drikke engang for mange år siden. Og lige meget hvor stiv jeg har været. Om jeg har væltet rundt, fået blackout eller overhovedet ikke har kunne huske noget. Så har jeg ALDRIG haft tømmermænd.
Så startede jeg så her for ca. 2 måneder siden med at have det sjovt i weekenderne. Jeg har sniffet coke, amf, spist kiks og taget svampe.
Ikke EN eneste gang har jeg haft det dårligt dagen efter. Jeg har ikke været sløv, og jeg har ikke været ligeglad og udmattet. Jeg har haft det fuldstændig normalt? Og det er lige meget hvor meget jeg har indtaget.
Hvordan kan dette lade sig gøre? Er jeg fuldstændig immun overfor bivirkningerne? Jeg har aldrig oplevet at have tømmermænd, eller have det dårligt dagen efter jeg har taget stoffer.
Måske er der nogle kloge hoveder derude der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke får det dårligt? Jeg syntes selvfølgelig det er for fedt, da jeg så ikke skal tænke på dagen derpå.
Vil lige skrive nogle ting ned som har været "vilde indtagelser", så i ved at det ikke bare er fordi jeg tager lidt >- 2 gram amf på en aften.
- 9 kiks på 2 timer.
På forhånd tak for hjælpen

Ps. ADHD medicineres bl.a. med Concerta fordi ADHD-folks hjerner ikke producerer nok Dopamin og Noradrenalin.