Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 11:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

inden jeg kom til psychedelia anede jeg ikke hvad visionære/etheogene planter var. men har brugt en del tid på at læse her og på forskellige sider hvor man kan købe frø og planter og andre ting.

jeg er en flittig kaffe drikker som så mange andre danskere 4-6 i skole tiden fra halv 8 til halv 3. sådan cirka.

jeg ved godt den aller bedste måde at blive frisk på er en kop kaffe med lidt amf i
men kunne godt tænke mig at prøve noget andet til at blive frisk på i hverdagene, helst noget mildt noget som ikke har de store bivirkninger og ikke er så dyrt. indtil videre har jeg hørt om cola nød og guarana

1: er der andre ting der har en opkvikkende virkning og som ikke har store bivirkninger, og ikke er enormt dyre

2: hvad vil i anbefale mig at prøve først, hvad er det bedste efter jeres erfaring

3: hvilke sider har i erfaring med og som i vil anbefale, jeg er ikke s[ ut[lmodig prisen og kvaliteten er vigtigst, hvad er det for nogen som der virkelig virker og ikke bare er et scam, jeg kender allerede en dansk side, har set den herinde *****planet i ved hvad jeg snakker om. men tænkte på om der var nogen der var billigere. tror ikke man må skrive navnene offentligt her hvis man må så skriv det lige gik jeg bare udfra man ikke måtte. så bare pm mig sidernere

4: ja og ellers søger jeg bare en masse råd fra folk som har prøvet de her ting før,

5: (kom lige i tanke om en ting til) jeg vil også gerne vide hvilke af disse ting jeg har nævnt og de ting som i forhåbentlig vil nævne når i besvarer min thread, hvilke af dem der er lovlige i danmark. og hvilke der ikke er

undskyld de mange stave og grammatik fejl er ikke vant til at skrive på danske forums. og er også lidt oppe og køre efter at ha røget lidt retalin, så det er derfor det er lidt rodet skrevet håber i forstår mig sådan nogenlunde.

de kærligste hilsner snubi,[/b]

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Kaffe er ligesom alle andre stimulerende stoffer, den energi du får er på kredit, og når der skal betales tilage er renterne urimeligt store.
fx. Når du tager meth, så er lånet lidt større end kaffe, og afdragene de næste 2 dage er rigtig onde :cry:

Efter selv at have været kaffe narkoman siden 7. klasse har jeg genopdaget at en dagligdag uden stimulanser giver mig et energi niveau som generelt ligger langt højere end med kaffe. Jeg sover mindre, er mere frisk, og mindre stresset.

Hvis du endelig skal være fresh, så virker et kodt brusebad og noget meth rigtig godt.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
................

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:23, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
kratom i mindre doser vel at mærke, ellers bliver det noget i stil med en opiatkoger,hvilket heller ikke er sådan at kimse af :P

Titel:
Medlem

Rekreativ brug af Kratom blade har i hundredvis af år været udbredt blandt landbefolkningen i Thailand. I 1946 klassificerede de thailandske myndigheder Kratom som narkotika på linie med cannabis og som resultatet af forbudet blev alle Kratom træer skåret ned. Vores Kratom stammer fra en plantage på Bali, hvor der efter høst fremstilles et standartiseret 15:1 ekstrakt af de friske blade

er det opkvikkende? og hvor meget skal man tage af gangen og hvordan skal man tage det? for sys det er lidt dyrt 100 kroner for 3g, medmindre der skal meget små doser til hehe =)

Titel:
Dedikeret medlem

der skal som regel små doser til for en opkvikkende virkning, nu plejer man så vidt jeg ved bruge bladende til at få den stimulerende virkning da det nok er lidt lettere at finde ud af, men prøv med 300-400mg først og se hvordan det virker

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
................

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:23, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Jeg vil forslå efedrin, det kan købes på nettet for ca. 2-300 kr, for 100 kapsler. Det er en god kur mod tømmermænd, og til at holde øjnene åbne... :shock: .

Jeg har ingen erfaring med kratom, som opkvikker, har det virkelig en forfriskende virkning i små doser?

peace bubbles

Titel:
Dedikeret medlem

tænker du her på therma power når du siger ephedrin?. Og ja det skulle det have har dog ikke selv fået prøvet endnu

Titel:
Quarrelsome sponser

................

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:24, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

og hvad er den så helt præcist?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Angående kratom, så vil jeg lige sige, at jeg ikke har haft gode erfaringer med kratom fra Ethnoplanet. Jeg købte 15g for 100kr. Jeg lavede to kopper thé af 6g til mig og en kammerat. Vi fik intet ud af det. Nogle, der ved, hvad vi kan have gjort galt? Og hvor længe varer rusen egentlig?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg har selv rigtig gode erfaringer med guarana. Man skal bare ikke købe færdiger kapsler, men køb det som pulver og drik det med vand. Du kan købe det i mange helsebutikker (f.eks lige til venstre i starten af Købmagergade hvis du kommer fra Nørreport) eller ethnoplanet. Giver dejlig ekstra energi!

Iøvrigt har jeg selv fundet ud af hvor meget ekstra energi man får af at motionere! Hvor jeg før kunne tage hjem efter arbejde og gå total kold, så hvis jeg løber en tur er jeg underligt nok spring fuld af energi resten af dagen.

Prøv det - prøv det

Titel:
Medlem

tak for alle jeres svar og råd. jeg har lige bestilt det her fra ethno:

Dette produkt kan medføre alvorlige forgiftninger ved forkert eller uagtsomt brug. Opbevares utilgængeligt for børn og sarte sjæle

De tørrede knuste bær har været brugt af brazilianerne gennem århundreder, til et utal af formål. Det tørret bær indeholder ca 5% koffein, hvilket er 2-3 gange stærkere end kaffe. Grundet en kemiske forskel er Guarana mildere mod maven og effekten er længere end kaffe. Idag benyttes Guarana i kosttilskud til sportsfolk, til at holde sig vågen og som led i vægttab.

Paullinia cupana
Indhold: 100 g pulveriseret guarana
Oprindelse: Brazilien

Pris ved 1 Pose 50,00 DKK

så nu skal jeg bare vente på at få det hehe =) et spørgsmål til hvor er det bedst at købe ephedrin? og skal man bare købe de der therma power? bare send et link i en pm.

og hvor meget skal jeg starte med at tage af guarana? og det skal bare puttes i vand ikke?

på forhånd tusind tak for hjælpen =)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Med hensyn til hvor meget Guarana du skal indtage kan du naturligvis prøve dig frem (start med lav dosis), hvis du har købt kapsler kan du evt. starte med en halv af disse og se hvad du syntes om effekten, og så øge den hvis du vil have det kraftigere. Hvis jeg husker rigtigt vil en fyldt kapsel svare til omkring 1½ gram, så omkring 0,75 - 1,0 gram vil nok være fint at starte ud med. Det er nok ikke det værste stof at overdosere, men det kan være ganske ubehageligt hvis man får for meget (min mave kan ihvert fald ikke lide det), og så er der den typiske kafferysten, koldsved osv.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Guarana helt klart!

Bedste naturlige koffein-kilde... jeg drikker kun stempelkaffe idag, så hvis jeg har brug for et koffein-tilskud om morgenen tager jeg pulveriseret guarana.

Titel:
Medlem

hehe glæder mig til at prøve det, har bestilt 100g i pulver form..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
sekstoi skrev:
tænker du her på therma power når du siger ephedrin?. Og ja det skulle det have har dog ikke selv fået prøvet endnu

Har prøvet de der forbistrede therma power, og jeg prøver dem aldrig igen. Tog tre i løbet af en aften med druk, og mit hjerte kunne ikke følge med. Desuden fik jeg skrumpediller af det.

Jeg tror det bedste er at droppe kaffen, og prøve at få kroppen til at være frisk af sig selv.

Titel:
Dedikeret medlem

nej jeg bryder mig sku heller ikke om therma power føj, og da slet ikke til at lamme på magen til lort

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]