Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Mig og mit crew er nogle værre nogle, som ofte hænger på gaden og spiller seje når vi keder os. Det kan vi bruge mange timer på. Det er der man ser sjove ting, man har luft over sig og man får motion når man går rundt.
Derfor bliver rammerne for fest også defineret af omgivelserne. Ofte er vi i byen til den lukker og så går vi på Citywalk til langt ud på dagen.

I sommers landede vi så på Rådhuspladsen i København ca. kl. 9 om morgenen. Det var hverdag for vi går også i byen til sent ud på næste dag på hverdage.
På Rådhuspladsen stjal vi en kasse metrovand fra en avisuddeler. Vi havde brug for det da det var bagende varmt. Vi købte også en masse guldtuborg på dåse. Så fandt vi spottet. Mellem Rådhuspladsen og cityarkaden ligger H.C. Andersens Boulevard. Den er ret stor, så i midten fodængerfeltet er der en lille opholdsplads. Den skiller samtidig vejbanerne i retningerne frem og tilbage.
Der satte vi os så og drak øl og hang ud for vi havde jo ikke andet at lave. Sikke en fest. Der kom hele tiden mange mennesker til, men i sagens natur smuttede de igen. Det er jo en fodgængerovergang. Det var mest mennesker på vej på arbejde og turister. Turisterne gloede en del, hvortil vi råbte "you dont see this in tokyo". Vi gjorde vores til at de fik et billede af den danske ungdom (Hmm... (?)?) printet ind i hukommelsen. Om det er et pænt billede er så op til dem.
Vi nød også lyden og spændingen af de mange biler om ørene på os.

Der sad vi så og lammede os (ja, vi lammede os) i et par timer. Og så gik vi i cityarkeden hvor Centerrotten (en fra crewet) bestilte dyre fragililté kager som vi sad og svinede med udenfor konditoriet. Så kom konditordamen ud og sagde vi ikke måtte sidde der for "det var jo take away vi havde købt". Det var jo noget vrøvl, men eftersom vi gerne ville hænge ud i centret (med centerrotten i front: han ved hvordan man gør), så trak vi lidt ned af gangen.
Så trak vi ting i 5-kroners automaterne og hang ud indtil vi blev nødt til at smutte, da en af gutterne kom til at kaste en lille grim plastikflodhest (ja, den lignede et fødselstraume) i nakken på damen der stod i vin og tobaksudsalget.
Så gik turen til H.C. Ørstedparken med masser af øl hvor vi sad og ophæve subjekt/ objekt grænser og smeltede sammen med hele verden på en dejlig varm sommerdag.

Hvad med jer? Hvor har i holdt alternative fester på alternative steder?

Venlig hilsen Bad Unit Crew... DEFS!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Det mest 'anderledes' sted jeg har lammet mig var på en tur til herning med min tidligere produktionsskole..
Vi startede på hotellet med at banke en flaske tequila ned og så gik vi ellers ind mod herning... På vejen derind skulle vi lige ryge og vi lavede så en tjubang af en 1/2 cola hvorefter jeg brækkede mig (I samme udånding som tjalden :? ) Så stødte vi på en tankstation og besluttede os for at tanke op, det endte med at næsten hele crewet på 12 mand købte en 1Liters faxeøl, nå men så nåede vi sgu herning by hvor vi ellers tullede op og ned af gågaden da det var tirsdag og ingen steder var åbne... Vi blev lammere og lammere og det samme blev vores kampråb 'vi elschker fåkkin' københavn, københavn, københavn låÅålålål'
Og efter vi havde væltet rundt og væltet ting og prøvet at save gadehjørner af med en fugtsvans fandt vi sgu en ordentlig rendegraver som vi erobrede og døbte, betty 'CLANG' 'skåååål'
På turen hjem besluttede et par af gutterne at skaffe tjald (i herning :? ) og gudhjælpme om det ik lykkedes dem, så stod den ellers på ryger, druk, folk der knækkede sig og mobning af vores lærere indtil vi gik kolde...

Det var fandme en stoddertur der ville noget, har en del af hurlumhejet på video og ka stadig få en ordentlig griner på af at se det!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
- På toppen af en udendørs vindeltrappe i Aalborg.
- Toppen af KPMG-bygningen i Århus, mens den var under konstruktion.
- I Ceres' gamle bygninger i Århus under en ombygning. Der var møgmange skumle, smalle og meget lavloftede gange at fare vild i.
- På en møgrasteplads i Tyskland, hvor vi var strandet under en tur på tommelen.

Sikkert flere steder. Det var, hvad jeg lige kunne komme i tanke om.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Nematoden skrev:
Det mest 'anderledes' sted jeg har lammet mig var på en tur til herning med min tidligere produktionsskole..
Vi startede på hotellet med at banke en flaske tequila ned og så gik vi ellers ind mod herning... På vejen derind skulle vi lige ryge og vi lavede så en tjubang af en 1/2 cola hvorefter jeg brækkede mig (I samme udånding som tjalden :? ) Så stødte vi på en tankstation og besluttede os for at tanke op, det endte med at næsten hele crewet på 12 mand købte en 1Liters faxeøl, nå men så nåede vi sgu herning by hvor vi ellers tullede op og ned af gågaden da det var tirsdag og ingen steder var åbne... Vi blev lammere og lammere og det samme blev vores kampråb 'vi elschker fåkkin' københavn, københavn, københavn låÅålålål'
Og efter vi havde væltet rundt og væltet ting og prøvet at save gadehjørner af med en fugtsvans fandt vi sgu en ordentlig rendegraver som vi erobrede og døbte, betty 'CLANG' 'skåååål'
På turen hjem besluttede et par af gutterne at skaffe tjald (i herning :? ) og gudhjælpme om det ik lykkedes dem, så stod den ellers på ryger, druk, folk der knækkede sig og mobning af vores lærere indtil vi gik kolde...

Det var fandme en stoddertur der ville noget, har en del af hurlumhejet på video og ka stadig få en ordentlig griner på af at se det!

Nu handlede det jo ikke så meget om, hvad man lavede, men om alternative steder at feste. Men Herning er nu også godtaget. :lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Elevatorfest er en fed ting, når man er til at hænge på gaden. De er lidt ligesom livet, op og ned. De er især fede når folk skal på arbejde. Man møder så mange mennesker efter sådan en Public Service festival.

Venligst Bad Unit DEFS

Titel:
Insane psychedelia user!

Skovfester er vel altid lidt mystiske.

kan huske en fest i en grusgrav, da vi var på vej hjem kl 10 morgen var truckførerne begyndt at køre. Fuck det stenede på de her unge mennesker i underligt tøj der kom vadede frem lige pludselig hæhæ

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Langt ude i ørkene mellem spanien og portugal. Det er også den bedste fest jeg nogen siden har været med til.

Ellers har en del gange været til fest på et nedlagt sindsyg hospital på østerbro. Det var kanon sjovt at gå amok nede i kælderen. Vi fandt et rum, fyldt med en masse skum bolde som kastede vildt rundt med.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Det underligste sted jeg har festet, må have været i Sczeczin i Polen.

Gammel nedlagt, i øvrigt rigtig smuk, politi-station.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Endagstur til Holstebro(?) en tirsdag eftermiddag, boede på Bed & Breakfeast i et kedeligt villakvarter, party i badeland med masser af amf, rohypnoler, røg og sprut....-vi blev smidt ud af en vagt 1 time efter hallen var lukket, var blevet glemt af os selv i en "grotte" da vi lige skulle have snakket om et par ting nu hvor amfen var så potent :roll: Tror vi røg i byen bagefter....-altså i Holstebro en tirsdag nat :?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Neglen: var der gang i den der? for har lagt mærke til at der nogle gange er gang i den i hverdagsaftenerne

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
sekstoi skrev:
Neglen: var der gang i den der? for har lagt mærke til at der nogle gange er gang i den i hverdagsaftenerne

....-ikke just!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]