Det mest 'anderledes' sted jeg har lammet mig var på en tur til herning med min tidligere produktionsskole..
Vi startede på hotellet med at banke en flaske tequila ned og så gik vi ellers ind mod herning... På vejen derind skulle vi lige ryge og vi lavede så en tjubang af en 1/2 cola hvorefter jeg brækkede mig (I samme udånding som tjalden

) Så stødte vi på en tankstation og besluttede os for at tanke op, det endte med at næsten hele crewet på 12 mand købte en 1Liters faxeøl, nå men så nåede vi sgu herning by hvor vi ellers tullede op og ned af gågaden da det var tirsdag og ingen steder var åbne... Vi blev lammere og lammere og det samme blev vores kampråb 'vi elschker fåkkin' københavn, københavn, københavn låÅålålål'
Og efter vi havde væltet rundt og væltet ting og prøvet at save gadehjørner af med en fugtsvans fandt vi sgu en ordentlig rendegraver som vi erobrede og døbte, betty 'CLANG' 'skåååål'
På turen hjem besluttede et par af gutterne at skaffe tjald (i herning

) og gudhjælpme om det ik lykkedes dem, så stod den ellers på ryger, druk, folk der knækkede sig og mobning af vores lærere indtil vi gik kolde...
Det var fandme en stoddertur der ville noget, har en del af hurlumhejet på video og ka stadig få en ordentlig griner på af at se det!