Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
HEJ

Jeg har på det sidste ledt efter et alternativ til mit, desværre ind i mellem lidt voldsomme, forbrug af mdma og speed. Mest fordi ham jeg plejer at købe af, desværre er blevet spærret inde i længere tid af vore intolerante myndigheder ... nåeja, også for at spare lidt penge hvis muligt ...

Jeg har kig på følgende stoffer, som jeg kan få hurtigt og billigt ;

(1-(3, 4-methylenedioxybenzyl)piperazine)

&

2,5-dimethoxyallylbenzene

Er der nogen der har erfaringer med disse? Eller ved om de har et andet populært navn? Jeg har forsøgt at søge på nettet, men har ikke rigtigt fundet noget info, så jeg har en mistanke om at de måske har et eller andet øgenavn jeg ikke kender?

Anyway , - jeg vil også meget gerne høre fra nogen der evt. har prøvet dem, hvad virkning/bivirkning man kan forvente

og endeligt hører jeg også meget gerne fra nogen, der måske har alternative forslag til enten amf-lignende eller mdma-lignende stoffer :-)

Mvh Christian

Titel:
Flueknepper kongen

Methylendioxybenzylpiperazin er nok i familie med BZP, som er en kendt amfetaminerstatning. Methylendioxy-gruppen giver den nok højere affinitet for 5-HT receptoren, og derved en mere Ecstasy-lignende effekt...

Det andet ved jeg ikke hvad er...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
DMAB er en precursor til 2C'erne og inaktiv (men vidst ret usund) i sig selv.

MDBP er en BZP-agtig stimulant og har virkningsmæssigt intet at gøre med MDMA/MDA. Jeg har på fornemmelsen at methylendioxy-gruppen er et marketingstunt mere end noget andet...

Titel:
Junior medlem

Ja der skulle også have stået "alternativ til enten MDMA eller speed" , -- desværre kan overskriften ikke være så lang åbenbart, havde ikke lige bemærket det.

Bare lige for at være sikker på jeg forstår dit svar (er desværre ikke nogen stor kemisk begavelse) ;

DMAB har ingen virkning? Men er farlig?

Har du nogen idé om hvor meget MDBP minder om BZP? - sidstnævnte har jeg prøvet flere gange og synes sådan set ok om det

Tak for hjælpen

Titel:
Dedikeret medlem

Du kunne jo også se det som en mulighed for at tage en lille pause fra dit forbrug?...

Titel:
Junior medlem

Ja, det har du da ret i. Glimrende forslag, den eneste ulempe er at det bliver utroligt hurtigt kedeligt, jeg har prøvet det ret mange gange efterhånden ...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]