Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Hillerød... ar ska li æde e´n kix...
Er det rigigt at hvis man spiser hash så virker det bedere og at man bliver mindrere stenet.?.

VH batt...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Ja.

Men vær opmærksom på at det virker MEGET bedre ved spisning, der er mange der har oplevet at spise for meget, og det bliver sq en kende ubehageligt.

Men det er sjaw [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
jeg ved såmænd ikke om man bliver mindre stenet, men det er LANGT mere effektivt...hvis du skal have det optimale ud af det skal det opløses i fedtstof..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Vær opmærksom på at det også virker meget længere, for nogle over 8 timer.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
En tommelfinger-regel er at de virker ca. 5 gange så kraftigt når du spiser det, så pas på med mængderne!
Hvis du vil være godt skæv så brug 0,5 gram (standard) og hvis du vil være superBASKE så brug 1-1,5... Alt derover fucker dig mega-meget up!
Prøvede engang 5 gram pot af meget god kvalitet og det var syyyygt, men ikke tilrådeligt hvis man har lyst til at være normal dagen efter... Jeg var meget skæv hele næste dag også!
Jeg vil ikke sige at du bliver mindre stenet... Bare stenet på en anden måde (for lam til at bevæge dig [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]!

VH

[ 29 November 2002: Besked ændret af: MuscleBundt ]

Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Jeg har også prøvet at spise det. Jeg åd 0.5-1.0 g sort marok. det virker ret kraftigt. der går lidt længere tid inden du mærker noget. men så slår det også hårdt, når det kommer. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Det er en god ide at læse i "Den høje Kogebog" for at få forklaret det kemiske og fordøjelsesmæssige, man skal tænke på. Man skal dog for alt i verden ikke tro på de doseringsforslag, der står i bogen. Steen Larris beskriver det også i "Forbyd hallucinogener, forbyd naturen at gro" - den findes her på siden i forum for visionære planter.

mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Hvor lang tid går der fra man spiser det, til det virker?

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Der går fra 20 min til en god time.

Jeg var meget glad for det, lige indtil det gik heeeelt galt. Kæmpe og jeg mener seriøst kæmpe mindfuck. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Brugte lidt under 1G 70 kr pr person, 20 min efter kunne vi mærke det, 30 min efter var vi i påskeland på den fede måde. En timer efter var vi væk.
Det var stort set lige meget om jeg havde åbne eller lukkede øjne, jeg så det samme, mængder af fucked op tegneserie figurer/mønstre/venner/bekendte/ect.

Der var NO WAY OUT, måtte bare ligge og ralle - vente på trippet rasede af.

Men blev helt normal igen, jubi! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] (omkring 2 dage efter), samt en oplevelse rigere!

Det jeg ville sige var, start i SMÅ mængder.

GF

Medlem

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Ganjafarmeren det har jeg også prøvet - flere gange endda. Jeg fattede det åbenbart ikke helt de første gange [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Tricket er for mit vedkommende altid at spise på tom mave og så altid i doser jeg kender - på tom mave kan man mærke det helt ned til 0,1 gram standard - det svarer nærmest til at ryge en joint, bortset fra at man mærker den der snigende effekt.
Jeg vil anbefale begyndere at tage en omvej om 0,2-0,3 gram inden de ryger på 0,5 og højere. Bare for at mærke, hvad der foregår i kroppen uden at gå i coma eller noget.
HUSK! Hash/pot skal tilberedes, man skal ikke bare æde den rene vare.
Det kan betale sig at UTFSE her på siden [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

mvh

[ 01 December 2002: Besked ændret af: Nietzsche ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
De gange jeg har spist det rent, har jeg næsten ikke kunne mærke det under 1 gram. Kan også være fordi at jeg ryger samtidig, men jeg syns næsten aldrig jeg bliver specielt lam af det. Guldkakao med godt med fed i, syns jeg sq hjælper lidt bedre, eller i hvert fald noget andet end bare at æde det rent.

Dedikeret medlem

Muugor for fanden pointen er jo netop ikke at æde det rent! men at opløse det godt i fedstof!!!
jeg kender folk der har fået samme effekt af æde 4-5g rent som jeg kan få af at æde 1-1½g godt opløst!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Men prøv at æd det, du får den onde blæsende fornemmelse i dit hoved! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Det er, så vidt jeg ved, ikke kun et spørgsmål om at opløse det i fedt, men også at varmebehandle det, for at få CBD til at skifte til THC. Det er noget med, at det faktisk sker til en vis grad, når man ryger (det bliver jo ret varmt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ). Så det varmebehandlede hash/pot skulle være en hel del mere potent.

mvh

Medlem

Geografisk sted: Hillerød... ar ska li æde e´n kix...
Muugor man du æder sku aldrig hash, du ryger det sku bare på din mega blå bong og en J´s til hver hånd... Hilsen Batt (Mark j) [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Min erfaring med at spise hash/pot er at det bliver en mere trippet oplevelse. Jeg elsker den langsomme effekt, der sniger sig ind på én, og så lige pludselig... BASKE. Jeg giver de tidligere posts ret med hensyn til mængder, man skal være lidt forsigtig, for når man først har optaget THC'en er der ingen vej ud - ud over de sædvanlige tricks med at spise sukker eller forsøge at "meditere" sig ud af et dårligt eller for heftigt trip...

Chiller.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Personligt bliver jeg ikke godt skæv af at spise/drikke det. Jeg bliver sløv og træt, men det er en dårlig "skævert". Det slår, hvor det ikke skal slå, og det slår ikke, hvor det skal slå. Næ, det er ikke for sjov, man sidder og rister.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg syntes at effekten er både lang større og langt sjovere ved at spise det, man bliver ikke så stenet, men får en fornemmelse af at svæve rundt og bevæge sig (langt) ude for mængden . . . og den holder længere!

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Læs om første gang jeg spiste hash HER!

Måske kan du bruge det til noget?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har da altid ment at man blev mere stenet af at indtage det oralt, man bliver jo som reelt også en del skævere. Men det er også ved at være et stykke tid siden jeg gjorde det sidst, så kan da godt være mig der er galt på den?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]