Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: FRESH
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
hejsa. Jeg bliver ofte ret sumpet når jeg ryger hash (skunk+fed), med mindre jeg ryger meget lidt, eller mild pot.
Det hænger selvfølgelig også sammen med hvad man laver, men jeg har også mange gange stødt på påstande om at der var ret stor forskel på den måde man blev skæv på af de forskellige sorter.

Jeg ville gerne høre hvilken type skunk og/eller hash man bliver MINDST stenern af, men stadigvæk høj/skæv/blæst.
I må meget gerne både komme med egne erfaringer, og "videnskabelig" information.

På forhånd tak [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay. Lad mig se... Det er jo et svært spørgsmål at svare på da:

a) Folk reagerer meget forskelligt på cannabis, og jeg tør vædde på at vi kommer til at se et par modstridende forklaringer.
b) Din egen næse bedst kan svare dig.

Jeg vil dog starte med at sige - UNDGÅ HASH! Hash gør dig(Næsten, men ikke uden undtagelse) totalt stoned [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Det er også fint nok, men man kan blive lidt træt af at være låst til sin sofa.

Høj-kvalitets hash, og den gode skunk gør dig derimod 'høj' - hvis man kan sige det sådan. Det forholder sig sådan, at hvis skunken er høstet tidligt så er den god og gør dig høj/blæst, kontra sent-høstet stads som gør dig sløv og stenet. Så hvis du dyrker selv, er der en ting at tænke over, her. Ellers må du spørge dig for, når du køber din ryger.

Hilsner,
Tias.

Insane psychedelia user!

Kender det godt, bliver selv kanon stener af at ryge hash.. Mange si´r det er dit sind-humør det kommer an på, men jeg har da siddet til en fest, hvor en sød pige sad og tog mig på låret og kæle for mig, mens jeg sad og gyngede på min stol og var røv-svimmel, fordi jeg havde røget! Det eneste jeg tænkt på var at den ho´e skulle fjerne sine hænder fra mig.. Hva´ laver jeg??

Hash gør dig skæv, pot gør dig høj.. Det er klart fedest at være høj, syntes jeg..

Nu er da sikkert nogle da brokker sig her inde over at jeg syntes pot er fedest, men okay, jeg er ikke den sejeste ryger..

men okay, jeg syntes det er kanon sjovt at æde fed...! Så næste gang, lad være med at ryge klumpen, bag en kage istedet for.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

daffy duck>LOL, den kender jeg sq godt....heh

ej skunk er sq det bedste til at gøre dig høj. hash kan tit gøre dig stenet, men skunk, blæser sq bare din hjerne ud og så du kan gå rigtigt amok.

og folk et råd, hvis man ik' kan komme ud af et stenet trip, så find en punk koncert og gå amok med pogo, så forsvinder alt stenet på 20 sek

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zarathustra:
hejsa. Jeg bliver ofte ret sumpet når jeg ryger hash (skunk+fed), med mindre jeg ryger meget lidt, eller mild pot.
Det hænger selvfølgelig også sammen med hvad man laver, men jeg har også mange gange stødt på påstande om at der var ret stor forskel på den måde man blev skæv på af de forskellige sorter.

Jeg ville gerne høre hvilken type skunk og/eller hash man bliver MINDST stenern af, men stadigvæk høj/skæv/blæst.
I må meget gerne både komme med egne erfaringer, og "videnskabelig" information.

På forhånd tak [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

du skal vist bare til at købe/dyrkke noget sativa skunk og som tias siger så få noget som er høstet lidt tidligt,
sådan at dine "BUDs" ca er 35/45 % dækket af de hår der sidder der på.

ellers (SÅ SIG DET DOG TIL DIN PHUSHER) at du begynder at købe ind andre steder hvis han alsår ikke har endet en cola der kan gøre dig høj

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Hvis du gerne vil være HØJ, så vil jeg anbefale haze sorterne (Orange haze, Silver Haze, Golden Haze, osv.). De er for fede, og så vidt jeg ved ren sativa.

Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Red Libanon

Junior medlem

Som fingerregel går sativadominerede arter i hovedet mens indica-typer går i kroppen (det er en meget grov regel og passer bestemt ikke altid - der er mange andre faktorer der spiller ind). Tag et kig på Cannagenetics og læs hvad folk har at sige om de forskellige arter. Silver Haze er en lækker ting, men pas på med doseringen og lad være med at ryge det lige før sengetid [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal have fat I Sativa dom planter.Der var en der foreslog Haze,og bedre "up" skævert finder du næppe.Du bliver slet ikke skæv på samme måde som på Hash.
Sativa var det der blev røget i 60-70,Colombia gold,Mexikansk,Acapulco gold osv.

De fleste der har dyrket Skunk I mange år,foretrækker Sativa dom planter.

Der er en helt speciel art,som du kan få gennem Br Grimms(se Overgrow,Soul).Den heder Cinderella 99,og er færdig på omkring 50-55 dage.Men det mest flippede er,at der næsten ingen Indica virkning i den.
Det var den ene af brødrene "Grimms",Soul,der på en tur til Amsterdam,købte en lille pose Jack Herer Skunk.I bunden fandt han nogen frø,og efter han havde røget Skunken,og fundet ud af den var helt excepcionel god,begyndte han at avle på frøene.Det viste sig at være en knaldhamrende god ide,for Cindy bliver regnet for at være noget af det bedste du kan dyrke,fordi den er så hurtigt færdig,og dens helt specielle Sativa virkning. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Gonzo, det vil sige at "soul" egentlig bare "stjal" Jack Herer strainen og avlede videre på den? Oder was?

Mvh
Ashoka

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yup,og det lægger han ikke skjul på.
Men det skal siges at han HAR arbejdet meget for at lave Cindy.Det tog ham 2-3 år(..)
Jack Herer er kendt for sin enorme alsidighed i afkommet.Det er lige før,at ud af 10 planter,kommer der 10 forskellige Jack Herer planter.Okay Sensi´s er lidt mere stabil,men generelt.

De første ex hed Cindy 88,og der har virklig været research på denne plante.

Det der var hans mål,var at lave en plante der virkede ligeså godt som de bedste Jack Herer,men var ligeså hurtigt færdig som en Indica,og super stabil.Det lykkedes.
Det var fordi han i starten fik en han,der var helt speciel.Den var helt utrolig hurtigt moden,og den var potent som meget få.Sådan en han er en fed start på et avle program.

Men ellers er det rigtigt.Cindy ER faktisk en modificeret,hurtig Jack Herer.Fed plante. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Nu er det jo over et år siden jeg skrev den første post, og jeg har fået tid til at prøve mig frem.

Jeg synes at White Zombie-skunken (som koster 120 kr. på staden), White Widow-skunken og hjemmedyrket pot er de typer cannabis som jeg bliver mindst stenet af, og mest fresh.

Medlem

Det hele afhænger efter min mening også en del af, hvor man sidder og hvad man havde tænkt sig at lave. Jeg synes der er en set set and settings + placebo i cannabiskonsumering.

mvh

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
æd dit hash, så undgår du det..... jeg gør ihvertfald! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg havde også Sisy's problem indtil en gang sidste efterårsferie... der var jeg i kbh. og på staden med nogen kammier, og røg min første skunkjoint med en fed afrikansk haze... siden har jeg ikke rørt hash [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ej, det' gas, men det eneste hash jeg har røget på siden er Rød Libanon (den ægte) og en meget velsmagende Sort Nepal... Standard kan godt fise af, når man først en gang har prøvet skunk vil man sgu ikke ryge andet. En god pot kan dog også sagtens glide ned, men det er desværre ikke så udbredt her i Århus.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Med mindre man har de rette connections ( [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] ), Fenriz ... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Chiller>>>

nå så det er måske dig der har nakket mig pot *G*

ej sorry..

som du selv siger, der er masser af god pot i Århus, bare lige at finde det, og så lige til en fornuftig pris.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Prøv evt. at hold en pause på 2-3 uger, og se om du ikke bliver skæv af hash derefter [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] - Ellers ryg noget kvali skunk, det er det fedeste!

Medlem

Geografisk sted: Hillerød... ar ska li æde e´n kix...
lol man Zarathustra hvis du ikke har prøvet ice (300 kroners) så prøv det, det kan være det frisker din hjerne op...

VH batt

ps: du skal nok ikke ryge for meget det er stærke sager...

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
ohhhh durgs ohhh drugs i want drugs!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]