Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Faktisk refereres der her til rene cannabis-joints. Og det er skadevirkningen, ikke mængden der snakkes om. Dette skyldes eftersigende en stor mængde carcinogene stoffer(alt organisk der brændes er carcinogene stoffer...) og lang tids kontakt med lungerne, begge som følge af den særlige måde man ryger joints på.

PEace,
Tias.

Junior medlem

Geografisk sted: venus
det er sku noget pis.. her gik jeg og troede jeg var dejlig sund fordi jeg ikke ryger...... men jeg ryger gerne en joint eller 2 flere gange om ugen....

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
@Nietzsche

ok. det havde jeg ik li overvejet... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

@Tias - "Og det er skadevirkningen, ikke mængden der snakkes om."

vil det sige at du mener at mængden og skades virkningen ikke proportionelle? hvis ja hvorfor er det så specifikt 3 jays?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg giver INTET for den rapport, eftersom den ikke er lavet af et uvildigt panel. Den rapport er ikke mere troværdig en Thor Pedersen, eller Nycomed´s rapport om Letigen. Det svarer lidt til at lade en Indre Mission´sk præst vurdere og anmelde Koranen eller Torah´en. Alt ialt, en utroværdig og stærkt subjektiv undersøgelse.
Hyg Jer...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
nu har jeg ikke lige læst hele rapporten, da jeg ikke gider at spilde hele min aften på det (15 sider er sgu lidt meget) men meget af det de skriver om er sgu da bare at det skader mere fordi man får mere tjære ned i lungerne på grund af at røgen også holdes inde længere!!!

til gengæld skriver de også af tjald kan have en kortsigtet forbedrene effekt hos folk med astma!!!!!!

jeg er sgu ligeglad, jeg slukker ikke min joint frivilligt!!

kom igen!!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af miss84:
nu har jeg ikke lige læst hele rapporten, da jeg ikke gider at spilde hele min aften på det (15 sider er sgu lidt meget) men meget af det de skriver om er sgu da bare at det skader mere fordi man får mere tjære ned i lungerne på grund af at røgen også holdes inde længere!!!

til gengæld skriver de også af tjald kan have en kortsigtet forbedrene effekt hos folk med astma!!!!!!

kom igen!!!
<HR></BLOCKQUOTE>

hehe jeg kan godt li din mentalitet

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

jeg har heller ikke læst det hele og jeg gider ikke at udsættes for det propaganda
men vaporizer må da være sværet på det med at få snaks ned i lungerene

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

når hygge og goe weekend alle sammen

damm jeg er fuckt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] det var vist bare meningen at jeg skulole læse et amiga interwieww og nu har jeg sidet for an skærmen i jeg ved snart ikke hvor længe hehe når men hold fanen højt alle sammen

kun :
alcko & ryst

[ 16 November 2002: Besked ændret af: morphos ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Mor, må vi godt ryge cannabis?

Dedikeret medlem

vi må hellere til at drikke lortet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=3&t=000721

Relativistisk båthorn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af miss84:

kom igen!!!
<HR></BLOCKQUOTE>

HØRT!!!

Dedikeret medlem

Ammmnn. det er da en lam måde de skriver det på ved tv2... "3 RENE CANNABIS-Joints"

cannabis joints...

og længere nede skriver de, at der er flere farlige kemikalier i hashen nu til dags..

hvad snakker de om joint kun med "pot/skunk" eller en joint af hash/tobak.???
de ved det vidst ikke helt selv ...

holdkæft hvor en grim joint ham gutten ryger i rapporten. og der er næsten flere sider med referencer, end med egentligt indhold... tror helt sikkert det er en crappy rapport...

de kan jo ikke en gang finde ud af at måle indholdet af skadelige stoffer i cigaretter, som er helt ens. hvordan skulle de så kunne sige hvor meget en joint med enten ren skunk/pot eller tobak/hash, ville skade i forhold til 20 cigaretter, hvis vi snakker mængden af små partikler der kommer ned i lungerne, er det helt sikkert at det kommer flere ved at ryge en joint, da filteret jo forhåbentlig er en del anderledes end normale smøger, jeg tror det er lidt af en størrer affære og måle ud så længe at cannabis er ukontrolleret isin form men som myndighederne kalder det kontrolleret substance, klasse A... damn ... hvordan kan man kalde en substans som helt ukontrollet bliver solgt, for kontrolleret... (citat: vammel skrankepave:"ja dét er fordi vi holder kontrol med at dèt ikke bliver solgt..!")

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det der er helt klart farligst at ryge,er Skunk!En joint med ren hash har ikke så mange skadelige stoffer som pot og Skunk.
Desværre. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Gonzo, det passer vel kun hvis hashen er af superkvalitet aka. bubblehash, hvilket er umuligt at opstøve i DK.

Mvh
Ashoka

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er klart at det forudsætter at det er en rimelig god hash.

Men det var et sted jeg læste at det er Skunk der skulle være værst.Det er også hårdt ved halsen,men jeg ved ikke om det har noget at sige. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]