Du er jo ikke andet end en drengerøv, SH. Når du ikke engang kan forstå hvad det er jeg forklarer dig,men bliver stædigt ved om "dine grow buddies",så lad os endelig stoppe din pisse contest.
Når du ikke engang kan se,at det jeg skriver faktisk er rimeligt,som f.eks at en ballast ikke kan bidrage til en pæres lys spektrum osv,og ikke kan argumentere ordentligt for din sag,interesser dine "udladninger" mig ikke overhovedet.
Noget andet er,at hvis du var så sikker i din sag,og virklig havde nogen venner der havde lavet det du siger,så ville du ikke bare lade sagen gå.Så meget HAR jeg lært om dig.Du hader ikke at få ret.
Som jeg ser det er det da endog meget nemt. Du undersøger sagen(som du skulle ha gjort før du skulle spille smart),ved at tale med en expert,f.eks I hydroponics butikken på Christania(det skal lige siges at jeg ved ikke hvor meget de ved),eller en anden som virklig ved hvad det er han eller hun taler om,og så er den ikke længere.
Det er sjovt.Nu har jeg været her på Psyk et godt stykke tid. Og hver eneste gang der har været nogen der har sat spørgsmåls tegn ved dine "teorier",får de bredsiden. Jeg er en "smartass" fordi jeg sætter ? ved dine "teorier"?
"Du ved jo ikke hvad det er du snakker om vel"?(sagt af sir dreng) Nej,men det gør du ikke?Hvorfor I himlens navn,får du dog ikke bare nogen facts om disse ting,og poster dem?
Den der med at din far kan pisse længere end min,holdt jeg op med for mere end 20 år siden.
Få check på dine ting inden du poster dem.Folk herinde er ikke så dumme,som du tilsyneladende tror. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
[ 16 Oktober 2002: Besked ændret af: Gonzo ]
|