Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 okt 2006 14:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 okt 2006 12:44
Indlæg: 9
Hej, jeg bliver snart 22 år, og i den anledning holder jeg en ordentlig fest i weekenden. Og de sidste par år har der virkeligt været festet igennem. Men i år skal vi være totalt blæste. Så nogle der har nogle gode forslag til gode blandninger, man må gerne hollucinerer, men man skal stadig kunne fungerer socialt uden bare at være helt væk heletiden.

Det skal lige siges at har prøvet en del (det samme med mine venner), hash til svampe og syre. Men er godt nok nogle år siden det har været, jeg har gjort andet end bare hash, feta og kiks.

Kort sagt - Hvad er gode blandinger? :).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2006 14:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
KongTripton skrev:
Hej, jeg bliver snart 22 år, og i den anledning holder jeg en ordentlig fest i weekenden. Og de sidste par år har der virkeligt været festet igennem. Men i år skal vi være totalt blæste. Så nogle der har nogle gode forslag til gode blandninger, man må gerne hollucinerer, men man skal stadig kunne fungerer socialt uden bare at være helt væk heletiden.

Det skal lige siges at har prøvet en del (det samme med mine venner), hash til svampe og syre. Men er godt nok nogle år siden det har været, jeg har gjort andet end bare hash, feta og kiks.

Kort sagt - Hvad er gode blandinger? :).


Hvorfor blande? Man kan da blive pænt blæst på bare ét stof. Tit synes jeg blandinger ødelægger den lækre rus, man kunne få ud af bare ét af de indblandede stoffer.

Desuden synes jeg ikke den der attitude med "vi skal være totalt blæste" hører hjemme på et HR-baseret forum. Grow up!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 okt 2006 14:28 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Tja... 20 mg 2C-B og omkring 100-130 mg MDMA er lækkert sammen, og meget festligt :D. Ved højere doser 2C-B fungerer man nok ikke så godt socialt mere, men er det en fest med masser af puder og madresser på gulvet er det helt fint!

God fest.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 okt 2006 14:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Eller også bare smide 5g opium i hovedet og bland det med en pose ecstasy-piller. Så bliver I da dejligt blæste.

Men skal jeg give et godt råd til festen, synes jeg bare I skal skaffe lidt svampe og lidt god skunk. Mere behøver man ikke have for at lave en hyggelig fest.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 okt 2006 14:32 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
Enig med FAnny, hvis du skal tage komboer så tag ik for høje doser

MDMA fungere godt sammen med psychedelia men også med opiater hvilket psychedelia også passer godt sammen med og røg self :P

en god en ville være MDMA, 2cb/svampe/syre/etc. + røg og hero/ghb evt. til comedown eller evt. ketamin

og stop så alt det bitcheri Kjaer og andre :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2006 14:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 okt 2006 12:44
Indlæg: 9
.Kjaer skrev:
KongTripton skrev:
Desuden synes jeg ikke den der attitude med "vi skal være totalt blæste" hører hjemme på et HR-baseret forum. Grow up!


Hvad? Hvad fanden skal man ellers sige? Der skal bare festes igennem?...

Skal jeg sige: "Vi vil gerne have nogle ting så vi kan få et yderst udemærket trip"?.......


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 okt 2006 14:37 
Offline
Flueknepper kongen

Tilmeldt: 02 okt 2005 12:15
Indlæg: 1352
Hvis I skal feste, så øl og evt. en stimulant eller MDMA, eller røg.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 okt 2006 14:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Astral skrev:
og stop så alt det bitcheri Kjaer og andre :P


Vil heller ikke sidde her og bitche, men jeg synes bare ikke, det er så HR-agtigt at fortælle folk, hvordan de kan "blive totalt blæste". I stedet for kunne man spørge til, hvilke kombinationer, der ikke vil være så hensigtsmæssige til en sådan fest.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 okt 2006 14:39 
Offline
Flueknepper kongen

Tilmeldt: 02 okt 2005 12:15
Indlæg: 1352
.Kjaer skrev:
Astral skrev:
og stop så alt det bitcheri Kjaer og andre :P


Vil heller ikke sidde her og bitche, men jeg synes bare ikke, det er så HR-agtigt at fortælle folk, hvordan de kan "blive totalt blæste". I stedet for kunne man spørge til, hvilke kombinationer, der ikke vil være så hensigtsmæssige til en sådan fest.


Astral er ligeglad. Bare han kommer i kontakt med Reptil-Chakraen of the Hollow Earth med Hitler og Jesus, er han glad.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 okt 2006 14:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Levose skrev:
.Kjaer skrev:
Astral skrev:
og stop så alt det bitcheri Kjaer og andre :P


Vil heller ikke sidde her og bitche, men jeg synes bare ikke, det er så HR-agtigt at fortælle folk, hvordan de kan "blive totalt blæste". I stedet for kunne man spørge til, hvilke kombinationer, der ikke vil være så hensigtsmæssige til en sådan fest.


Astral er ligeglad. Bare han kommer i kontakt med Reptil-Chakraen of the Hollow Earth med Hitler og Jesus, er han glad.


Som jeg skrev i den oprindelige tråd: Lad den skide diskussion køre videre i "Fuck", hvor den hører hjemme.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2006 14:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
.KongeTripton skrev:
.Kjaer skrev:
Desuden synes jeg ikke den der attitude med "vi skal være totalt blæste" hører hjemme på et HR-baseret forum. Grow up!


Hvad? Hvad fanden skal man ellers sige? Der skal bare festes igennem?...

Skal jeg sige: "Vi vil gerne have nogle ting så vi kan få et yderst udemærket trip"?.......


Nej, du kunne have skrevet, at du ville have en kanon fest, og du havde tænkt dig nogle kombinationer. Dertil kunne du så have spurgt til, hvilke kombinationer (af de valgte stoffer), der ikke ville være så hensigtsmæssige. Jeg synes bare det lyder virkelig umodent at spørge, hvilke kombinationer man kan "blive totalt blæst" på.

Dette er et HR-forum. Vi forsøger så vidt muligt at informere folk om skadesreduktion ved brug af stoffer. Vi sidder ikke her for at fortælle folk, hvordan de kan blive totalt blæste.


Senest rettet af DrK 03 okt 2006 14:55, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 okt 2006 14:49 
Offline
Flueknepper kongen

Tilmeldt: 02 okt 2005 12:15
Indlæg: 1352
Sådan set mener jeg blot at han anbefaler noget ganske uansvarligt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 okt 2006 14:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Levose skrev:
Sådan set mener jeg blot at han anbefaler noget ganske uansvarligt.


Hvilket jeg må give dig ret i.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 okt 2006 18:25 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Det var kraftedeme da utroligt som folk de kan bitche!!! :?

Levose hvis du vil blive ved med at kører på Astral, på grund af hans lidt "skæve" idéer og holdninger, så gør det et andet sted. Eller er det såen at han umuligt kan komme med noget brugbart, på grund af hans tosse teorier? :lol:

Hvad er der galt med Astral's idé til en kombo? Fyren har sagt at han har erfaring med dvs. psykedeliske stoffer og Fanny forslog næsten den samme kombo, hvor Astral bare smed en downer på til sidst, hvilket jeg ikke rigtig kan se noget galt i.

Udtrykket "vi skal være totalt blæste" er måske ikke det rigtige at spytte ud her på et HR-board og måske heller ikke videre intelligent, men kommer hans mening ikke meget godt igennem? Det vil jeg bestemt mene at den gør og han forklarer jo forhelvede også hvad hans hensigt er med at blive "totalt blæst". Han vil gerne have at ham og hans venner bliver sendt godt afsted men samtidigt være langt nok nede på jorden til at de kan være sociale og hygge sig. Ud over det er han ny på boardet.

Hvad fanden er problemet? Er træt af jeres evige bitcheri, tag jer sammen fuckers! :wink:

Skulle lige af med lidt gylle her... Hehe.

KongTripton: Uden selv at have prøvet MDMA og 2c-b sammen, kunne jeg forestille mig at det var en passende kombo til dit formål, men nu kan jeg kun tale ud fra andre folks erfaringer. Og som Astral skrev, så kunne i jo evt. krydre lidt med en downer, når i er på vej ned fra trippet, skulle være meget behageligt :wink: Held og lykke med det


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 okt 2006 18:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 1026
Geografisk sted: Danmark
10x Salvia Divinorum, og til senere på aftenen kan i hoppe over på 5-Meo-DMT.

Det bliver en vild aften, men i kan desværre ikke involvere alkohol, MTV musik eller knap så velkendte venner.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 okt 2006 21:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 feb 2003 02:01
Indlæg: 368
Bøh skrev:
10x Salvia Divinorum, og til senere på aftenen kan i hoppe over på 5-Meo-DMT.

Det bliver en vild aften, men i kan desværre ikke involvere alkohol, MTV musik eller knap så velkendte venner.


Jeg tvivler på at det sociale aspekt er velbevaret, hvis overhovedet eksisterende i dit forslag :P


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 okt 2006 21:30 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 1026
Geografisk sted: Danmark
sikkert ikke, men der er garanti for en vild aften :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2006 09:35 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Det her er trods alt psychedelia, hvor folk godt kan lide at lamme sig. Ingen grund til at være mere hellige end noget vidst. Jeg kan da også godt lide at være godt og grundigt blæst, fucked up og grænsende til lamfighter fra tid til anden - ingen grund til at pakke det ind med fine ord. Bare sørg for det sker under forsvarlige rammer og I har sat jer ind i hvad I kaster jer ud på forhånd.

KongTripton skrev:
Kort sagt - Hvad er gode blandinger? :).


Hvis i alvorligt mener i skal være stegte på den gode måde, er der kun en vej frem.

Tag hvad i mener er en stor mængde syre, vent til det bider godt efter 1½ time. Der tager i en god portion MDMA (120-130 mg), eller det tilsvarende i ecstasy piller. I kan redosere med en mindre mængde MDMA efter nogle timer. Det er garanti for en interessant aften!

Pas nu på jer selv, mvh
KenIshii


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 okt 2006 15:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Coke + ketamin, plus lidt ren mdma blandet op i en sjat rom for hyggens skyld. Også selvbfølgelig et par pinde i ny og næ, eller et par gode drinks, evt. en strawberry mojrito eller andet godt med lime og tequila.

En skøn party blanding :twisted: har dog kun dykket den til psytrance parties sydpå. Men den er sikkert fin nok til en 22 års fødseldag fest. Det behøver heller ikke nødvendigvis at være større mængder af hver enkel rusgift, blot så man lige kan mærke det. Det har jeg hvertfald haft succec med, og uden nogen bemærkelsesværdige tømmemænd.

Dog vil jeg stærkt fraråde folk at lege med denne combo mere en yderst nødvendigt. En gang om året er bestemt at foretrække

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2006 22:39 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Hvis i skal have en sjov aften vil jeg nok som Kenishii siger, foreslå LSD+MDMA. Man blir godt lam af det og kan samtidig være social. I skal dog helst holde jer fra alkohol da man kan blive voldsomt lam af at blande alle tre ting :oops:

Ellers ville MDMA spiked med nogle streger ketamin også være et kvalificeret bud fra min side.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team