Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 78 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Marc:
Jeg syntes det er forkert at du ikke ønsker der skal gøres noget ved sagen jeg er sikker på at hvis hele Psychedelia troppede op udenforan tyvenes dør og forlangt potten igen eller betaling for pottet så tror jeg sgu ik de kan stille noget op hvis folk er friske kunne vi sku stå lidt mere sammen og kæmpe mere som et hold og ikke de dersens intriger der nogen gange køre her på boardet<HR></BLOCKQUOTE>

*g*
"HAMP DYRKKERNES HJEMMEVÆRN"

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

hvor bor svinene [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Billede

Junior medlem

Geografisk sted: venus
FØØØØØØØØJJ

[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan du ikke melde dem til Politiet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Du kunne jo indgive en (anonym) politianmeldes. Bare sig at du har mistanke om pushervirksomhed. Så får svinene i det mindste ikke lejlighed til at ryge din pot.

Jeg mistede selv ca. 30 dejlige planter(friland) denne sommer. Heldigvis dyrker jeg også hjemme - så høsten er ikke helt væk.

(RygerSmiley)

Relativistisk båthorn

Tilgiv mig, men...det er lidt morsomt; Vi er alle så PLUR til daglig, men stjæl vores narko og SÅ kan det ellers nok være piben får en anden lyd, hehe.

Vores eget hjemmeværn [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Død og rotten-skab over dem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Fredeligere folk end os finder man nok ikke nogen steder [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
sign me on the tæskehold-liste

jeg føler sq også med dig Tjille!!!

Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Det er simpelthen de mest luset
og rådene fjolser der laver disse stunts...
Jeg bor i Nordjylland, og her er det sku gået hen og blevet helt normalt, at der en eller anden spasser, der kommer og stjæler dit hamp.

Jeg har en makker der har et kolonihavehus, og han har fået stjålet hans hamp 2 år i træk nu.
+ Han er blevet rullet i hans hjem, en enkelt gang. Men det er en anden historie.
Jeg har en anden ven der har fået stjålet hans hamp 1 enkelt gang, hvor vi fandt tyven. Meget surt, for tyven.....He he
Og jeg har hørt fra flere at de har fået stjålet deres planter.
Jeg har selv 2 bevegelse-sensore ude ved mine planter der tænder en alarm inde ved min seng. Sååååå prøv bare......

GB

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
tjille min krammeven! det gør mig meget ondt at hører om denne slemme ting der er sket! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] vi finder dem har gjort det og spiller fodbold med deres hoveder når jeg kigger forbi! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Tyveri straffes med tæsk, og det er sku kun fair. Man stjæler sku ikke ALT hvad der hænger et sted. (jeg vil ikke sige at jeg ikke kunne finde på at snuppe en kvist eller to)men man må lige tænke på at der er en der har arbejdet en hel sersong for det.

Jeg er klar på at besøge tyven hvis du finder ham

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød... Tror jeg?
Det er jeg fandme ked af at høre...
Dyb medfølelse herfra (også)...
Too bad! Nogle folk kan bare ikke holde fingrene fra sig selv [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] !!!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Nogle folk kan bare ikke holde fingrene fra sig selv

No offence Ribbe, men LOL

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
min dybeste medfølelse... men helt ærligt!!! hvis fandt et kilo pot, så nægter jeg at tro at i ikke ville jacke rub og stub a.k.a=hele baduljen... det havde jeg sgu gjort.. sorry, men sådan er den.. lad være med at spille hellige... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Har også prøvet at blive bestjållet.det gjorde mig sku meget ond i tanke og handling,jeg satte mig ned og udtænte en ondskab`s fuld hævn.Da den usle tyv mindst vendede det (han viste ikke at jeg viste det hehe)efter en uge`s tid var alt gemt og alt ved det gamle der slog jeg til.VI sad og hyggede og DRAK TE TRODE HAN men stakkels tyv ,han lå meget syg i en hel uge efter vor lille Hygge(jeg havde for giftet ham) han havde nat læge og måtte til egen læge.han sked grønne grise og brækkede sig i lår tykke stråler.hehehehe jeg var ond [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

du skulle vel ikke være forbryderen fonky, du lyder som en rigtig slet fyr [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
nej nej. overhovedet ikke... men øøhhh... nogen der vil købe pot?? he he.. host host.. jeg har ca et kilo.. det er noget jeg har "fundet"... hahahahahahahahaaaaa [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg kunne fandme aldrig finde på at nakke fra andre mennesker!!! jeg spiller ikke hellig, men det er fandme usselt at gøre. Måske ville jeg gøre det hvis det var en som jeg var uvenner med, men hvis det bare var en tilfældig person ville jeg højst "låne" 1-5 gram.... det er da for usselt at tage noget som andre folk har brugt en masse tid og penge på, jeg har sgu mine egne penge og behøver ikke stjæle fra andre [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Det er kun TABERE der stjæler, eller Låner Hamp, skunk, tjald, stoffer,
you name it...! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Til de fæhoveder der tror, at det er ok at LÅNE lidt, bare fordi at der er meget af det !
Kan jeg kun sige: At jeg håber at der er en eller anden, der Buster jer i at LÅNE
og river hovedet af jer....
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Med venlig hilsen
GB

Medlem

Geografisk sted: DK
H_Ø_R_T_!_! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

do, kill em all [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Ja at stjæle en mands høst er sku for langt ude, og jeg håber at ham der har gjort det får en dyb psykose ved at ryge det. Eller bliver bustet ved at sælge det.

Man nakker sku da ikke noget som en har gået og kælet for i en hel serson. Jeg ville ikke nakke en hel høst, dermed ikke sagt jeg ikke kunne finde på at ryge en kvist af det. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

PS.Tjille håbber du får din retmæssige hævn en dag. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 78 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]