Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Hejsa, jeg er ny her på boardet, men har før været aktiv på florestan.dk (som ikke er kommet op at køre igen). Har dyrket skunk indendørs en gang (høstede i juli) og nyder stadig resultatet af dette :-).

Jeg vil gerne i gang med at dyrke på scrog-måden, har læst en masse og har egentlig ingen spørgsmål om dette.

Det eneste jeg mangler er et godt skab til min scrog, jeg har kigget i diverse møbelforretninger men de skabe de sælger er ikke særlig store, og så koster de sygt mange penge (1500-2000 kr.). Min lampe er en 400w fra model A fra Tallman.

Er der nogen af jer galar-smede der kender et sted hvor man kan få et billigt stort godt skab til scrog. Grunden tli jeg ikke bygger et selv er at mine hænder er kun skruet på til at sidde foran en computer.

Jeg planlægger at købe nogle Powerplant frø fra Nirvana, hvis der er nogen i Århusområdet der har lyst til en stikling kan vi jo finde ud af noget.

Mvh Costas

P.S. Measitus, MOS, Tjille m.f. Det var hyggeligt sidste gang. Ser frem til vi skal fyre en fed igen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Prøv at kigge et smut forbi en genbrugsforretning som Kirkens Korshær eller lign. -> Jeg fandt ihvertfald mit skab ved at spørge ihærdigt efter et stort bredt skab.- Og kom kun af med sølle 100 kr for det.

[ 07 November 2002: Besked ændret af: ~Côrnholio~ ]

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Takker!. Ikke for at være besværlig men jeg er lige flyttet til Århus så jeg er ikke helt klar over hvor der ligger en god genbrugsbutik med møbler. Hvis der er en der har et forslag vil det bare være super.

På forhånd tak.

Mvh Costas

Medlem

Geografisk sted: DK
søg, og du vil finde [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Prøv:

Kirkens Korshær
Møbellageret
Nørre Alle 25
8000 Århus C
Tlf. 86125666

Go Jagt,

Chiller

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]