Hejsa, jeg er ny her på boardet, men har før været aktiv på florestan.dk (som ikke er kommet op at køre igen). Har dyrket skunk indendørs en gang (høstede i juli) og nyder stadig resultatet af dette :-).
Jeg vil gerne i gang med at dyrke på scrog-måden, har læst en masse og har egentlig ingen spørgsmål om dette.
Det eneste jeg mangler er et godt skab til min scrog, jeg har kigget i diverse møbelforretninger men de skabe de sælger er ikke særlig store, og så koster de sygt mange penge (1500-2000 kr.). Min lampe er en 400w fra model A fra Tallman.
Er der nogen af jer galar-smede der kender et sted hvor man kan få et billigt stort godt skab til scrog. Grunden tli jeg ikke bygger et selv er at mine hænder er kun skruet på til at sidde foran en computer.
Jeg planlægger at købe nogle Powerplant frø fra Nirvana, hvis der er nogen i Århusområdet der har lyst til en stikling kan vi jo finde ud af noget.
Mvh Costas
P.S. Measitus, MOS, Tjille m.f. Det var hyggeligt sidste gang. Ser frem til vi skal fyre en fed igen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
|