Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Han-plante
Junior medlem

Geografisk sted: Flying wing
Hej !! Har kastet mig ud i lidt hampdyrkning for første gang. Har fået en lille dejlig plante. Men hvis det nu er en hanplante, hvad skal keg så gøre med den ? Har hørt at de ikke er så stærke. Måske lave noget cannabis-smør til en lille kage ? Nogle erfaringer med HAN planter ?!

Junior medlem

Geografisk sted: DK
hey Famez1

jeg havde et par white widow hanner her i sommer som jeg lavede kager af.. de virkede sku meget godt. jeg kom godt nok også meget i,(ca 10 gram) men de virkede da efter hensigten. 2 kager pr mand og så ver den der [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hanplanter rygges op med rod og smides væk, så snart man ved det er en han. Det er så lidt man kan få ud af dem at det kan ikke betale sig at gemme den og resikere at den bestøver dine hunner. Det er mine erfaringer, om der er andre der syndes det er fedt at trække på hanner skal jeg ikke kunne sige.

MVH
Piercer

Hanplanter rygges op med rod og smides væk, så snart man ved det er en han. Det er så lidt man kan få ud af dem at det kan ikke betale sig at gemme den og resikere at den bestøver dine hunner. Det er mine erfaringer, om der er andre der syndes det er fedt at trække på hanner skal jeg ikke kunne sige.

MVH
Piercer

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
han planter skal UD!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ja, ud med dem... Men nu skriver du "en lille plante", så hvis det er den eneste du har, er det vel bedre end ingenting? (Men lidt sent på sæsonen??) [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: DK
jeg læste det som om det var den eneste plante han havde, derfor!! ellers ja UD med den... der skal MEGET lidt pollen til at bestøve dine hunner...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
dræb den (kill it before it grow)

ej du kan også flytte den langt langt væk fra hunnerne og jeg mente faktisk langt væk så kan du evt tale lidt pollen og så selv bestøve en hun på nogle af de nederste skud hvis du vil ha frø også men pas på med det for det spreder sig hurtig og nogen gange mere end man bryder sig om.

jeg systen generalt at hanner skal væk man kan evt bruge pollen fra en hamrafodit til bestøvning også,

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]