Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Urinprøve
Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Jeg tror jeg vil starte med at sige, at jeg ikke kunne få søge funktionen til at virke, så fri mig fra UTFSE [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Takker! -
(Internal Server Error..blabla)

Jeg har en buddy, som skal starte på noget videregående milliuddannelse om tre uger.

Han vil meget gerne vide, hvornår den aller sidste joint kan ryges, uden at de kan se noget i hans urinprøve!?

Thanks GF

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Prøv at checke her!
Og skynd dig så at emigrere før du får 1000 UTFSE i hovedet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

VH

Måske skulde ham droppe milli og ryge flere joint's. Det kan du hilse ham fra mig og sige [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det er lige før jeg vil sige at jeg vil gi en flok joint's hvis han dropper milli [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

PS. Det danske millitær er så dårligt organiseret og de har ingen sammen hængende kominkation. Staten burde skære 90% af milli væk og så lade de sidste 10 % eller hvormange frivilige de nu har betale deres eget show. Så ville den danske skate billet nok se noget sjovere ud.

Relativistisk båthorn

Ja Piercer; den er jeg også med på. Lad os lave en indsamling og se hvor stor hans viljestyrke er, hvis han skal vælge mellem kæft-trit-og-retning eller en bunke rigtig go' ryger [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[snip]

Glemte lige; hvis der kun er 3 uger tilbage, så er det nok ved at være tid allerede nu for at være meget sikker på de ikke finder noget [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 26 Oktober 2002: Besked ændret af: JEL ]

Junior medlem

Geografisk sted: DK
Jel no offence men er det ikke meget generaliserende at hentyde til at alle i millitæret er " krigs-gale"???? tror du tømmersvenden går rundt og slår søm i alle de brædder han kommer i nærheden af??

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvorfor bestiller han ikke bare noget frysetørret pis?

Så kan han ryge den fede hele tiden... medmindre det er stikprøver uden varsel.

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
jeg har været clean i snart en måned! der findes masser af folk her i dk som ikke tager stoffer! hele DFU fx! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Piercer>> Jeg skal nok fremlægge forslaget om at droppe cirkus milli, til fordel for en bunke J's [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Han ved godt, at han nok burde stoppe NU med at ryge, men en færdig pakket J med masser af ice skunk og ZeroZero i, er pæn svær at sige nej til - skulle jeg hilse og sige [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Mht, frysetørret pis - ville det så ikke være nemmere og billigere at få en eller anden clean person til at pisse i en kop...... [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] ..HMMMM, hvor finder man dog egentlig sådan et individ!? [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

God weekend GF [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ENO:
tror du tømmersvenden går rundt og slår søm i alle de brædder han kommer i nærheden af??<HR></BLOCKQUOTE>

lol

jeg har hørt noget om at man ka komme lidt håndsæbe i pisprøven, så ka det ikke spores (så godt?) en af mine kammies gjorde det, han var den eneste ud af 17 der ik røg ud af efterskolen... og han havde sq røget mindst lige så meget...

Relativistisk båthorn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ENO:
er det ikke meget generaliserende at hentyde til at alle i millitæret er " krigs-gale"????<HR></BLOCKQUOTE>

Jo du har ret; det var en dum formulering og den fjerner jeg igen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Man skal altså ikke tro at man kan sparre 90% af alle udgifter ved at have en prof. hær.. altså frivillige... det vil tværtimod blive meget dyrre... for de skal ha' meget mere i løn... og meget bedre udstyr...
Til spørgsmålet med urinprøve.. så kan han bare ryge løs... de kontrollere ikke for det.. til det der lægetjek man skal til... jeg blev i hvert tilfælde ikke bustet.. selvom jeg havde røget en hel del lige inden... det er kun hvis de har mistanke.. at de så også beder om en blodprøve

Junior medlem

Geografisk sted: DK
chiller medmindre du er konge på en øde ø et sted så tager du også imod ordre fra andre.. det gør alle.

og hvad ved du overhovedet om milli hvis du er nægter?? du tror de fucker med dit hovede.. hvor i alverden skulle de dog gøre det.. tænk før du taler..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
@Eno: Javel, hr. Sergant!!

Medlem

Den test han skal op til, er ikke den man kommer op til vedr. værnepligten, men fordi han vil ind på Reserve officer uddannelsen.

Han var ellers stoppet med at ryge, lige end til igår, da han kom vadende ind ad døren med en tændt J i kæften [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

GF

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hmm... Drop mili, de fucker for meget med ens hovede derinde. Livet er ens eget og simpelt hen for kort til at tage imod ordrer fra andre, der tager imod ordrer og ikke helt forstår hvorfor.

Bliv nægter i stedet! Militærnægterforeningen

Chiller

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]