Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 20:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: hellerup
hej venner derude..
jeg har blot et spørgsmål .. håber i kan råde mig her.
jeg vil gerne prøve dexofan for første gang.. hvad anbefaler i som første dosis.. jeg vejer 74kg og er 181 høj. er i go fysisk form er svømmer.
vant t at tage en del ketamin.
er det piller det man køber i apoteket? skal man spise dem eller kan det sniffes ligesom ketamin?hvor mange piller skal jeg indtage tilsvarende til en plateau 2 trip som beskrevet her på sitet??
håber virkelig i kan kaste lidt lys omkring det for mig..
tak - grazie :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Hvis du har adgang til K, så lad da vær med at tage Dexofaner, skod drug i forhold til. Det er hostemedicin, hvor tror du selv man kan få det? Og nej, det kan ikke sniffes, det skal indtages oralt.

Mvh Fluffy

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Læs for det første den udmærkede DXM FAQ, i følge den ligger en 2.plateau dosis på 2,5-7,5mg/kg el. 6,4mg/kg som i dit tilfælde vil sige 185-554 el. ~474mg, vær dog opmærksom på at en vis procentdel af befolkningen mangler et enzym til at nedbryde DXM, så start ud lavt og find ud af om du er bygget til stoffet. Dexofan forhandles både i pilleform og som en mixtur, sidstnævnte indeholder alkohol og kan derfor ikke anbefales IMO. Men som Fluffy skriver hvorfor bøvle med DXM hvis du har adgang til ketamin? Du kan blive ligeså dissocieret på DXM men trippet er for de fleste forbundet med div. fysiske ubehageligheder. Ubehageligheder man undgår i K-hole dimensionen IME.

Titel:
Medlem

ThirdEyeFlood skrev:
Læs for det første den udmærkede DXM FAQ, i følge den ligger en 2.plateau dosis på 2,5-7,5mg/kg el. 6,4mg/kg som i dit tilfælde vil sige 185-554 el. ~474mg, vær dog opmærksom på at en vis procentdel af befolkningen mangler et enzym til at nedbryde DXM, så start ud lavt og find ud af om du er bygget til stoffet. Dexofan forhandles både i pilleform og som en mixtur, sidstnævnte indeholder alkohol og kan derfor ikke anbefales IMO. Men som Fluffy skriver hvorfor bøvle med DXM hvis du har adgang til ketamin? Du kan blive ligeså dissocieret på DXM men trippet er for de fleste forbundet med div. fysiske ubehageligheder. Ubehageligheder man undgår i K-hole dimensionen IME.

okai .. ja det giver mening .. og ja jeg har adgang til K. men nu vil jeg sq på en eller anden måde prøve noget anderledes..
kan det blandes med lsd? altså hvis jeg i forvejen er på syre. hvor mange piller skal man så starte med at tage? 3 ,4 ?

og 1000 tak for venligheden :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ingen personlige erfaringer med LSD + DXM i combo, og kender heller ikke andre, men kan dog sige at keta og LSD går smukt i spænd. Men det er svært at give doseringsforslag for combo'er, i princippet bør de undgåes i HR'ens ånd, men jeg vil råde dig til at eksperimentere med DXM alene før du kaster dig ud i combos.
En rent subjektiv vurdering ville ligge på 6-8 piller af 30mg, jeg blandede selv DXM med andre drugz i den dosis da jeg var ung (og naiv).
Men jeg kan ikke anbefale det dog.

On a sidenote, så er der nogen andre bevidsthedstilstande mulige på DXM ifh. til keta og derfor synes jeg det er eksperimentet værd (men selvfølgelig ingen opfordring.)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Spiste selv 10 DXM piller første gang røg lidt hash og drak en øl... har ingen erfaringer med at blande med andet... fik et pænt resultat af de 10 ellers :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: hasselager
det er nok det mest ubehalig stof syns jeg.. har prøve meget og det er virkelig skod :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
HopIFjorden skrev:
Spiste selv 10 DXM piller første gang røg lidt hash og drak en øl... har ingen erfaringer med at blande med andet... fik et pænt resultat af de 10 ellers :wink:

Det er nok en ret stor dosis, hvis man er blandt dem (vist nok 7%) der mangler det nævnte enzym.

Hvis man vil være på den sikre side skal man nok max. tage 3-4 stk. den første gang.

Titel:
Medlem

BRB skrev:
HopIFjorden skrev:

Det er nok en ret stor dosis, hvis man er blandt dem (vist nok 7%) der mangler det nævnte enzym.

Hvis man vil være på den sikre side skal man nok max. tage 3-4 stk. den første gang.

OKAY COOL ..
HMM JEG SPISTE ENGANG EN 8 STK AF DE DER PILLER IMOD PARKINSON SYNDROM,.. BLANDET MED SPRUT OG DET VAR FUCKEN UNDERLIG PSYKELISK TRIP.. HVOR JEG TALTE MED FOLK SOM IKEK VAR DER OG FORLOD KROPPEN PÅ EN UNDERLIG MÅDE..
MINDER DISSE DMX PILLER OM PARKINSONS PILLERNE=??

TAK :p

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hold venligst grabberne væk fra Caps Lock :)

Titel:
Medlem

Xp3rt skrev:
Hold venligst grabberne væk fra Caps Lock :)

yes yes.. det var en fejl.
men okai..
nmu har jeg købt to pakker dxm .
og har tænk mig at tage seks piller..
men er det ik det sammen hvis jeg knuser pillerne og blandet dem i noget vand og bar drikker det??
hvad virker hurtigst??
:)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

bambi2900 skrev:
men er det ik det sammen hvis jeg knuser pillerne og blandet dem i noget vand og bar drikker det??
hvad virker hurtigst??

Jo det kan du godt, men vil sikkert smage af lort og der vil nok være en del der ikke bliver ordentligt opløst.

Det vil måske virke en smule hurtigere, men kan kun anbefale dig at æde pillerne hele.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Har prøvet at putte pillerne i vand, og så dum idé skal man lede længe efter... Det smager utrolig afskyeligt, og jeg er ikke kræsen mht. smagen af knark. Ville hellere drikke mit eget bræk end at drikke dxm-piller i vand.

Tro mig, har prøvet begge dele ;)

Titel:
Medlem

Xp3rt skrev:
Har prøvet at putte pillerne i vand, og så dum idé skal man lede længe efter... Det smager utrolig afskyeligt, og jeg er ikke kræsen mht. smagen af knark. Ville hellere drikke mit eget bræk end at drikke dxm-piller i vand.

okay-.. jeg æder tre piller og opløser tre i lidt varm vand sådan så at de bliver godt opløst.
det må virke.
skriver senere efter trippet :) <33

Titel:
Medlem
Brugeravatar

bambi2900 skrev:
Xp3rt skrev:

okay-.. jeg æder tre piller og opløser tre i lidt varm vand sådan så at de bliver godt opløst.
det må virke.
skriver senere efter trippet :) <33

Enjoy :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
BRB skrev:
HopIFjorden skrev:

klart... proppede heller ikke bare 10 i munden med det samme, startede vist med 3-4 og endte ud med at have indtaget 10 i løbet af to timer tror jeg..

Titel:
Medlem

HopIFjorden skrev:
BRB skrev:
HopIFjorden skrev:

klart... proppede heller ikke bare 10 i munden med det samme, startede vist med 3-4 og endte ud med at have indtaget 10 i løbet af to timer tror jeg..

okai . nu har jeg spist 9 af de lorte piller der og der sker slet ik noget voldsomt overhovedet.. hvad er det for noget fusk det her hehe :p
hmm så ja.. venter og venter. nu har jeg snupet lidt lsd for at ik blive skuffet !! :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay.. måske lidt dumt når du ikk har prøvet en ren DMX trip før.. hvis jeg var da ville jeg hellere have røget en pind for at give det en kicker ;b og holde mig fra det lsd der hehe :) (kunne være det hjalp xD men aner det ikk.. bare hvad jeg ville gøre :)) - men.. nyd dit trip dude ;)

skriv da lige hvordan det går =)!

Titel:
Medlem

Sufix skrev:
Okay.. måske lidt dumt når du ikk har prøvet en ren DMX trip før.. hvis jeg var da ville jeg hellere have røget en pind for at give det en kicker ;b og holde mig fra det lsd der hehe :) (kunne være det hjalp xD men aner det ikk.. bare hvad jeg ville gøre :)) - men.. nyd dit trip dude ;)

okai der sker stadig ik det store men kan godt mærke det i kroppen men det er slet ik psykedelisk .. . men hvad nu med at knuse en pille og snif den??
kan det anbefales??

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

bambi2900 skrev:
Sufix skrev:

okai der sker stadig ik det store men kan godt mærke det i kroppen men det er slet ik psykedelisk .. . men hvad nu med at knuse en pille og snif den??
kan det anbefales??

Jeg sniffede en knust dexofan et kedligt øjeblik i en dansktime i 9/10kl, og det kan bestemt ikke anbefales, har aldrig sniffet noget som var så fårking smertefuldt. Tilgengæld fik jeg mulighed for at spendere en go del af timen på lokummet i et forsøg på at få skyllet lort ud igen, så helt forgæves var det ikke :)
Men du har nok doseret lige lavt nok, no harm done, du kan altid øge dosen en kende en anden gang. Redosering af DXM bliver frarådet mange steder, da effekten af 2. dose skulle være markant anderledes end den 1.
Så jeg vil råde dig til at vente, og gentage eksperimentet en anden dag med en lidt højere dose.
eks.
Citat:
"DXM itself naturally will compete with other drugs for P450-2D6, and
importantly, so will 3-methoxymorphinan (3MM) (17). In fact, 3MM may
have more affinity for the P450-2D6 enzyme than DXM itself does. This may
account for the fact that a second "booster" dose of DXM generally produces
different effects than the first dose; the competition for P450-2D6 will reduce
the amount of DXM converted to DXO in the second dose."

A couple dangers of redosing that I can think of off the top of my
head: A lot of people don't get much effect from redosing (because less
DXM is converted to DXO [which gives the dissociative effect]), and
continue to redose to potentially dangerous amounts. Also, DXM