Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bong...
Junior medlem

Hvordan laver man en go bong ud af ingenting, hvis man nu sidder og mangler noget paper? Jeg prøvede at lave en ud af en plastikflaske, men jeg syntes hele tiden at den stank af brændt plastik (jeg havde lavet hul med lighter), og så var jeg bagefter bange for at ryge af den fordi at varmen måske smeltede mere plastik! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Køb en! Det er jo en en-gangs investering, bare husk at gøre den ren hver gang så den ikke kommer til at smage af pis. Eller hvis du er nærrig, så køb et godt merskumshoved og lav en selv.
Måske et lidt for let svar men er man desperat kan man sgu ryge på alt.
Har selv røget på alt fra modelbiler til haglgeværer. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
hvordan ryger man på et hagl gevær ?
Putter fed i og skyder det ind i munden [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg tror man bliver rimelig "blæst" af det.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Knox:
Det er jo en en-gangs investering<HR></BLOCKQUOTE>

ikke når skæve/uopmærksomme(/dumme?) martin ikke ka la vær med at vælte den 5 gange om dagen. det holder den ikke til i længden (glas)

plastik holder til det, men ikke til at skæve/uopmærksomme(/dumme?)/blæste martin ikke ka la vær med at træde på den efter han har smidt den på gulvet...

jeg ved ikke engang om jeg skal sige [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] eller [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
mig og en af mine venner har lavet en flaskebong af en halv-liters... den er så ulækker som ingen kan forestille sig, men man bliver skæv og det er totalt griner at sidde der og være rigtig ussel.... det er for fedt.. selvom jeg ryger flest joints så er det sgu griner at ryge på den klamme, klamme bong nogle gange... vær kreativ og lad være at ryge på messing og kobber.. det er nemlig giftigt.. men ellers: fyr den af og lav en grim bong.. det er fedt.. kunne også bare skrive til leth.. han har nok en idé.. (hvilket kunne blive den fedeste omgang gør-det-selv-tv i historien)

hygge herfra.

Junior medlem
Brugeravatar

UUUUH ja...se en skæv Lemming Leth fedte rundt med en glaskolbe for at lave en bong...se, DET ville være kvalitetsfjernsyn. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]