Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Sukker bong
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: HaPpYlAnD
Her er et godt råd til dem der ryger bong!!
Hvis man bruger tobak i mixen (som normalt bruger) så kom lidt 2-3 tsk. sukker i bong vandet og ryst det så det er optaget i vandet. Det hjælper med at holde nikoen nede i vandet så det kun er thc man får ned i lungerne. Så dør man da ikke af kræft så hurtigt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Med skæve hilsner
Stoned Bush/Skæve Busk

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg plejer bare at mixe med pot.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@Stoned_Bush, det lyder ikke som noget jeg har hørt før.. har du et link eller lignende som kan sætte lidt mere fakta under det?

@Fafler, det gør jeg også. Det smager nu engang det bedre [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Hej Stoned Bush jeg tror ik sukker har den store efekt jeg plejer at fylder den med knust is og lidt citon syre det køller bongen bedre og så er det dejlig kold røg man for ned i lungerne og citron syren hindrer bongen i at kalke så meget til og saftevand er også en ok ting at bruge så smager det overhovedet ik af bongvand når man suger efter et par hoveder som det normalt gør

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er altså ikke nikotinen som er kræftfremkaldende, så hvad skulle det hjælpe ???

Medlem
Brugeravatar

Der er ik noget link, for det er noget mig og nogle af mine venner der har funder ud af det da vi sad og røg. Røgen var ikke så stærk da vi gjorde det sådan.
Hvis jeg havde pot ville jeg også hellere bruge det men jeg kan ik få fat i noget her hvor jeg bor.

Hvis man bekymre sig meget over sine lunger, hvorfor så ryge bong. Det er sku ikke kun røgen der er skadelig, bong vand er fanme ikke sundt og suger man jo også en "smule" af med ned i lungerne.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Køb en vaporiser... den er ikke sundheds skadelig ,,,

hvorfor ryger cigaret rygere ikke noget andet det er simplthen lame, de vil gerne have nikotin, men de vil gerne ryge men alligevel ikke fordi det er skadeligt, så nogle tror de kan stoppe fordi de bare skal lade være, men de ryger fordi det er en vane, det er nikotin-afhængigheds skabende, nogle føler de får status af det, og andre får kan tage det mere rolig når de får deres nikotin, så hvis man nu bare røg det fucking nikotin, så ville ingen kalde en for ryger, da man kunne nøjes med at nappe det der svarer til en smøg i 1 hvæs, som ikke ville genere omgivelserne, ligesom almindelige cigaretter gør, hvorfor kan man ikke købe nikotin freebase... når man kan købe det i cigaret form hvor man oveni hatten får lækker tjære og andre skod stoffer lige ned i lungerne ..

hvorfor ikke lave jordbær smøger der smager af jordbær og giver dobbelt så meget nikotin pr. gram rygeblanding. og en helt anden sag er at hvis staten vil have golk stopper med at ryge , så lav dog en lov indgreb der forbyder færdigrullede cigaretter, så tobaks inddustrien ikke må fermstille andet en tobak, så er folk nemlig også selv ansvarlige for hvordan de ryger det, og kan ikke klantre tobaks industrien for at lave luft huller og andre tricks der kan ændre rygeoplevelsen/optagelsen.

Og til sidst! til dem som ryger Bong, LAD VÆRE...!

Medlem
Brugeravatar

-*+[S3K]+*-, jeg tror ik det bliver ulovligt for om ik så lang tid dykker prisen med ca. 5 kr. Og alcohol med ca. 50 kr. Min teori: Staten vil af med folk!!!
Det var enlig offtopic.
Citron syre, hvor kan man få det henne. I Super Brugsen? For så skal jeg da prøve det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Citron i bongen er IMHO en dårlig idé, det smager af sur urt. Min bror forsøgte engang at bruge youghurt istedet for vand... det var også en dårlig idé.

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Citronsyre kan man få næsten alle steder det ligner en citron bare som plastik form og det smager bedre med saftevand men for at undgå at en ens 250 kroners bong kalker til med det samme er det sgu en ok ide jeg ryger normalt ik så meget bong har et par kammerater der gør men når jeg endelig skal ryge bong gider jeg sgu ikke smage det ulækre bongvand så om man putter sukker eller saftevand i er vel ligefedt bare man slipper for den der sure bong smag

Medlem

Geografisk sted: danmark
man får vand i lungerne af at ryge bong... en af mine venners mor har været i8ndlagt fordi hun var ved at drukne.. for real.. husk at ryg joints en gang i mellem.. hygge--
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
Offtopic:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
hvorfor ryger cigaret rygere ikke noget andet det er simplthen lame, de vil gerne have nikotin, men de vil gerne ryge men alligevel ikke fordi det er skadeligt, så nogle tror de kan stoppe fordi de bare skal lade være

Hey, -*+[S3K]+*-, har du nogensinde åbnet din fordør og set på det VIRKELIGE liv der foregår omkring dig - tag dig sammen og lad være med at hakke ned på andre, usympatiske stodder! Desuden er det ikke sjovt at være nikoskæv på bong...

Ontopic:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Og til sidst! til dem som ryger Bong, LAD VÆRE...!

Hvorfor? Bong er lækkert og du bliver hurtigt skæv - på en helt speciel måde; og den måde er ofte lækker. Men selvfølgelig er bong hård for lungerne (surprise, surprise) og derfor skal man da osse ryge joints og chillums når lejligheden melder sig - men at skippe det pga. dens hårdhed og dårlige smag ... det er for ringe - det kan I gøre bedre, venner! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ang. pot i mix: hash er sgu lisså ok, tobakken skal bare ristes GODT - brug sølvpapir hvis der er problemer...

Slam Bong [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
citron er ikke godt,
det er en skrøne som folk der sælger bambus bonger har fundet på.

ops lige en anden ting
citron syre og citron saft er 2 forskælige ting

cirton syre er polver og bruges af narkomaner til at få heroinen i vandlig konsistens, arghhhh minder min om noget jeg så for et stykke tid siden ved en jeg gik i skole med i sin tid

bong er hyggeligt en gang i mellem men desvære alt for ensformet og så bliver man så sløv og stenet af det,
men hvis man ryger standert hver dag og man BARE skal have max ud af det
så er det klart den bedste løsning
særligt hvis det er hash man bliver down af som fks, kædelig standart

Junior medlem

Geografisk sted: CPH, DK
First of all!!!
Giver fuldstændig Slam Bong ret, hvorfor kan folk ikke være ligeglade med at andre ryger. Så knyt -*+[S3K]+*-, så er vi nok flere her ville blive glade!!

Og for lige at ligge min mening; Pot er da lidt for skod. Tag jer sammen, og rist smøgen ordentligt i stedet, smager meget bedre!!!

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Hvis man ryger standard hver dag på bong, er ens problem ikke at man ryger bong, men at man ryger standard.
Hvis man ryger for meget bong bliver man sløv og stenet, men det gør man også hvis man ryger for mange joints.
For mig er det for det meste nok med et enkelt skunkhoved på min bong - så er jeg tilpas skæv. Jeg kan ryge 1000 hoveder standard, og kun blive sløv, lidt tåget og nogen gange få hovedpine.

Medlem
Brugeravatar

jeg har hørt at hvis man ryger bong alt for ofte i en længere periode, så kan man få svamp i lungerne. Er der nogen der ved om det passer???

Medlem

der kommer hvertefald vand... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]