Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Joint filter
Medlem

Geografisk sted: DK
Biograf billetter works for me!

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus Syd
TJECK----------Bladet er perfekt til Joints, og findes på næsten alle Gymnasier.
Næsten ALLE jeg kender bruger Tjeck
(Lyder nærmest som en reklame??????)

Medlem

Geografisk sted: danmark
1:køb 100 ark pap hos din boghandler.
2:skær pappet ud i så mange 1,5cm x 4,5cm stykker som muligt.
3 [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]ut alle filtrene i en pose og put 10 i en zipbag som du putter i lommen.(så løber du vel ikke tør før du kommer i nærheden af plastikposen, ellers tag nogle flere med dig.)

God damn en gang lort.....
når du vil ryge finder du sgu da bare noget at lave filter af.... længere er den vist ikke, den banan....

I'm out..
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
jeps TJEK er godt, fordi for- og bagsiden er lavet af noget lidt mere stift papir, men hvis man ikke lige har sådan en ved håbden, så holder jeg altså på at et stykke fra en hard-box der har været smøger i... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Deluxe filter tips er nu de bedste syntes jeg, men hvis man vil lave en stor joint er de alt for små. Jeg kan dog ikke forstå hvorfor folk vil bruge sådan noget tyndt papir som bus billet og papir, så bliver det sådan en blød klam joint.

Dedikeret medlem

HT Bus kort .. BVADDRR... hehe

DELUXE FILTER TIPS ER GUD ..

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
Lad være med at bruge hårdt pap! Så er det svært at lave et filter der er helt 'lukket', så der ikke kommer noget af tjalden ind i munden. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Selvom det er en klassiker at mixe på staniol så har jeg en bedre måde: mix på printerpapir! Så kan du nemlig osse rive lidt af papiret til filter. Printerpapir har nemlig den rette tykkelse til et godt, fint filter.

Desuden, når du har mixet kan du bare krølle papiret sammen og smide det ud i stedet for at have et stykke staniol ligge fremme og evt. gi dig noia [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Prøv printerpapir!!

Og se så at få gang i din reefer - det vil jeg i hvert fald [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Lige et ekstra indlæg...

Lad være med at spilde penge på jointrør!

Jeg har selv haft jointrør i lang tid, men er stoppet... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jointrør er sindssygt gode til nybegyndere ( [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) der ikke er helt skrappe endnu til at lave joints - men efter lidt øvelse er jointrøret unyttigt: det er lige så nemt at lave en joint uden et fancy jointrør når man har teknikken, og det er ikke svært at lave et jointfilter - så skal man bare rende rundt med et åndssvagt jointrør i lommen uden egentlig at have behov for det!!

Desuden plejede jeg altid at tjekke min lomme MANGE GANGE for at se om jeg ikke havde tabt den - altså de gange med noia [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Så nix, spar pengene til noget langt sjovere...

Yeah, hvornår bliver jeg uskøv...?

Dedikeret medlem

korrekt, det er tabernes hovedstad.

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af miss84:
vi bruger altid de to små snipper der er oppe i indersiden på låget af en hard-box fra smøger, det har den rigtige størrelse, og jeg synes sgu det smager fint.<HR></BLOCKQUOTE>

Det skal være 10-packs...

men et rigtigt rør er nu det bedste. bare synd at headshoppen heromkring er lukket, for man kan ikke købe så mange, at man ikke har smidt dem allesammen væk inden man får nye... and that's a fact! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Need-4-Speed: Ik' for at gøre dig vred men Århus er en bondeby - og det er sgu positivt ment! Jeg elsker stedet - grise på motorvejen, høns på gaden og en smuk landlig duft allerede fra Banegården...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Offtopic: Hvad bilder du dig ind??? Århus er ikke bøndernes hovedstad!!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] GRRRRR! Jeg er i hvert fald ikke bonde [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
måske det sydlige århus er for bønder [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

men jeg nyder sku at mænge mig med de rige svin i Risskov [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

og ja. pap filtre er bedst når man er i byen eller sidder og stener råmeget der hjemme og er for doven til at rense sit rør..

men et lækkert merskums eller endu bedre et rør af hvaltand/mammut. det er sku klasse.. meget mere lækkert at sidde med et godt langt rør end et lille fimset papfilter.

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Jeg holder mig også til toppen af en hard-box....Alle kan lave et filter sådan, og det er sq unormalt hvis der ikke er nogen med en pakke smøger til stede...Ellers kan man bare gå til det nærmeste sted der sælger smøger, og be` om noget af pappet fra kartonen...
-Mathias..

Medlem

TJille> hvad sker der for dig?? Du støtter vel ikke dette forældede, forkvaklede kapitalistiske samfund og dets tendenser? Tag et banner og lav en demo foran Risskovs rige svin!! Det er den kapitalistiske konservatisme der er grund til at vi to ikke kan sidde på rådshuspladsen og fyre en fed mens vi smiler fjoget til to pansersvin... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

On-topic> brug dog det fucking printerpapir! Fold et stykke sammen og put det i lommen - så kan du nemt mixe på det i naturen, rive masser af filtre af papiret, og folde det sammen og ned i lommen igen til senere brug [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Desuden er en gylden hasher-regel at du ikke skal virke suspekt, altså ikke se ud som om du bryder loven, og det er sgu lidt svært når man render rundt med en reefer m/ jointrør.
Desuden er det fucking [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] irriterende altid at skulle huske piberensere hvis røret skulle blive stoppet eller begynde at smage af [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Yeah!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
et skrabbe lod er rektig fedt,
bedst hvis der var gevist på,

en af mine venner have en gang et skrabe lod med gevist på til at lægge på boardet da han kom op i kiosken kunne han ikke få hans penge, damen der stod der oppe ville ikke give pengene fordi det felt hvor der stod må ikke skrabbes var væk, der var lige sådan en 4 kant så han kunne se med det samme hvad der var sket, og jeg er en af de eneste der ryger joints ved ham så gæt hvem der blev mistænkt typisk mand

ops !!!!!!!

Junior medlem

Geografisk sted: New Zealand
Her i New Zealand roller vi lille joint det ligne en cigarette totalt uden filter!

En af min dansk venner har kaldt dem for Marley tro/r jeg (er det rigtigt Slam Bong?:confused [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img].

Men hvis jeg bruger noget till filter saa bruger jeg pap fra cigaret papir pakke eller min joint ro/r som jeg kobt i Christiania men jeg var i Danmark i 1998-99! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

(Du maa meget undsklyd mit daarlig skritlig dansk)

Medlem

Hey, SNAFU gamle dreng!

Dit dansk er da udemærket - fuck det er godt at høre fra dig igen!! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det var Friis der kaldte joints uden rør for Marleys - men det er lidt sværere at lave joints uden filter herhjemme i Danmark: vi svømmer jo ikke i pot! Du kan jo bare gå ud i bushen og snuppe en håndfuld, ik? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Din danske ven,
Slam Bong!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Slam Bong: Jeg er ikke vred, jeg fattede godt joken i det, men jeg synes da ikke at jeg er en bonde... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Tjille: Vi er altså ikke ALLE sammen rige i risskov, jeg bor i den mere normale del, dog stadig parcelhus. Kan du smut' hjem til lystrup med dig, din trucker [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

s3k: Ja, deluxe filter tips er gud!

Vh. Fenriz / Christian

[ 12 September 2002: Besked ændret af: Need 4 Speed ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
en Marley er det ikke lille pibe ting ???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]