Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 21:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Hey jeg tænkte på om man kan fryse meskalin? hvor lang tid der går for at det mister potens? og hvor længe det kan holde sig? og er der en nem måde at opbevare det i fryseren på? en skål en dunk? whatever

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det kommer an på om man har isoleret meskalin, som man må gå ud fra du mener siden du benævner det meskalin. I så fald er der ingen grund til at fryse krystallerne, stoffet er meget stabilt.
Hvis du istedet mener kaktusgrød af den ene eller anden art, vil det give mere mening at fryse det. Selve stoffet er meget stabilt, men kaktus kan selvfølgelig blive dårligt. Jeg vil ikke gætte på holdbarheden i fryser, men mere end et år ville jeg nok ikke lade det ligge...
Hvis man tripper på kaktus, virker det som en bedre idé kun at slagte den mængde kaktus man har tænkt sig at indtage.

Titel:
Dedikeret medlem

arh tak for det ganske glimrende svar det kunne jeg bruge, det er jo fordi selve meskalinudtrækket tar noget tid og så kan det godt ske man ikke er helt minded på at tage det bagefter eller ikke har god tid, og så kunne man jo fryse det til man finder en anden dag hvor man har god tid og føler sig klar til at trippe

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg har aldrig eksperimenteret med meskalin kakti, så jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed, men jeg forestiller mig at det bedste buildup man overhovedet kan få til et trip i den klasse, er at stå i køkkenet en hel dag og brygge :)

Titel:
Dedikeret medlem

det kan du så i og for sig have ret i :), men nu er det ikke verdens lækreste substans sådan smagen af det og hvis man så har stået og kigget på det hele dagen så ved jeg snart ikke. Men prøves det skal det helt sikkert

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
De par gange jeg har lavet det, har jeg stået ude i skoven over bål og lavet det. Super god setting!

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

lyder som et alt for lækkert/godt råd er det ikke lidt sværere og sørge for det ikke brænder på over et bål og bruger du en støbejernsgryde for ikke at ødelægge en af aluminium eller hvad?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Eddikesyre er så svag, at du ikke skal tænke over at din gryde bliver ødelagt, hvis du bruger alm. eddike.

Titel:
Dedikeret medlem

heh det var ikke eddiken jeg tænkte på men om ilden fra bålet ikke kan ødelægge en gryde af aluminium?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
sekstoi skrev:
heh det var ikke eddiken jeg tænkte på men om ilden fra bålet ikke kan ødelægge en gryde af aluminium?

Bare brug en gryde af rustfrit stål. Købte en billig almindelig 10-liters gryde, som fungerer fantastisk til at lave i hvert fald ayahuasca over bål. Det er ikke så svært at styre kogningen, hvis man bare stiller gryden ovenpå et lag gløder man af og til rager ud af ilden. Jeg tror helt klart at tilberedningsprocessen over åben ild i nauren er en af de bedste måder at forberede sig selv på et trip.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]