Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Og læs hvad den kan føre til, ifølge Scientology!!!
http://www.notodrugs-yestolife.org/page05.htm

Junior medlem

Geografisk sted: Rummet
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Eleusis:
Og læs hvad den kan føre til, ifølge Scientology!!!
http://www.notodrugs-yestolife.org/page05.htm
<HR></BLOCKQUOTE>

Ikke om jeg tror på det der!!! for hvorfor skulle man lige gå fra Hash og over til Heroin? det er jo noget der er op til en selv...
selv om at jeg har hørt om folk der blev narkoman af det, men det var ikke udenlukkede på grund af Hashen. det var også deres omgivelser, omgrangskreds af venner m.m....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Allerede i første afsnit går det galt for dem. Læs her:
"93% of heroin addicts began by consuming “soft” drugs (the conclusion of a study done in the United States). This statistic clearly shows that cannabis opens the door to cocaine, heroin, LSD, opiates, etc"
Jeg tvivler ikke på at det er rigtigt konklusionen er bare forkert.Spørg dem selv hvor mange procent der har prøvet følgene og kan det så bevises at de ting føre til heroin misbrug?
Hvor mange % af heroinmisbrugerne har prøvet:
At være fuld
At ryge en smøg
At drikke vand
At drikke coca cola
At havde sex
At onanere
At spise appelsiner
At gå over for rødt
At køre for stærkt
At lyve
At være forkølet
At være alene i 24 timer

Det og mange andre ting har langt hovedparten af heroinmisbrugere nok prøvet, og det er vel tydeligt for enhver at siden mange heroinmisbrugere har prøvet det er det den direkte vej til misbrug og den visse død ! Kom ikke og sog at i ikke er advaret.

Gad forøvrigt ikke at læse mere end det som jeg har kopieret men mener at havde læst det hele på dansk !

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det var dog den værste gang bæ jeg nogen sinde har læst....
At 26% af "hash-brugere" skulle ende som brugere af hårdere stoffer er jo fuldstændig vanvittigt!
Jeg har ikke andet at sige end at scientology må bestå af en helvedes masse tidligere narkomaner som nu er blevet høj-røvne og selv mener de har "fundet frelse" (...) !
Forbandede narhoveder...
forresten tog jeg engang en personlighedstest på scientology.com men måtte kun få svaret hvis jeg kom ind i et af deres afdelinger... gad naturligvis ikke!
Men de sender mig stadig regelmæssigt breve om at jeg "stadig kan finde frelse" og bla-bla-bla...
De er godt nok belastende i længden...

VH

Medlem

Jeg synes altid man hører heroin misbrugere, eller tidligere heroin misbrugere sige at de startede med at ryge tjald og det udviklede sig til deres misbrug af heroin. Derfor advarer de også andre i at begynde at tage softdrugs, som f.eks tjald, for ellers ender man bare som dem.Det er noget pis at generalisere på den måde.Tror de at fordi de står på bussen og kører helt til endestationen, så vil alle andre også gøre det samme. Jeg kan personligt godt finde ud af at stå af itide og det ved jeg en masse andre også kan. Folk skal ikke give stofferne skylden for deres misbrug, det er i højeste grad dem selv og det milijø de færdes i, der er skylden.Det er en god ting at advare mod hårde stoffer, men man skal ikke generalisere.

Amnesia

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Hvis man ryger hash på daglig basis og kommer de forskellige steder, hvor hashen sælges, møder man efter min erfaring mange mærkelige mennesker, og for mit eget vedkommende har det flyttet nogle grænser, ikke ensbetydende med, at jeg har prøvet hverken coke, kex, eller noget hårdere.

Så lidt sandhed er der nu, at finde i den nævnte artikel.

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 31 Juli 2002: Besked ændret af: MoS ]

Junior medlem

Geografisk sted: Rummet
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af hamp:
Allerede i første afsnit går det galt for dem.<HR></BLOCKQUOTE>

Og glem ikke at hvis man skal være medlem af Scientology så tror jeg sku også at man skal være på hårde stoffer!!!
Mærkelige mennesker...!

[ 31 Juli 2002: Besked ændret af: Tobako ]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Off-topic, sry.
Og så sku da lige. Vi har endda nogle af dem der fik Sciencetology til DK ( Jørck og Larsen, de ejer en fabrik hjvis det siger jer noet [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] ) Men OK, han får altid tæsk, ka ik klare den idiot!

Dedikeret medlem

det er da klart at 93% starter med at ryge joints, det passer cirka meget godt med det antal folk som jeg har røget med første gang de røg, de resterende 7% røg rør el. bong..

og klart det udvikler sig til andre ryge metoder,,, og der er jo altid undtagelser, Junkier, så hvorfor skulle det være så specielt... det er bare medieludere ligesom resten .. men Scientology's målgruppe er også baseret på svage mennesker, så når de siger at stoffer er skidte, og en person der måske har haft dårlige oplevelser med narko hos sig selv eller bekendte, så er det da klart at de føler en vis tiltrækning..

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
MoS > Det er jo rigtigt, men hvorfor er det sådan? Fordi hash er illegalt! Så det du sagde er jo egentlig et argument for legalisering... [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
MuscleBundt>>*G* jeg har oplevet det samme..

i 10. klasse lavede jeg en rapport om scientology, hvor de fik min e-mail addresse... de ringede vel ca. hver 3-4 måned i 2 år... selvom jeg smækkede røret på.. fortalte dem de skulle skride og forklarede dem pænt at jeg kun skulle lave en skole rapport om dem blev de ved med at ringe...

og det at de aldrig fik mit tlf. nummer men kun min email.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ja, de er pisse-irriternde!
De har enda mødt op ved min dør og ment at jeg "havde en meget stor mulighed for at blive et helt menneske" of yaddah-yaddah-yaddah...
Sagde til dem at de ikke kunne gøre for at de var så anmassende men det bare lå i deres natur at være åndsboller [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
VH

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hahaha, kender en der rakkede ned på en Jehovas Vidne, der havde ringet på hans dør, i to timer til hun begyndte at græde. Det kalder jeg sq psykologisk terror [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Tissø
@topic-leader:

Vel, - vi starter jo osse alle med mælk uden af den grund nødvendigvis at ende op som alkoholikere.

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

@folk med problemer med den slags. Ring tiil dem og bed om at snakke med en leder, så højt i hirakiet som muligt, så forklarer i personen lidt om markedsførings lovgivningen, og opdateringen anno 6. januar 2002. Så forklarer i dem lidt om de retslige skridt som jeres advokat har bragt op, i det samråd i havde med ham igår.

Den virkede for mig med KU, jeg er røget på en nix liste der, selvom folk melder mig ind sender de aldrig noget [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
det er sgu noget pis det der. man vælger da selv om man vil være en fucking junkie!! der er da ingen der tvinger nålen i armen på dig, bare fordi du også ryger tjald. man har sgu da et valg. Se nu bare på mig (jeg er så dygtig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) jeg ryger jævnligt, og er flere gange blevet tilbudt: amf, e, cola osv. men jeg siger da bare nej! sværere er det da ikke!!!!! Scientologi kan rende mig der hvor solen aldrig skinner, for de ved ikke en skid. de er jo bare en flok hjernevaskede idioter, der gør alt hvad deres leder siger!!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
hvis i gerne vi slippe af med jehovaerne, så kan i bare sætte et klistermærke på døren, hvor der står at du er bloddonor, det kan de nemlig ikke lide, så bliver de væk.

ellers kan i gøre ligesom min far: vi var lige flyttet der ud hvor mine forældre bor, da der pludselig stod to jehovaer i døren, og spurgte om vi ville have et eksemplar af vagttårnet. min far bad dem gå, men det ville de ikke. så sagde han at de lige skulle følge med om bagved huset. det gjorde de så. omme bagved er vores fyrrum, der gik min far ind, og sagde at alle de blade og papirer de ikke gad slæbe med sig hjem igen, dem kunne de smide ind i fyret [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] vi har ikke set dem siden [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

men scientologi er selvfølgelig en anden snak, de kommer ikke ud og besøger folk, de ringer bare hele tiden, og sender deres fucking papirer. og der er altså ikke noget der hjælper ud over at ringe til den højeststående person du kan få fat i, og så bare sige at du ikke vil modtage noget som helst!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
"“Smoking joints becomes boring,” an ex-drug addict said. “After a while it doesn’t create a big enough effect.” So, a large number of joint smokers end up with a needle in their arm in their quest for new sensations." ... ARRRGGG!!!

Prøv og hør hvordan de bare konkludere sådan lige uden videre - "So, a large number of ..." ... Ja man skal ryge lidt mere, så derfor vil jeg sidde med en nål i min arm. hehe det er da for dumt.

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
'26% of marijuana smokers will end up hooked on opiates, LSD, and other hard drugs.'

Yeah, right. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan de har lavet den statistik - procenttallet har de husket, men vi får intet at vide om f.eks. hvor mange testpersoner de har udspurgt. Deres artikel er ren propaganda og kan umuligt klassificeres som et videnskabeligt dokument - hvad skal jeg sige... Scientology!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hvad angår den tåbelige myte om at cannabis er et gate-way drug, altså at det fører til hårdere stoffer, er fuldstændigt åndssvagt:

'Most marihuana users do not go on to use other drugs' - Marihuana: Facts for Teens

'Moreover, users users of soft drugs do not as a rule lend to experiment with hard drugs [..] There is little use of heroine and cocaine among minors in the Netherlands, and the trend is towards even less' - Drug Policy in the Netherlands (1995).

---
Håber det skulle fjerne enhver tvivl, og så ved I osse hvad I skal bruge som argument når et eller andet fjols stiller sig op og siger at man bliver narkoman af det lort.
Mærkeligt.
Nå jeg vil slamme et hoved, ses! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Jezpa.

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
Hvis I er interesseret i et godt sted at vide mere om de gamle myter og om hvor let kan man dokumentere at det bare er en gang indbildt samfundspropaganda skabt af nogle fede, gammeldags politikere som er paranoide overfor alt nyt...
www.norml.org.nz

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]