Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Nu er det ikke fordi jeg ryger mig superskæv, men på det seneste er jeg begyndt at ryge 2-3 gange om ugen.
Det er jeg holdt op med, og har nu ikke rørt en J i en uge...
Jeg kan altså ikke mærke den store forskel...

Kan det passe at THC nedbrydes til en ikke-aktiv form, men bliver i kroppen?

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Jeg kan kun tale for mig selv men jeg syntes fed slår hårdere når man lader gå en uges tid før man ryger igen
Helt præcist hvor lang tid THC bliver i kroppen ved jeg ikke men Politiets nyeste tests kan påvise om man har røget op til 8 uger der var en del snak om at større firmaer skulle lade de ansatte tage tests for at finde ud af om de røg regelmæsigt men en større oposition i folketinget (Enhedslisten,SF,Socialdemokratiet,Radikale Venstre og Centrum demokraterene) mente at det var "stasi" metoder og at danske arbejdere ikke skulle tvangs testes mod deres vilje et lille rygte fløj rundt i min omgangs kreds (Globale Rødder) om at det var fordi folketings medlemmerne fra de forskelige partier selv var bange for at de skulle udsættes for disse såkaldte "tests"

Medlem

he he...

Da jeg røg fast, kunne jeg mærke stor forskel efter bare en dag eller to uden røg.

Nu da jeg sjældent ryger bliver jeg monster skæv... det er ved at være som de første par gange, med grineflip osv... fuck, det har jeg savnet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

samme her, jeg røg i går og der havde jeg ik røget i lidt over en uge og der kunne jeg mærke stor forskel!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]