Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 08:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: kan den ryges
http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=1115128&uid=675777&members=1

hved ikke så meget om de også dejlig hamp planter men vi er her jo for at hjælpe hinanna ikke [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] vh trold [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

i skal bare tryk på billid ude i hjørne

Medlem

Du kan ikke ryge den som den står der... der er ingen skud på den [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img].. sikker på det er en udendørs sort du har? for ellers er det ikke sikkert den når at blive færdig inden frost osv sætter ind [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

æv æv hvad kan jeg gøre har drivehus ? vh trold

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: HaPpYlAnD
Det er en flot plante du har der.
Bare det var min. ;( æv bæv

den er også passe som de var mit barn [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] den eneste jeg har så den skulle ikke dø

Medlem

ja stil den i drivhus... så er der rimelig chance for at den overlever [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]... så er den da sikret med frost lidt længere tid...

Medlem

Ok med fare for at blive smidt i helvede for det, så vil jeg bare lige sige, at du godt kan ryge de blade du ender med at få, hvis den ikke blomstrer. De højeste blade vil være de "stærkeste", men hele planten har lidt THC i og på sig. I hvert fald er der ingen grund til at smide noget ud (andet end visne store blade). Jeg bruger altid det jeg ikke gider at ryge (dvs. alt andet end topskud) til noget potsmør, som jeg bruger i småkager og det har aldrig været spild af tid at gøre det.
Men jo selvfølgelig ville det være dejligst med regulære topskud det er klart.
Du kan jo tage stiklinger og skaffe en lampe hos tallman og dyrke indendørs i løbet af vinteren. Det må næsten være en hun, hvis den endu ikke blomstrer.

mvh

er der ikke en der har en gode side med opskrifter på sådan nåde ? jeg kan ikke lige finde nåde :/ vh trold

Medlem

Geografisk sted: Home sweet home
Hvis du ikke få nogle topskud kan du altid trække nol på hele planten, for at få en optimal ryger, dertil vil jeg råde dig til at bruge Ethyl-MethylEther, hvilket kan købes i mange hobbyforretninger.

Medlem

Jeg vil råde til at tænke dig om med ether - det giver eksplosive dampe, som antændes f.eks. betjening af almindelig stikkontakt - Mine erfaringer og basisopskrifter findes her
http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=3&t=000419

Som du ser er jeg til simple opskrifter, som tillader stor grad af kontrol. Så kan man altid lave noget rigtig mad ved siden af til æderen.

held og lykke

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hej Trold!
Angående opskrifter så behøves du ikke bruge en speciel "hash-opskrift"...
Bare gør som Nietzsche siger med smørret/olien, og så prop det i den ret du nu har tænkt dig at lave!
Dejlig simpelt, ik? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

@Nietzsche: Du skriver i den post du lige henvendte til, at du normalt bruger 0,1-0,2 gram hash... Jeg plejer at bruge meget mere, ca. 0,5-1 gram (standard naturligvis, for alt andet ville være spild!) i... Og så tager jeg selvfølgelig også en tur til månen og tilbage bagefter [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Har en gang prøvet en MEGA overdosering hvor mig og en af mine venner lavede en gang te med 5 gram 50 kroners pot i [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]... Fuck hvor blev vi megablæste! Væggene begyndte at danse med til musikken og jeg var helt sikker på at der var en mand der ville puste mit hoved op ( [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] ), og jeg kunne enda se ham hvis jeg lukkede øjnene og drejede hovedet... sådan var det i noget henved 6 timer... Megagriner, men har ikke tænkt mig at bruge så meget igen!!!!
P.S. hvor skæv blir man egentlig af 0,1-0,2?

VH

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Nietzsche:
Ok med fare for at blive smidt i helvede for det, så vil jeg bare lige sige, at du godt kan ryge de blade du ender med at få, hvis den ikke blomstrer. De højeste blade vil være de "stærkeste", men hele planten har lidt THC i og på sig. I hvert fald er der ingen grund til at smide noget ud (andet end visne store blade). Jeg bruger altid det jeg ikke gider at ryge (dvs. alt andet end topskud) til noget potsmør, som jeg bruger i småkager og det har aldrig været spild af tid at gøre det.
Men jo selvfølgelig ville det være dejligst med regulære topskud det er klart.
Du kan jo tage stiklinger og skaffe en lampe hos tallman og dyrke indendørs i løbet af vinteren. Det må næsten være en hun, hvis den endu ikke blomstrer.

mvh
<HR></BLOCKQUOTE>

sidder her i min koger og har lidt griner...
du minder mig om det let fra dr tv [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] *G*
im high

hey allasammen
tak for jeres svar
men jeg syns ikke helt jeg kan bruge de i skive,
for de enest jeg vil hved er må jeg kan nå og få topskud på så den er til at ryge
vh trold [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: venus
hehe du skriver sjovt trold......

og damn jeg er skæv... 0.25 gram fra haven hehe [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

de skal nok komme de topskud, lad nu være med at overbeskytte den stakkels plante

Medlem

hæhæ Muscle: Når jeg æder 0,2 på tom mave og efter alle de kunstens regler, som jeg er inde på (og de er vigtige, fordi dosis er RELATIV til maveindhold og alt det), så bliver jeg ret præcist lige så skæv, som når jeg ryger en lille joint rent pot. Det varer bare en anelse længere. Det er en helt igennem uskadelig oplevelse. Jeg tror den er god for nybegyndere. Bare så man er rimeligt sikker. Jeg bruger de doser til at hygge mig med på en ret småborgerlig måde. Jeg kender også de voldsommere doser, men vil ikke anbefale dem til nogen - for mig giver det ingen mening ikke at kunne se eller ligge i kramper og ikke rigtigt kunne noget - bevares jeg er ikke ked af at have prøvet det, men det er svært at anbefale det.

Det er ikke for at virke superbedrevidende. Det her er mine holdninger og erfaringer.

Hvis nogen skulle mene at denne form for HR er for lethagtig, så er det fint med mig. Jeg kan også selv grine af leth. Han er godt nok en spasser af format. Men det har han det sikkert også selv rigtig fint med hæhæ
mvh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]