Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
skal have fat i et system på et tidspunkt,
så jeg tjekke lige priserne på sagerne,
efter som jeg var nede ved ebbe fra hydroponics of danmark han tager næsten (5000) for en compugas crontroler og næsten 5000 for dysseren det er jo fuldstendig vanvittig
prøv at se her http://www.altgarden.com./site/co2/page1.html
den combogas han førre lægger på side 1

jeg har sku tænkt længe på at starte noget op selv,
prøv bare at se på de der systemer der dem kan jeg lave 10 gange bedere og hehe lidt billigere men okey som han sagde man er klar med det samme og den tid det tager at lave noget selv så har man det førdste høst og ergo sin invastering mange gange igen.

var der evt nogle af jer der tænker på at købe nogle rørsystemer eftersom jeg for afgang til værksted hvis alsår jeg starter noget op.
udbud og eftersprøgsel som man siger

tænker lidt på det her http://www.overgrow.com/faq/browse.php?qa=885 (med tågedysser)

så nogle bobler/co2 og andet
det er bare noget bøvl at lave stativ der kan skilles af og sendes og samles ovs.

[ 22 2002: Besked ændret af: morphos ]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 23 2002: Besked ændret af: MoS ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man kan lave et rimelig billigt CO2 system,ved at bruge noget eddikesyre og natron.
Så lader du syren dryppe ned i natronen,helst ikke for hurtigt.På den måde kan man booste planterne .

Men i det lange løb,kan det bedre betale sig(i kr. og ører),at købe et rigtigt CO2 system.
Det betalers sig selv ind ret hurtigt,da man sparer temmelig megen tid,specielt i det vegetative stadie. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Eller man kan lave sin egen vin eller øl, og via gæringsprocessen kan man så få Co2 til sine planter...

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]