Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: THC Olie...
Junior medlem

Geografisk sted: Tissø
Selvom ement jo i bund og grund ikke hører hjemme under dette topic - jeg kan garantere alle for, at lige præcis den udtalelse fra den lille fru Kjær ville få mig op af stolen i juridisk forstand, ifald myndighederne skulle forgribe sig på mine afgrøder (som dyrkes på egen grund, altså i mit hjem, og i en mængde der passer til eget forburg)

Junior medlem

Geografisk sted: Fynsland
lightergas et elektriker rør noget net og noget pot så er nolen hjemme og det koster kun potten og gassen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Hey..
Nu må jeg sq også lige prøve det..
Har lige læst nogle tidligere debatter omkring emnet, og der ser ud til at være lidt splittelse om hvad man skal bruge til at trække thc`en ud med...Ethanol eller butan-gas?(Jeg har forstået at Ether er ret dyrt) Hvad giver mest udbytte, hvor lang tid skal det trække, og hvor meget skal man bruge?
-Mathias..
Btw: Min kat kan tre ting..Æde, sove, og gå ture på mit tastatur..Men det kunne jo godt være at jeg skulle prøve at lære den en ting eller to..Det er måske nemmere at lære en slange det?
Hmm..

Medlem

Geografisk sted: Dødens pølse
Gas metoden er ofte kaldet buffo metoden, og den virker nice.
kik her for at se hvordan http://www.tornbjergs.dk/buffo/
den virker 100%, jeg prøvede at "skyde" noget weed to gange..... det gav nul anden gang.
Lige en bemærkning til plastic metoden.... det er ikke fedt med alle de additiver de tilsætter... tallater osv.. de kan blive trukket med ud, og hvem vil ha det ind i systemet
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] (min bigbro er plastmager, og har lidt forstand på den slaks)

[ 12 2002: Besked ændret af: tågen ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]