Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 08:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: THC Olie...
Dedikeret medlem

Er der egentlig NOGEN der nogensinde er stødt på det? Jeg har aldrig selv, så jeg tvivler egentlig lidt et på at det stadig bliver lavet... Hvad er priserne iøvrigt?

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
THC Olie bliver lavet i store mængder dog mest blandt private det bliver også kaldt for nol blandt pushere det er ikke andet en et afkog/ekstrakt af topskude det koster et sted mellem 200 og 300 kroner du kan garanteret få det hos Tøzen men hvis man alligevel er oppe i den pris klasse så vil Tøzen nok foreslå dig Ice det er væsentlig bedre og det koster nogenlunde det samme

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
jeg har røget det en gang da jeg var 14, men man ser det ikke så tit mere synes jeg. Måske fordi det bare ikke er umagen værd?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Min kat har lavet noget med butan-gas... og det var fandme sager der sparkede røv!

Nice, clean skævert - kan klart anbefales!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Here kitty kitty...

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
selvfølgelig kan det stadig købes, jeg købte noget gennem en af mine lærere på efterskolen [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] han var hollænder, og total psykopat!!!! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] det gode ved olien er jo at det er lidt nemmere at skjule, fordi du bare pensler en almindelig smøg med det. og så indeholder det jo op til 70% THC [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
lav det selv !!!!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
THC Olie

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Fuck en syret side MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Anyway, kendte to gutter der lavede på en sindrig måde ved at trykke en butanrefill ind i et hul i kapslen på en 1½ l flaske. I flasken lå en plante og på en eller anden måde fik de det så trukket ud. Det var ikke så effektivt (udbyttet var lille) men stank langt væk da de røg det (af hash) og de blev vist ret blæste. Hvordan gjorde du dex?

Medlem

goddamnit MoS, jeg ka jo ik forstå tysk.
Ja dex hvordan. Jeg prøvede, først med husholdningssprit, ikke optimalt, men pænt udbytte til go skævert. så med butan (lightergas, ik?!) men... det fatter jeg sq ik

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har sgu ikke lavet noget ulovligt, det må være min kat i tænker på...

Det var ret simpelt, men UTFSE! - vi har haft den diskussion før.

Udbyttet var desuden helt fint.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Web> Selvom du ikke kan tysk så tror jeg godt du kan forstå hvad der foregår på den side [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Og hvem fanden her Tøzen ???

[ 05 2002: Besked ændret af: Fenriz ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Jeg har sgu ikke lavet noget ulovligt, det må være min kat i tænker på...
<HR></BLOCKQUOTE>

Det må da være den sygeste kat nogensinde!!!
Kan jeg ikke låne den engang?
Den må sgu godt komme og lave ulovlige ting hos mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

(gid min lortekat gad lave så´n nogen ting for mig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] )

Dedikeret medlem

Mos...> najs side...

man må sgu snart håber de kommer flere af dem.. som kan underbyde markedet, så vi kan få noget billigere hash...

Medlem

Hej Dex dit forslag lød sådan rimelig så jeg tog et silde glas lagde nogle topskude ned og skruede låget på og lavede et lille hul i låget på 1mm eller deromkring så tog jeg en påfylder til lightere og satte den på hullet og skød en masse Buthan gas ned i og satte noget gaffatape på hulet bagefter og nu komme spørgsmålet jeg har lavet en del nol og det skal jo enten koges ud (Isopropyl) eller bare fordampe(Ether) men hvor lang tid skal det stå med Buthan gas indtil videre har det stået 1dag håber du kan hjælpe Hilsen Marco

Medlem

oK Hampe det virker ellers rimelig godt når det har stået et par dage skal jeg lige hilse at sige LOL

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Lige et svar fra en der ikke har prøvet. Jeg har fået at vide (stor streg under FÅET AT VIDE) at det kun skal stå ca 10-15 min hvis det er ligthergas!

Junior medlem

Geografisk sted: Tissø
Glem venligst det med det ulovlige !!

Hørte socialmininster Henriette Kjær i TV-avisen den anden aften, - hun sagde ganske klart og utvetydigt "brug i eget hjem er OK bare man ikke pusher"

En bemærkning jeg nok synes er værd at notere sig, - det ender jo ligefrem med en stemme til liste C [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Det kan godt være at hun har sagt det men hun er ikke justistminister og er det ikke dem der tager sig af narkotika lovgivningen ? Måske ikke det ved jeg sku ærlig talt ikke så meget om, men jeg er ret sikker på at du ikke kan finde lignende holdninger i deres partiprogram !

Medlem

Det er ulovligt at sælge (og derfor også købe), det er ulovligt at dyrke med henblik på at benytte som rusmiddel, men man må godt ryge derhjemme? hvordan får man så fat i det?

@dex> i know, og dengang prøvede jeg... der kommer måske ik nok butan i flasken? goddammit & fuck det... jeg opfinder da bare min egen metode [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] nåe ja... din kat. Det var jo heller ik mig, men et eller andet dyr. ikke min kat, det er den ikke klog nok til. Jeg tro den har været udsat for passiv rygning et par gange. Den er hvertefald kommet ud i den røgfyldte havestue, og faldt i søvn et par gange

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]