Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 10:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja, det sutter lidt røv... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Trist for ham, og pinligt

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ja pinligt..... men det kan jo være han kan dide at blive pillet i røven *s*

jeg holder på den med vacum-pakningen, hvis man har et ordenligt stykke tykt plast, og så sørger for at pakken er tæt, så tror jeg ikke de lugter noget.... det er ihvertfald nok det bedste man kan gøre!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
et af de midler der er badst til at holde hunde væk med er hjortetak-olie, et par få dråber på en klud, og så stinker hele bilen så meget at hunden ikke vil der ind. man kan jo bare sige at det var et uheldigt valg af wunder-baum [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af miss84:
et af de midler der er badst til at holde hunde væk med er hjortetak-olie, et par få dråber på en klud, og så stinker hele bilen så meget at hunden ikke vil der ind. man kan jo bare sige at det var et uheldigt valg af wunder-baum [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

LOL!

Hvordan fanden kan det la' sig gøre at lugte gennem en tæt plastikpose [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] - Fatter jeg sku ik!

Junior medlem

Geografisk sted: Norge
I utgangspunktet tror jeg det skal svært mye til for å "lure" en trenet narkohund. Mange er i den tro at det er mulig ved hjelp av forskjellige mer eller mindre lure metoder. Den teorien som jeg ville tro mest på må være vacuumpakking med forskjellige ytterlag av anti-dog stoff.
Hunder kan markere på selv uhyre små partikler.
For å ødelegge søket for hunden kan man strø tørket chilipepper eller annet sterkt krydder der det er forventet at hunden vil søke, under et av mine opphold i norske fengelser oppdaget vi at hunden blir forstyrret og ikke klarer å fortsette hvis han snuser dette inn, mengdene må her ikke være for store så det ikke blir opplagt at noen har strødd noe for å ødelegge søket osv.

Medlem
Brugeravatar

jeg tror altså heller ikke at hundene kan lugte det gennem et tykt lag plastic, hvis lortet er vaccum-pakket i flere lag.

ellers kan man jo bruge den med at bage, så i stedet for at lægge en fil i, som man gør til folk der er i spjældet, så læg en klump i, der er pakket ind i et eller andet der kan tåle varmen.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
i skal ikke tage fejl af hundne,
jeg har set et amrikansk tv program hvor de puttede et GRAM pot ned i et per poser,
så havde de 3 svømme bassinger fyldt med vand hvor de puttet posen med weed ned i,
hunden fandt ikke bare det bassing den sprang ned i vanden og markeret der hvor posen lagde ved at svømme roundt i cirkler,
og hvor mange liter vand mon den så ikke skulle lugte igennem,

så helt ærligt den med wunder brun holder vist ikke,

men en ting jeg har tænkt på ja det så så med koncentæret heroin,

hva med brev duer som bliver sendt af sted 5 kilometer fra gransen midt om nattn når de sår har persseret gransen bliver de PLUKKET og kørt videre til næste grænse hvor næste hold står klar,

den er lidt vild men den skulle da virke hvis bare de brev duer de kunne flyve med lidt mere, ja nu ved jeg heller ikke hvor meget sådan nogle små sataner kan flyve med ellers må de bare dopes med epo og evt nogle væksthomoner

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

vis ikke det er ret meget så kunne man da bare sluge det og så gylpe det op igen,

STIVI STAR STYLE !!!!!!!!!

(i ved ham med med gul fisken)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Haha... fucked up idé - altså brevduer! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg vil tro at noget af det vigtigste er at havde vasket hænder mellem hver indpakning og ikke at havde røget ved siden af den kuffert man bære sit shit i. Jeg tror nok det var i tjeck at jeg læste om en smugler der blev knaldet på den jointlugt han havde på fingrene fra dagen før.... DAMM. Personligt lykkedes det faktisk for mig at smugle noget forbi tre tyske toldere som stod og gennemrodede min taske .de glemte simpelthen at kigge i den lomme hvor det var i... De kiggede sku godt nok ret grundigt på de tre pakker jointpapir i min pung (jeg havde lige købt et par tyske pakker). Ellers så mener jeg at naftalin (er ikke sikker på stavemåden) skulle være et godt trick.Men det vigtigste er nok at alt andet i kufferten og på dig selv ikke lugter overhovedet og at man ikke ser for mistænkelig ud !

Junior medlem

Geografisk sted: DK
har hørt at hvis man putter det ind i stearin skulle det virke [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Med hensyn til at maskere lugten, så er hundene trænede til at spore ting som kaffe, tandpasta, eddike, tåregas, peber, chili og mindst en milliard, million andre ting. Så man skal finde noget som er helt nyt. Det ville måske kunne virke.
Hyg Jer...

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
En af mine kammerater lykkedes i at smugle E til Kreta han havde fyldt bunden at hovedpine pille glas med E piller og så hældt nogen rigtige i toppen men det lykkedes ham uden besvær at gå forbi nogen hunde om det er fordi E ikke har nogen speciel lugt ved jeg sku ikke men det er da et forsøg værd

Medlem
Brugeravatar

kan vi ikke hurtigt blive enige om at hvis man putter sit fed i noget der er lufttæt, og gerne i flere lag, og desinficerer lorfet udenpå, så må de da ikke kunne lugte noget, for lugt er små partikler i luften, og hvis der ikke kan komme luft ud, er der ingen partikler, og er der ingen af dem, så er der ingen lugt!!! nu skal vi bare have fundet ud af hvad der er total 100% lufttæt!!! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
VACUUM!!!

...hvor blank er du?

Medlem
Brugeravatar

ja ja okay, sorry, jeg var nok lidt blæst da jeg skrev det der! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Kbh
Jeg har kørt fra Marokko til Danmark mange gange, og jeg tror det eneste som virker, er at have en anden hund med i bilen, da dens lugt er så mange gange kraftigere end hash. Kender flere som tager noget med over hver gang, uden at blive stoppet.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
ja, det er jo et godt gennemprøvet trick det med hunden. Det virker ihvertfald.

Medlem

Jeg sad faktisk og tænkte over det da jeg skulle til London på studietur. Det bedste jeg kom frem til (afprøvede ikke) var: vacuum pak, smid det i en pose/taske med f.x tøj, som er spayet til med deo. Og som en eller anden skrev; husk at vaske hænder ved hver pakning + at skifte rum (eks. vacuum det i et rum, flyt til nyt (vaskerum), flyt til nyt). vask vacuum pakken.

Ok, helt ærligt, jeg tænkte sq ik så meget over det med vacuum pakning. jeg har ik lige en vacuum pakker [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Måløv
Nu er jeg ikke den store hampsmugler, men jeg vil da mene at hvis man kan sørge for at hunden ikke kan lugte optimalt.
Evt. luske et halvt kilo chili op i snuden på den.. Så er man 'home safe'..
Da en hund vil have lugten i snuden resten af dagen..!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]