Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 08:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej drenge,

Mig og nogen gutter tar på Skanderborg festival her om et par dage og i den anledning skal de hårdere drenge ryge de svage under bordet/jorden. derfor har vi været på Christiania og købe en Philly cigar uden hash i, den vil vi selvfølig selv sørge for. Spørgsmålet er så om der er nogen der kan give en god opskrift til hvordan man laver sån en. Vi har skunk, pollen, standard og cigaretter. Spørgsmålet er så bare om det er en optimal løsning, vi skal ikke ryge den syge dræber da vi også gerne vil opleve festivalen, altså ingen ice osv.. Jeg høre noget om at Haze hash er god for grineren? findes der andet godt som man ikke dør helt af? og hvad med tobakken, kan man krydre den med noget andet end bare cigaretter? og til sidst, kan man bruge tobakken fra cigaren til sånoget?

Takker
-Bagle [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Haze er skunk... ikke tjald!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det allerbedste(efter min mening)at ryge på en festival(undtagen sent om aftenen)er Sativa skunk(som f.eks Haze).
I bliver ikke så sløve,og får nogen fede grinere. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
luk 'garen(herligt udtryk) op og smid 2 g. orange haze og ½ g. pollen hash. "you go to the moon, man".

Høhø... jeg kunne sq godt tænke mig at prøve hash lavet af en haze skunk [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] det bliver man vist blæst af. Jeg kan forresten varmt anbefale dig Jamaica pot til 100 kr./g fra staden, det sparker røv.

Junior medlem

Hehehe når ja, man lære altså noget hver dag
alligevel så
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Haze er skunk... ikke tjald!<HR></BLOCKQUOTE>

[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Man kommer ikke tobak i philly blunt, fool! Du åbner lortet op, brug et barberblad, det er bedst hvis man ikke er øvet i det. Tag tobakken ud og smid den væk. Fyld op med en god pot, luk lortet og brug dit spyt som klister. Så har du en ægte Philly Blunt.
Hvis du vil se hvordan man gør, kan jeg anbefale filmen 'Kids' og få en fin trin for trin-beskrivelse , men ellers kan du jo også bare lave nogen joints..de virker fuldt ud ligeså godt! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

så planen er at man ryger det rent? Det er vistnok lige hårdt nok, især da vi ikke har planer om at ryge pot, vi skal da ha noget rigtigt røg ;O)

Narj fair nok at mange foretrækker pot, syntes bare ikke rigtig det kan sammenlignes...

Så vidt jeg husker fra filmen Kids så er første trin at skære garen op.

2. fylde garen med tjald.
3. slikke på garen.
4. tæske en tilfældig med et skateboard.

Desuden så har vi massere af joints, bare i en noget mildere udgave

Psychedelia Gay Overlord

Øh, det er ikke rent. Cigaren er jo lavet af tobak. Man kommer bare ikke tobak i en Philly Blunt, sådan er det bare. Hvorfor så lave en philly, lav dog en joint istedet, det er jo dét du vil have . [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Man kommer iøvrigt heller ikke hash i en Philly, medmindre man kommer det i SAMMEN MED POTTEN. Man kan osse komme crack i, det er ret populært. Du ved jo knapt nok hvad det er du ryger, og du vil have det mildt, så hold dig til de jays dér. Det tror jeg er meget bedre.

Junior medlem

Hmm du har ret i at jeg ikke kender så meget til det forskellige hash, eller om hvordan man laver en philly blunt og det er derfor jeg spør her, desværre sidder der 4 andre gutter som har endnu mindre forstand på det men som kræver at det skal være en philly. Det også fair nok syntes jeg.. Men ok så lad os sige at vi kommer en masse pot i istedet og så lidt af den skunk som vi har købt, burde vi så være sikret en god griner? og om ikke andet hvor mange gram vil du mene at der skal i sån en gar?

Takker for svarene
-Bagle

Psychedelia Gay Overlord

bare fyld lortet op! et gram eller to skulle gøre det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
"Kids" har også lært mig en hel del om livet.

Bagle> Du kan jo fylde den op med skunk OG tobak og så bryde reglerne, eller ren skunk og så ryge lidt af gangen. 2 g. haze er nok lidt i overkanten for en person [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det med at lukke den på samme måde i Kids, kan være ret avanceret - eftersom der ikke er lim på tobaksblade, og kræver en hel del mundvand.

Det er også tit set, at folk klister jointpapir uden på garen - selvom det dog vil ødelægge noget af den fine smag.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Har hørt om nogen der rullede lidt honning ind i potten/skunken!
De sagde det smagte mega-godt, har dog ikke selv prøvet det selv men kunne godt tænke mig det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

VH

Dedikeret medlem

heh, jeg røg en nyttårs philly alene i år med 2g orange haze i......jeg blev fundet 2 timer senere af nogle af mine venner der fortalte mig at det nok ikke var så smart at vade rundt på isen på sortedam, og kigge på alle de smukke farver fyrværkeriet lavede.....

Psychedelia Gay Overlord

Man kommer honningen på TOBAKSBLADET, ikke i skunken.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]