Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Holbæk

Okey, jeg retter lige denne ''ting'' (ha ha, ja dén ting), der var for mange folk der misforstod mig!
Jeg vil gerne have nogle navne på piller eller drugs, som man ikke behøver at blande med alt muligt andet...

Er både til uppers og downers (ikke psykedelisk crap) ...
Sååeh, vil gerne i det mindste have et link til en hjemmeside med massevis af piller ha ha... Ej, forstå mig ret, ikk'? :?

Og nej, søger ikke medynk eller løsninger på verdensituationen, bare navne på piller for dælen (til at tage abstinenser, altså...)

How, nå ja, hvad erstatter man amf med? Dampbørns medicin, odder was? :shock:

Senest rettet af Immortally-insane 21 jul 2006 07:45, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg kender desværre ikke noget som kan tage abstinenser, men det virker som om dine tilbageanfald til misbruget mere skyldes psykisk afhængighed end fysisk, siden du har klaret den kolde tyrker et par gange.

Har du gjort dig nogle tanker om hvorfor du tager de stoffer du nævnte? Du virker ret selvdestruktiv og ligeglad med dig selv (har læst nogle af dine andre indlæg), så måske skulle du prøve at spørge dig selv om, hvad du forsøger at undgå at mærke, når du bedøve dig? Evt kan du gå til lægen og hører om du kan komme til en psykolog. Det kan måske hjælpe dig til at få taget hul på hvorfor du behandler dig selv som du gør.

Håber du kan bruge mit svar til noget.

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har haft gode erfaringer med Truxal i forbindelse med GHB- og alkohol-cravings...

Nozinan bliver også brugt til at tage cravings med, men det er jo ingen mirakelkur.

Titel:
Medlem

Dextrose skrev:
Jeg har haft gode erfaringer med Truxal i forbindelse med GHB- og alkohol-cravings...

Nozinan bliver også brugt til at tage cravings med, men det er jo ingen mirakelkur.

Begge præperater har jeg prøvet -uden held... Nozinan bliver man bare sløv af og på længere sigt, synes andre folk man taler sjovt, og bare en generel utilfredshed i kroppen og truxal?? Tja, do I need to say anymore!?

Lige de 2 ''drugs'' jeg hader allermest...

Nu har jeg læst mange af dine indlæg...
Du må jo vide hvad du taler om mht kemi'n' stuff... Kender du slet ikke til andre substitudes jeg kan bruge?

Titel:
Medlem

Fanny skrev:
Jeg kender desværre ikke noget som kan tage abstinenser, men det virker som om dine tilbageanfald til misbruget mere skyldes psykisk afhængighed end fysisk, siden du har klaret den kolde tyrker et par gange.

Har du gjort dig nogle tanker om hvorfor du tager de stoffer du nævnte? Du virker ret selvdestruktiv og ligeglad med dig selv (har læst nogle af dine andre indlæg), så måske skulle du prøve at spørge dig selv om, hvad du forsøger at undgå at mærke, når du bedøve dig? Evt kan du gå til lægen og hører om du kan komme til en psykolog. Det kan måske hjælpe dig til at få taget hul på hvorfor du behandler dig selv som du gør.

Håber du kan bruge mit svar til noget.

Hilsen Fanny

Det er både psykisk OG fysisk ... Men det fysiske er aftaget en del efter jeg droppede dopen (og andre opiater).

Ja jeg har været i behandling mange gange... alt for mange gange... ved udemærket godt hvorfor jeg tager dem...
-har alle svarene, men mangler spørgsmål... ved du hvad jeg mener? heh... lidt svært at forklare...
Og nej, skal ikke til nogen psykolog :S
Jeg venter på afsoning på 1år, så jeg vil ikke sparke migselv i røven, ved at frarøve mig min sidste frihed og stoffer... Men på den anden side, har jeg gæld HVER mån! Penge jeg ikke har osv... Og nu da jeg er skredet fra KBH's gader, er det ret svært at lave penge - you know! :S
Fuck jeg kogesnakker ha ha... er oppe ligenu... venter også på nye varer :D
ej men... anyway, så mener jeg da ikke jeg har skrevet noget selvdestruktivt?
Folk har nok opfattet mig som dum, uerfaren og naiv, men hey -fuck it. fuck them haha...
ej, må hellere smutte inden nogle mennesker bliver fornærmet (som de væsner jo har det med at blive ha ha)

-CC

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Du virker imo som en der tager stoffer for her kommer jeg, jeg er pisse sej og kan sagtens sniffe en hel pose mel :?..

Undskyld hvis jeg har fået den forkert opfattelse af dig.

Er det når du er alene eller sammen med en eller flere personer det går galt ?.

Ellers kunne en rejse væk fra hele give noget luft ville jeg mene eventuelt finde dig en til at bakke dig op omkring det ?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
... venter også på nye varer

Hvis du vil ud af dit misbrug er det en meget god idé at holde op med at købe narko! Hvis man har noget liggende, ja så tager man det, eller chancen er ihvertfald meget større imo.

Citat:
så mener jeg da ikke jeg har skrevet noget selvdestruktivt?

Du skrev i dette topic: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... highlight=

Citat:
... Stoffer er noget man tager, og kradser jeg af, af det -so be it... couldnt care less.

Hvis det ikke er bare en lille smule selvdestruktivt ja så ved jeg ikke hvad er.

-Jimmy Carter

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Cerebrel-cortex skrev:
Dextrose skrev:

Du må jo vide hvad du taler om mht kemi'n' stuff... Kender du slet ikke til andre substitudes jeg kan bruge?

Desværre nej, der er nok nogle mere kyndige her på siden der kan give dig svar på det område.

Min erfaring med Truxal er ikke så meget at det er sedativt, men mere at det tørrer slimhinderne ud som bare fanden... Puha!

Offtopic: Er du mand/kvinde?

Titel:
Medlem

Poltas skrev:
Du virker imo som en der tager stoffer for her kommer jeg, jeg er pisse sej og kan sagtens sniffe en hel pose mel :?..

Undskyld hvis jeg har fået den forkert opfattelse af dig.

Er det når du er alene eller sammen med en eller flere personer det går galt ?.

Ellers kunne en rejse væk fra hele give noget luft ville jeg mene eventuelt finde dig en til at bakke dig op omkring det ?

det er meget muligt jeg virker sådan når jeg er på...

øhm, det er kun gået galt et par få gange hvor der har været andre. faktisk omgåes jeg ikke rigtigt folk som er på længere efter jeg skred fra kbh. jeg har det bedst med musik og mine stoffer alene! og muligvis var jeg ret fucked da det første indlæg blev skrevet. men det tog du vel ikke højde for eller hvad ??
men hey, du virker da også meget sejere end jeg haha -må herren her lige få et skulderklap eller noget!? -
ehm, du læste måske ikke hvad der stod? at jeg vil gøre det på egen hånd, jeg spørger ingen om hjælp i dette forum, men snarrer navne på nogle piller eller andet som kan fjerne smerter og alt det dér som foregår i bøtten på én når man er clean.

forstår du nu?????????

*at jeg overhovedet gider de folk mand -men hey, s..., det er underholdning*

Titel:
Medlem

Imp skrev:
Citat:
... venter også på nye varer

Hvis du vil ud af dit misbrug er det en meget god idé at holde op med at købe narko! Hvis man har noget liggende, ja så tager man det, eller chancen er ihvertfald meget større imo.

Citat:
så mener jeg da ikke jeg har skrevet noget selvdestruktivt?

Du skrev i dette topic: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... highlight=

Citat:
... Stoffer er noget man tager, og kradser jeg af, af det -so be it... couldnt care less.

Hvis det ikke er bare en lille smule selvdestruktivt ja så ved jeg ikke hvad er.

¨wow, og den konklussion kom du med heeelt selv? dét må jeg sgu nok sige!
enhver ved sgu da at man nok skulle holde sig fra varene, men har du ikke læst titlen på dette forum/whatever? (læs; STABILISERING),
jeg vil aldrig stoppe med stoffer helt... bare lige nu, vil jeg være uafhængig igen, og så tage lortet for sjov igen.... og ja ved hvad der nu vil komme
*doesnt need your shit advice*
jeg gør som JEG vil! Hvorfor er her ingen som kender til nogle piller/drugs som man kan nøjedes med at tage lidt af og ikke blande lortet sammen med 4 forskallige andre...
eneste jeg ville vide manner!!!

Titel:
Medlem

Dextrose skrev:
Cerebrel-cortex skrev:
Dextrose skrev:

Desværre nej, der er nok nogle mere kyndige her på siden der kan give dig svar på det område.

Min erfaring med Truxal er ikke så meget at det er sedativt, men mere at det tørrer slimhinderne ud som bare fanden... Puha!

Offtopic: Er du mand/kvinde?

Truxaler er bare generel nederen...
Jeg er en kvinde/pige/whatever på 19 (alders spørgsmålet ville jo nok også komme)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor er du så fjendtlig?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg føler virkelig med dig, celebrel cortex. Du virker meget forstyrret og
grænsense til det psykotiske/depressive, men det ved du sikkert bedst selv.

Jeg synes du bør tage fannys råd kraftigt til eftertanke, hvis du da ikke ønsker et liv med afhængihed og fængsel fremover.

Du er 19 år - Du kan stadig nå at ændre dit liv til det positive...

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Cerebrel-cortex skrev:
Og nej, søger ikke medynk eller løsninger på verdensituationen, bare navne på piller for dælen (til at tage abstinenser, altså...)

Ok, vi har forstået: Du gider ikke blive konfronteret med nogen form for medmenneskelig omsorg og bekymring. Flot! Du er sandelig en stor pige som kan klare dig selv!!
Sig mig, hvem eller hvad er det egentlig du prøver at leve op til? Synes du virkelig du giver os alle sammen et voksent og modent indtryk og ikke snarere det modsatte?
Din atityde er en parodi på styrke!
Dit forsøg på at affeje velmenene råd og gode hensigter fordi de truer med at presse gråden op gennem halsen på dig, er så gennemskuelige at du bliver forvandlet til en tegneseriefigur der spiller en alt for gennemtærsket og idiotisk rolle!

Og jeg skriver ikke dette her for at gøre dig mere ondt, men for at rette et spejl imod dig, så du kan se sandheden om dig selv.
Kend dig selv.

Citat:

Nej, man kan ikke erstatte amf med noget. Hvis det var tilfældet, tror du så ikke det allerede var ude på det sorte markede?

Hilsen Fanny

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
du kan prøve Dipiperon men jeg er meget i mod at man forsøge at selvmedicinere sig ud af sådan noget, uden opsyn af en læg erstatter man som regl bare et misbrug med et andet, og som de andre siger der findes ingen mirkal kur ingen medicin vil tage din stof trang og ferne de problemer der gør du tager dem, det er noget du selv må arbejde med. antipsykotiske stoffer bør efter min overbevisning ikke bruges uden lægeligt opsyn da de kan have ganske fæle bivirkninger.

held og lykke med dit forsøg på at slippe ud af det stof inducerede helvede :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Fanny: Meget flot skrevet - jeg tror lige det er det cerebel cortex har brug for. Jeg tror ikke hun har det særlig godt.

Cerebrel cortex: Jeg kan sagtens følge dig i at du vil have noget at substituere dine nuværende misbrug med. En kold tyrker vil i de fleste tilfælde være bedst - men nogengange er nedturen så slem at det bare ikke KAN lade sig gøre. Men når du skal finde noget til at tage abstinenserne med, er det vigtigt at dette ikke har særlig stort afhængigheds potentiale, og at det ikke er synderligt skadeligt. Har du prøvet med hash? For mange, virker hash sådan, at det dulmer deres følelser, ikke at de får optur på som man får af så mange andre stimulanser, men mere sådan at du bare bliver en zombie der ikke føler det store.

Jeg krydser finger for dig! håber at du kommer på ret kurs igen. Lige nu er du et stereotyp billede på gamle narkomaner der kommer på misbrugscentret hver dag for at få deres metadon, de fleste af dem var i samme situation som dig da de var på din alder.

<3 - you need it.

Titel:
Medlem

R. Gurk skrev:
Hvorfor er du så fjendtlig?

Er jeg da heller ikke overfor folk som behandler mig ordenligt :?
-gider bare ikke mennesker som overvuderer sig selv og deres viden.

Medlem

Fanny skrev:
Cerebrel-cortex skrev:

Ok, vi har forstået: Du gider ikke blive konfronteret med nogen form for medmenneskelig omsorg og bekymring. Flot! Du er sandelig en stor pige som kan klare dig selv!!
Sig mig, hvem eller hvad er det egentlig du prøver at leve op til? Synes du virkelig du giver os alle sammen et voksent og modent indtryk og ikke snarere det modsatte?
Din atityde er en parodi på styrke!
Dit forsøg på at affeje velmenene råd og gode hensigter fordi de truer med at presse gråden op gennem halsen på dig, er så gennemskuelige at du bliver forvandlet til en tegneseriefigur der spiller en alt for gennemtærsket og idiotisk rolle!

Og jeg skriver ikke dette her for at gøre dig mere ondt, men for at rette et spejl imod dig, så du kan se sandheden om dig selv.
Kend dig selv.

Citat:

Nej, man kan ikke erstatte amf med noget. Hvis det var tilfældet, tror du så ikke det allerede var ude på det sorte markede?

Hilsen Fanny

First of all, så nej, jeg spiller ingen rolle. Jeg kan da bare ikke se nogen grund til at folk som ikke kender mig overhovedet skal komme med andre råd, end dem jeg beder om. For som jeg selv har skrevet tidligere, så er jeg udemærket klar over hvad der fucked up, siden jeg tager den mængde drugs hver dag, jeg nu gør.

(mangler bare nogle spørgsmål til svarene. If you get it!?)

Ha ha, tror du ikke at hvis jeg ville give et voksent og moden indtryk af mig selv, at jeg til at starte med ville være høflig, sympatisk, imødekommende og intelligent osv osv?

Ha ha, men det er grineren nok at du nævner den der tegneseriefigur-forestilling, ''man'' har om platte folk. For sådan katagoriserer jeg selv platte folk... Jeg ser bare superhelte i dem, eller en myrerfarm oppefra!

Og lige til sidst:
kender du ikke til retadin (stav) det er damp-medicin... Du ved, uppers har modsat effekt på deres hjerner...

Titel:
Medlem

Johndeere skrev:
Jeg føler virkelig med dig, celebrel cortex. Du virker meget forstyrret og
grænsense til det psykotiske/depressive, men det ved du sikkert bedst selv.

Jeg synes du bør tage fannys råd kraftigt til eftertanke, hvis du da ikke ønsker et liv med afhængihed og fængsel fremover.

Du er 19 år - Du kan stadig nå at ændre dit liv til det positive...

Hvor ved du fra at jeg skal ind og sidde :?:
Og altså, hvad nytter det at blive clean, for inde er der ligeså mange stoffer, som her i ''virkeligheden''! I spjældet er de bare 4 gange så dyrer.
Men jeg er rent faktisk igang med at ændre mit liv. Ligenu bor jeg i et rigtigt hjem (godt nok ikke mit eget, men efter 1år på gaden, er det eddersatme luxus), og jeg leger ikke med nåle længere, jeg er begyndt at gå op i migselv igen og bla bla bla...
Sidder og venter spændt på om K kunne købe dex, eller om det bliver drikkedex,
eller bare amf og valium :(

Titel:
Medlem

kattepik skrev:
Fanny: Meget flot skrevet - jeg tror lige det er det cerebel cortex har brug for. Jeg tror ikke hun har det særlig godt.

Cerebrel cortex: Jeg kan sagtens følge dig i at du vil have noget at substituere dine nuværende misbrug med. En kold tyrker vil i de fleste tilfælde være bedst - men nogengange er nedturen så slem at det bare ikke KAN lade sig gøre. Men når du skal finde noget til at tage abstinenserne med, er det vigtigt at dette ikke har særlig stort afhængigheds potentiale, og at det ikke er synderligt skadeligt. Har du prøvet med hash? For mange, virker hash sådan, at det dulmer deres følelser, ikke at de får optur på som man får af så mange andre stimulanser, men mere sådan at du bare bliver en zombie der ikke føler det store.

Jeg krydser finger for dig! håber at du kommer på ret kurs igen. Lige nu er du et stereotyp billede på gamle narkomaner der kommer på misbrugscentret hver dag for at få deres metadon, de fleste af dem var i samme situation som dig da de var på din alder.

<3 - you need it.

Well... Jeg ved ikke rigtig om du er sarkastisk, eller hvad? :?

har røget fede i 7år -bliver ikke skæv af hash...temgetic virker rimelig OK når de sniffes... For ja, jeg ender som en doner-junkie... men dopen er jo skrottet, så møllehjul tager jeg faktisk kun når der slet ikke er andet.
Og som skrevet før (af miiiig haha), ER jeg igang med at ændre mit liv... jeg har bare ikke tænkt mig nogensinde at droppen feden, og på nuværende tidspunkt, heller ikke drugs i week.
Men det kender jeg mange som har sagt da de selv var ''på'', og har ændret mening siden.
jeg kender faktisk meget meget få folk der tager stoffer mere.
men nu er deres liv også en del mindre røvtur end mit *gg* så klart de bare kan ligge og køre den kolde tyrker af...
Prøvede jeg -det holdte i ca 20 timer som det længeste... men på gaden er 20 timer også laaang tid.
har prøvet mange former for behandling.
og nu skal jeg ind og sidde, jeg tror og håber at kriminalforsorgen kan gøre noget mht bolig, for det er mit (synes jeg selv) største problem... at jeg ikke kan stille matrielle ting / MINE ting som jeg vil og bla bla... har ikke haft et hjem i 4år.... årh fuck der fik jeg vidst skrevet for meget shit, hvis du overhovedet læser dette... well... så bare... ved det ikke... er en pussy når det kommer til alt *g*
men stadig -jeg spiller ingen roller!!!!!! Blaeh!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]