Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 08:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: bedste joint
Medlem

Geografisk sted: danmark
jeg har selv røget i mange år, men nu vil jeg ligé høre jer... hvordan laver man verdens bedste joint.. den som kun gud og ilmer kan tåle..

Dedikeret medlem

Hmmm...
Hvad med at rulle en joint lavet af ren White Wizard skunk?

Medlem

Jeg er helt vild med phillie blunts med en troldmands blanding. Der er noget specielt hygge ved at lave dem og så smager de godt.

Dank

[ 18 Juni 2002: Besked ændret af: Dank ]

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Tjah, nu nævnte du ikke noget om at det skulle være realistisk, så jeg ville sige en to meter lang satan lavet ud af 60 pakker jointpapir, og 18 kg ice crystals (evt. blandet med en smule 120 kr's skunk for at få det til at brænde bedre).

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Noget i den her stil..?

Billede

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Tager et rizla small, mixer et halvt g fed (det billige), ud i lidt tobak, ruller papiret skævt, fylder mixet i, ryger 3 hvæs og sender den videre til den næste der kun får 1 hvæs - for så er den færdig.

ELLER

Mixer Ice Crystals med noget Sort Snegl (kan det havde andre farver) og noget godt ristet tobak - tager et godt smoking paper og et lækkert rør og laver en lækker joint som man blir dejligt skæv af.

Dedikeret medlem

der skal være skunk, hash og meget lidt tobak

skunken skal være ond..

Hashen skal både være afghaner og marok, bedste mest fedtede og snaskede som mulig,

og der skal være rigeligt... rul 2 kingsize sammen (på skrå). og fyld den helt op, ryg den selv!!! lav evt til hver af dine venner, det er en succes men kan også let koste 300 for en god cigar/joint. men hvad fanden man bliver jo stjerne skæv,, og det smager møg godt

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Du fylder bare 225 g. super maroc med lidt tobak i Billede
Ryg den sammen med 2 venner [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

- Ej det er vel lidt go' skunk og lidt super ryger. Det tror jeg på kan smage godt!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
*hehe* Den bedste joint?

En af de bedste løsninger er en "troldmand", enten lavet med 3/4 g. god ryger (pollenfed) blandet op med lidt god dansk pot og en smule ristet tobak. (ahh)

~~~

En anden variant er "white widow" skunk-jointen lavet af white widow sammen med lidt ristet tobak... Det er en rigtig "sniger"; der kan godt gå en ½ times tid før den blæser én afsted...! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Men for dælen det er ventetiden værd.

God tur!!

~~~

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
brug meter papir, altså det der jointpapir i firkantede små pap æsker. Rist 2 smøger og smid for en hund af tøsens firser i. evt. også et gram skunk eller to i for så brænder det bedre

Så skal du sku nok blive sendt afsted!

Venlig hilsen
Fråder

Insane psychedelia user!

Den bedste joint er jo smag og behag, skal den være dyr eller billig, skal du være høj eller stenet, trippet eller afslappet.

Jeg holder på en god troldmand...helst med en eller anden form for skunk i og et eller andet lækkert hash, pollen eller sort nepal eller andet extraordinært. Dummebøde hvis du putter standard i [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Arrrg det irreterer mig nu, at fordi jeg er en dum jyde så kommer jeg sjældent på staden, så jeg aner ikke hvad folk snakker om når de siger at tøsen og ham fra abegrotten er flink til at give noget extra.

/Jens Chr.

Medlem

Geografisk sted: Kbh området
Hvis jeg selv skal købe noget, køber jeg pinde m pot. Ikke før jeg hoppede herind på "Psy...", er det gået op for mig, at der nærmest er en hel verden at vælge imellem (navne, indhold af THC og GCB mm) [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Sååå, jeg vil prøve noget andet end pot og det jeg har prøvet indtil nu. Jeg læste på et tidspunkt at sativa-planter indeholder mest THC- og at THC'en gør en høj og giver griner, mens CDB gør én sløv og stenet.
Godt så, hvad skal jeg så spørge efter i boderne, hvis jeg godt vil have noget med et godt indhold af THC'en ?

Jeg foretrækker pot, (selv om det andet klart smager bedre) fordi det netop ikke gør mig stenet, indelukket og træt. Derfor synes jeg det med højt indhold af THC lyder rigtig spændende [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 28 Juni 2002: Besked ændret af: cRaZsAiNt ]

Insane psychedelia user!

Alle de forskellige sorter som ender på haze er sativaer som fx:
<UL TYPE=SQUARE><LI>crazyhaze
<LI>orangehaze
<LI>purplehaze
</UL>
Der er sikkert meget andet sativa på staden, men dem her er dem jeg ved at har solgt/sælger.

/Jens Chr.

Medlem

Geografisk sted: Kbh området
@Jensus: Youuuu're the maaan ! Gracias !

Helt perfekt tidspunkt for din feed-back ! En af dem jeg skal være sammen med her efter arbejde og i aften, én af min kærestes venner, er glad nok for en god ryger, så jeg lokker lige alle sammen til en køretur forbi Staden, inden vi skal ind og se "Spiderman" - yeeeeah - klap, klap, - EVENTYR...så er der lidt for det indre barn- kæmpe smil !! Glæder mig alligevel til at se den, selv om hvis vi snakker eventyr-genren, kan jeg bare ikke forstille mig en film der kan slå "Ringenes Herre" WAUW- den var bare FANTASTISK !!!! Glæder mig bare som en lille pige til at se 2'eren [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Rigtig go' WEEKEEEEEEEEEND ¤ !!!!

Medlem

Den bedste Joint jeg nogensinde har røget, var en lækker tyk pind af et troldmandsmix beståendende af WhiteWidow og en slump go 90'er....Jeg sad på en bådebro den halve nat og fløj ud over søen.... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
!!!!!!!!!!. ske din skæve negrobiatch- Du er fåcked up i skalle, men ak skyd ikke skylden på din tjalle [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

[ 28 Juni 2002: Besked ændret af: ~Côrnholio~ ]

Junior medlem

Geografisk sted: hillerød
hmm den bedste joint... ja det må vel nok værer en blanding.. lad mig se 1 gram laghuifing(eller noget)cobra (100kkr) og et gram red libernon(130kkr) og et orgenz haze.. det er her at jeg siger at to af minne venner og mig selv fløj staden rundt et par gange!! nå jo lidt tobak ødelage ikke smagen

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det er White Widow har jeg hørt en del om. Det er noget med svampe i, right? <-- Det er IKKE en påstand, men et spørgsmål! Så lad være med at jorde mig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

@Jensus, hvorfra i Jylland kommer du? - Du kommer vel til Mosstock?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af CannaChem:
Jeg har intet bevis, men er 100% sikker på at White Widow ikke indeholder psilocybinsvamp, hvis det er det, du mener - men ok...vi lever i i genmodificeringens tidsalder*gG*. Skimmelsvamp kan der derimod godt inficere alle(med undtagelser) slags planter.

Den bedste joint opnås med White Widow.
Jeg har set flere "varianter" af WW på staden, men den klart bedste, og vist nok rigtige WW, er den med de store, kompakte buds. Selvom bladene på selve topskudet er temmelig store, er de godt mættet med harpikskirtler.
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvad er det så for noget der er svampe i?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Cannachem >
Du har ret i, at der ikke er psylocybinsvampe i White Widow skunken. Også som jeg var inde på, er det noget af det bedste at ryge. Smagen er behagelig, og ikke harsk, samtidig med at man bliver høj & /eller bläst. Det var 4 gram WW jeg fik med hjem, da jeg var i Amsterdam i '99.

Men Thomhash>
Har aldrig hørt om muligheden for at ryge psylocybinsvampe. De par gange, jeg har ædt shrooms, har jeg blot skyllet dem ned med en øl. Så jeg er også interesseret i at vide, om man rent faktisk kan ryge dem?

[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

ps!er lige kommet hjem fra ferie på Mors, vi besøgte ThyLejren [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] og fik en god pose marihuana med hjem! *hehe* længe leve hippier

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]