Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Norge
Var i fristaden for for noen uker siden, etter å ikke ha vært der siden 1989 og ble litt skuffet over pushernes/kioskdrengernes dårlige tilbud. Ble flere ganger forsøkt luret til å kjøpe hasj av dårlig kvalitet.
Mye av den marocen som selges der som standard 30-50 kr grammet var dårlig hasj (bad/no quality) som egentlig var søppel.

Er faktisk sånn nesten at jeg kan kjøpe bedre og billigere hasj i Norge.

Hva synes dere dansker?, og en annen ting som irriterte meg var at jeg hele tiden ble tatt for å være svensk*s*

Dedikeret medlem

i er sq 2 alen af et stk, så det forstås [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

køb du dit tjald derhjemme, hvis du synes vores er så dårligt

Junior medlem
Brugeravatar

fedt hjem til norge og køb dit lort der.. du skal i hvertfald ikke blive her for min skyld.. Staden er stedet...

Junior medlem

Geografisk sted: Norge
Ikke misforstå meg, jeg sier ikke at det bare er dårlig shit, bare ytret min mening om noe av den maroc som selges og til den pris.
Ellers har jeg INGENTING å klage på når det gjelder staden.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg synes sgu også at 30-50 kr´s papmarok fra Staden sutter røv...!
Men med lidt kritiske sanser kan man jo istedet finde en møjlækker marok til 70,- vejl [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Det tangerer jo næsten til racisme, hvis pusherne kun tilbød dig "no quality" [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

nogen skal jo ryge lortet

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Det er nok fordi pusherne mere er ude efter faste kunder som de kan tjene bedre på i længden. Hvis der kommer en udlænding er de bare ude på at tjene så mange penge på dig som muligt her og nu. Jeg køber fast hos tøsen og får minimum 3g 70er for 100, så jeg klager ik [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

I fredags var jeg derinde med en ven og jeg fik en pæn nold på over de 3g, hashen var totalt gal. Det var sådan at jeg hørte stemmer og min ven rendte rundt og var paranoid. Det var dog ikke slemmere end at vi kunne berolige hinanden hen over en jay, men det var sku nok også kun fordi vi er et par hærdede hoveder [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Et lille tip: alt hvad der står standard på er det værste lort. Derfor ryger jeg aldrig det pis.

Jeg lagde mærke til at de var ærlige i en enkelt bod derinde. De havde simpelthen skrevet møg i stedet for standard ved deres 40er.

60er rør jeg heller ikke.

altså: hellere 1gram 70er end 5gram standard

Venlig hilsen
Fråder

[ 24 Juni 2002: Besked ændret af: Fråder ]

Junior medlem

Hei.. Det er vel ingen som tvinger noen til å kjøpe standard på Staden. De har jo alltid et meget godt utvalg av gode saker. Mange nordmenn reiser dit i den tro at det er så jævla billig, men som andre steder må man jo betale for god kvalitet. Mesteparten av shiten som selges i Norge er jo det danskene kaller standard, og det er jo det beste med Staden at man kan smake "real good shit", om man betaler for det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

[QUOTE]Originalt postet af Der Alte:
[B]fedt hjem til norge og køb dit lort der..

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
:roll:

Senest rettet af loader 07 mar 2005 23:24, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Davs Nordmand jeg undskylder for mine landsmænd stupide og arogante opførsel for det første er det tjald der sælges i norge ikke en skid værd 100kroner for en et g fransk papir som du skal ryge på bong for at få noget ud af det nej du skal ikke tro du kan spille smart med norges hash for det andet er staden et prima sted hvis man kender de rigtige mennesker ( Tøzen er flink nok bare ik billig nok) uden at afsløre for meget skal det dog siges at jeg aldrig har givet mere en højest 20 kroner pr. g. uanset kvaliteten og jeg ryger kun god fed for du løst til at komme til DK stiller jeg mig gerne til rådighed så du ikke skal føle dig taget røven igen bare kom forbi ungdoms huset på Nørrebro alle er velkomne bare spørg efter "Jens Jordfed" de ved hvad du mener tilbudet står ved lige for alle der føler sig snydt på staden

Dedikeret medlem

20 kr [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

ligger der et ungdomshus i spanien [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

du kan købe helt ok tjald i norge til 70-80 kr

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Go' stil dér, Jens Jordfed! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Norges tjald er til at lukke op og skide i!!! btw. du skal over 80 kr./g på staden for at få noget der holder. Dog har jeg scoret noget ganske godt NL til 60/g. Hvorfor køber du ikke 200 g. standard med til norge og sælger det?? Dem jeg kender der giver 80/g

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg vil altså mene at staden er the place til at score sig en lille ryger, men selvfølgelig kan man ikke forvente mirakler af en billig marok og det gælder sq både staden og Sverige

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
ja hvad er det for en arogant tone, hvorfor forsvare at der er nogle der prøver at tage røven på en nordman, ok går den sår gården men går den ikke skal de sku oxo have det at vide men det er absolut ikke noget jeg er tilhanger af hvis de giver fks 10 for 1 g standard (skod) så er det sku da ligemeget om de sælger det for 40 eller 60 dårlig stil vh, doeneg

In our memories

Geografisk sted: København
He he, er der nogen i Københavnsområdet som er friske på at tage i Ungeren sammen og se om den med Jens Jordfed holder???

Tør sq ik gå derind alene [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Det kan jo være det er sådan en intern joke - men så ringer jeg til polisen og får ryddet bulen!!! (nåh nej, det blir nok lidt svært)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg tror nu den med ungdomshuset er god nok... men jeg har efterhånden lært at finde skæv hjem fra staden, så jeg holder mig til den.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis I ikke tør gå alene ind i ungeren, har I sq et problem med hysteri...

Alle urostiftere bliver smidt ud, og den eneste chance for at beboerne tæsker dig er vist at du kommer derind med en hagekors-fane i hænderne.

Men det bliver vist lidt off-topic, anyways, jeg håber den der med Hr. Jordfed holder, det kunne være fedt at købe når man er i ungeren alligevel [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Peace,
Tias.

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
En lille Grøn Hilsen fra den røde front vi har snakket herinde om at lave en Danish Canabis Cup Hvor de bedste dykere tager en stikling med og en lille smule skunk eller andet godt fra planten hvor efter et fælles dommerpanel vil kåre årets Canabis Plant 2002 og Årets "Grower" (by nick name) vi har leget med ideen siden vi hørte om den Hollandske High Times Canabis Cup som det lidt skal forstille og så kan i få lov at møde os uden fordomme og se vi egentlig er alm. mennesker ligsom jer Mvh Marc

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]