Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Dårlig Afgan
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Min erfaring siger mig også at man skal holde sig fra afghan for tiden...

Både virkningen og smagen er blevet betydelig ringere de sidste par år... Efter min mening, skal du prøve en paki istedet... Synes de to typer har byttet lidt plads, da det før i tiden var paki der var rimlig skidt, men de er nu ved at komme godt efter det...

Peace,
nanobyte

Insane psychedelia user!

@Gonzo + MoS: >==>
Jeg kunne forestille mig at i snakker om noget i den her stil.

Billede

Det er et billede fra ~shabang~'s gallery (på overgrow). Han er administrator.

Senest rettet af Dr. Phibes 29 apr 2005 21:10, rettet i alt 1 gang.

Jeg har altid brokket mig eller leveret tilbage hvis varen ikke er okay. Min generelle oplevelser har været, at de ikke syndes det er et problem. Heller man kommer og brokker sig og kommer og køber der en anden gang end at man bliver væk for altid.

Har selvfølig også oplevet at folk ikke vil give penge tilbage eller en anden vare.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: KBH S
OT [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Zonker, jeg har også købt pollen i den bod førhen da en der hed Charlie stod der og det kunne jeg ikke tillade mig at klage over men negerjohn som altid er der nu har ihvertfald ringe færdiglavede. Jeg har aldrig prøvet at klage over hashen i den grund at det ikke ligefrem er en netto man handler i og de jo heller ikke tager imod dankort [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] så hellere sige til sig selv okay jeg finder et andet sted næste gang, indtil man finder sig en god bod hvor man ved man ikke blive skuffet og bliver en god kunde som får lidt ekstra.
Mht. tøsens ryger så svinger hendes hash fra det rene hø til det lækreste blødeste ryger og der har været mange rygter om hendes hash. Jeg vil klart anbefale per eller tino i grotten da de har udmærket hash og heller ikke er nærige.

[ 17 Juli 2002: Besked ændret af: ANiCs ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]