Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 08:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ICE Crystals
Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Jeg syntes man frygtelig hurtigt bliver afhængig af Ice Crystals, dog ikke fysisk.

Har aldrig før haft problemer med at holde pauser, men nu finder jeg på alle mulige lamme undskyldninger for ikke at gøre det!

I denne uge er min undskyldning, at det er helligdag onsdag - hvor lam en undskyldning er det ikke!? [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Nogen der har oplevet det samme, evt med Ice???

GF

[ 03 Juni 2002: Besked ændret af: Ganjafarmeren ]

Dedikeret medlem

har aldrig haft andet end gode grunde til at ryge ,,,,

Medlem

Geografisk sted: Århus Syd
Jeg tror aldrig, Jeg ikke har brugt en rigtig ring undskyldning for at ryge.

Men man behøves jo egentlig ikke undskylde for at ryge !!!!

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Kender det godt... Hvis jeg køber en god portion skunk, og først får røget igennem den første uge, så er det helt sikkert at der derfra ikke går dag uden jeg får røget... Pausen kommer altid først når jeg løber tør, og jeg simpelthen ikke _kan_ komme til at ryge... Det er fx. det der er situationen lige nu, men det er trods alt rart med en pause, så ens hukommelse igen kommer til at fungere optimalt, og jeg bliver lidt mindre tåget igen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
den eneste undskyldning der er for pause er: MAN BLIVER SÅ FUCKING LAM NÅR MAN RYGER NÆSTE GANG... HA HA.. det er fed..ARGH!! RYG FLEST!

Medlem

yes funky, du styrer [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

GF> sådan har jeg haft det med hash i det hele taget i 2½ år. Nu er jeg endelig stoppet (siden 10. april, pånær jelling festival) og fuck det er nice!! mit liv er begyndt at fungere igen, jeg består studentereksamen idag, jeg har fået en kæreste (har ikke haft en siden jeg begyndte at ryge fast), begyndt at snakke med min familie igen... Jeg ved nu at jeg aldrig begynder at ryge hver dag igen!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja jeg må altså også erklære mig med på vognen.
Jeg har ikke røget i over 2 måneder,og jeg kan sq huske alt hvad jeg drømmer!!
Det har jeg ikke kunnet i over 15 år,hvor jeg har røget som et Bornholmsk silderøgeri!
Okay jeg har da tænkt mig at ryge fra tid til anden,men jeg er færdig med at ryge hver dag.Det gider jeg simpelthen ikke mere. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Jeg er enig i at det ikke holder at ryge hver dag - i hvertfald kun i kortere perioder.
Problemet er at tågen lagsomt kommer kravlende ind på én, så man først opdager hvor bonghovedagtig man egentlig er når man holder op.
Jeg vil godt vove den påstand at hashmisbrugere der påstår at hashen fx. ikke påvirker deres korttidshukommelse bare har glemt hvordan deres hukommelse var før de begyndte.

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Web>Fedt for dig, med kæreste og eksamen - håber resultatet bliver/blev godt!? Fuck jeg misunder dig, den tid du skal til nu, best time of my life!
Et godt råd er at tage en masse billeder, så du kan sidde og mindes det hele senere....

Jeg stopper med hashen efter min sommerferie, der skal jeg starte med at læse igen - er igang med en uddannelse hvor man skiftesvis læser og arbejder som elev!

En af mine venner er blevet buddy med hans pusher, det skal der nok også sættes en stopper for. De to bonghjerner har været kronisk skæve i 2 uger nu....

Thanks for de gode seriøse svar, det er en hjælp...

Peace GF
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 18 Juni 2002: Besked ændret af: Ganjafarmeren ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]