Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Relativistisk båthorn

1 gram ka' holde længe de første gange [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det er næsten ligemeget hvad du gør, så vil de første gange altid huskes som stærkere og bedre, fordi du dengang var spændt på oplevelsen og det hele var nyt. Nu kender du effekten og allerede det gør at den virker mindre voldsom. Men du bli'r da også tilvænnet med tiden og så skal der mere til for samme effekt.

Relativistisk båthorn

gik jeg lige i vandet...eller hvad? og jo, jeg er ny på boardet her [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
ved nogle personer skal der ingenting til før de bliver skæve!! to af mine veninder røg første gang for ca. 2 år siden. siden da har de røget regelmæssigt, men de to kan også ryge 5-6 gange på et g. jeg fatter det ikke, men okay, hvis de drikker mere end 5 øl så kan de ikke gå!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Istedet for alt det konventionelle tobak, så ryg det sammen med damiana eller passionsblomst!!! ingen nicotin.... ingen bræk!!!
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

>>>Fenriz og DR-D

Hvor kan man købe hindbærblade og passionsblomst?

Medlem

Geografisk sted: DK
Du kan evt. prøve med Savoy extra ultra light, det er vidst den svageste cigaret på det danske marked.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg jan altså godt forstå folk får en svingetur hvis de ryger 5-6 piber ud af et gram(?)
Tænk hvor meget tobak der skal i?
En god fed skal kun lige ha tobak nok til at det brænder jævnt.
Det er selfølgelig op til dem der ryger,men jeg syntes generelt folk kommer alt for meget tobak i de fede. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Når vi ryger bruger vi f.eks 2 gram til en kvart cecil. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Hamp

Den med vand i tobakken er god nok vis du feks. ryge bong da det gør tobakken lidt mere blød i smagen men husk at tørre tobakken i ovnen eller over en spritter på sølvpapir eller skal du nok få en ubehalig oplevelse

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg ryger for det meste jays, og der er der ingen vej udenom der skal altså tobak i ellers falder gløden hele tiden af og den oser totalt.

Men når det er andet end jays ryger jeg det altid rent. Det kan man sagtens, det var noget jeg lærte af en gammel ven der havde astma, så han var lidt paranoid angående alle de der tilsætnings stoffer der er i smøger. Men efter at havde prøvet rent hash et par gange fandt jeg ud af at det var bedre.
Så er man også fri for at skulle riste overdrevet grundigt hver gang. Der er ikke noget mere nedtur end at få sine lunger flænset pga. en dårlig ristning.
Bare husk at lave hovederne lidt mindre end hvis der havde været tobak i. Og husk at der er altså til en 2-3 lunger pr. hoved alt efter hvor store lunger man tager og hvor fedtet hashen er.
venlig hilsen
Fråder

Dedikeret medlem

hashen skal fylde op derhvor tobakken ikke er, og tobakken er ikke smadret og kvast til ukendelighed, og der er mindst 1g hash per smøg... og så skulle den være hjemme ... hvis man ikke ryger så meget put da mindre tobak i, der er jo ingen grund til at ryge alt det ristede tobak hvis man ryger smøger, og ingen grund hvis man ikke ryger smøger...

så Skid på det tobak .. det er som nævnt længere oppe kun for at hashen brænder bedre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

spacetaxi> ved ikke med passionsblomst, men hindbær kan du finde i naturen, og hvis ikke du kan finde nogen så brug brombær, det er faktisk præcis det samme. Brombær vokser i næsten alle skove. Meget lidt røg og en neutral smag.

Medlem

Geografisk sted: danmark
fuck nu bare smøgen.. ryg lortet rent eller køb noget skunk.. det bliver man også meget mere lam af..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]