Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Rygeudstyr?
Medlem

Og røret kan vel tænkes at indeholde pvc eller noget.

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Hvis der er pvc og sådan noget i, gør det da bare sjovere! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af -*+[S3K]+*-:
BANG BANG!!!<HR></BLOCKQUOTE>

jeg vidste bare at den LÆDERBANG ville blive nævnt før eller siden af smurf [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
selvfølgelig indeholder røret PVC, men selve røret bliver jo ikke varmt, så de bliver jo ikke frigivet! De fleste begyndere bruger da også bare en sodavandsflaske, og et stykke haveslange til at lave en bong..det er da også plastic!! OK det er ikke lige så godt som den glas-bong jeg engang købte i amsterdam...men den var der en eller anden idiot der smadrede!! er det virkelig så bad at bruge en top til hoved?? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Køb nu bare at merskumshovede eller hva satan det hedder [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

@miss84 - Du har ret i at sodavandsflasker er af plastic, men det er plastic, som er godkendt til levnedsmidler - Hvad slangen er lavet af må guder vide - Hvis røret du ryger af er PVC, vil der med tiden samle sig blødgørere (phtalater, tror jeg) på rørets overflade - Så du kommer nok til at babbe nogle grimme ting, hvadenten røret bliver varmt eller ej - MEN det kan også være, at røret slet ikke er af PVC, fordi man prøver at undgå det nu - SAGEN er, som jeg ser det, hvorfor i alverden ryge på ting, man ikke kan være sikker på, hvis man for en beskeden sum kan erhverve sig sikkert og sikkert mere komfortabelt udstyr?! - MEN det er jo nok et spørgsmål om temperament - btw. hvad hvis der er Mangan i det metal du ryger på, ender man så som dem på stålvalseværket? - Jeg ved det ikke, men jeg ville ikke lade det komme an på en prøve.

@ Alle - Kan man mon blive for neurotisk og forsigtig til at skrive på dette board? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 20 Maj 2002: Besked ændret af: Nietzsche ]

Insane psychedelia user!

Det er ikke dyrt for at undgå klamme dampe som evt. kan opstå fra et plastikhovede http://www.caboon.dk/katalog/index.php?menuid=23&kat=19 [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/Jens Chr.

Junior medlem

Geografisk sted: Roskilde
som jeg ser det:

joint: når man bare skal ryge en hygge fed og måske sidder og venter på en bus eller noget

chillum: hvis man gerne vil have røg der kradser, og besvær med at rense lortet bagefter

bong: hvis man gerne vil mærke suset og være hærget og stenet... det synes jeg er fedt.
det samme med tjubang... en af mine venner har købt en 1.5 liter kemi-glas-bong til 200 kr incl. hoved, den er FUCKING SYGELIG EFFEKTIV... har aldrig røget på noget så godt

spand:
tja, hvis du gerne vil prøve din egen grænse og underholde dine venner, så tag en 1,5 eller 2 liter flaske, i en spand og sæt en chillum i og fyr den hele af. og sug derefter røgen i et sug... DET bliver man ødelagt af... på roskilde festivalen 2001 gjorde jeg det 2 gange, lå og rallede i 10 min og var bevidstløs, men havde det fint derefter, og synes det var fedt at tænkte tilbage på...

jordryger er sjovt og rituelt, men ikke specielt effektivt eller noget--- synes jeg

så min favorit er bong/tjubang helt klart

Dedikeret medlem

prøve sin grænse....mig og 3 venner røg spand konstant i 6 timer, lavede intet andet end at snakke og mixe og ryge, der var hele tiden et hoved tændt på spanden......Der var heller ikke rigtigt nogle af os der vågnede sådan mentalt de næste 2 dage....

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
De fleste begyndere bruger da også bare en sodavandsflaske, og et stykke haveslange til at lave en bong

Øøøhhh,...vil da ikke påstå at jeg er nybegynder, men det er da vist også sådan en bong det fleste benytter sig af. om man så er nybegynder eller garvet ryger, så er det da den nemmeste bong og så er den sletter ikke så ringe end da [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Og nej tak man ryger ikke af 10nøgler fy forhelvede, det er lige til at ødelægge hele rygeren.
Merskumshoved tak.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
ja okay, så er den vist feset ind!! og vi har allerede kasseret alle vores rør, og varet nede i en lille skummel butik og købe nogle andre hoveder [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Enten SKAL man, hvis man ryger bong eller bang, bruge merskums hoved eller brilliere hoved.

Joint er nu heller ikke værst.

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 28 Maj 2002: Besked ændret af: MoS ]

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
de bedste hoveder er faktisk toppe fra et topnøglesæt!!
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:

Det vil jeg godt nok ikke gi dig ret i efter min mening er det de dårligtste man kan bruge!! Der er sikkert også andre her inde der vil holde med mig i det... Køb et rigtigt Hoved så meget kan jeg anbefale... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg vil nu sige, at hvis man bare skal chille, og ryge en "slap af ryger, og chill lidt med et par venner" synes jeg også joint er fedt nok. Det er også rart at ryge.
Men hvis det skal slå er det nok chillum, bong, jordfed, spand og så self. frossen honningmelon.
Glæder mig også stadigvæk til at ryge den ultimative snefed, det bliver så fedt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
LOL jeg fik 1/4 l røg på spand og "døde" af det (blev bleg)... En af mine kammier to 1 1/2 men han klarede... hardhead

Junior medlem

Geografisk sted: dk
topnøglesæt..?? jeg ville foreslå dig at købe et hoved hvis det ikke passer dig at købe et hoved så brug i stedet en sikring fra el-skabet.. de er oki at ryge på men jeg gik dog selv hurtigt væk fra det igen og købte et hoved eller to..!

jeg kan bedst selv lide at ryge bong eller glas bang.. men på en stille chill ud dag er en gobbel da slet ikke af vejen..!

så lige et spørgsmål hvad er et mest mærklige i har lavet pibe af og røget på??
mig det var nok en gulderod eller en golfbold med et lille rør i [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
zeck [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Junior medlem

det underligste og sjoveste jeg har røget på var i en forvejen STOR koger havde fanget 1 mus i en af de der firkantet musefælder så en kammie og jeg tænkte den mus må prøve at blive skæv. så vi tapede alle samlinger til og tog den der dims ud der falder ned når musen går ind i fælden, der er et lille hul hvor den dims sidder fast i fælden der blev bonghovedet sat i og så var det at suge som en bang og musen blev stenet og vi fik årets griner.......sku lidt spookie [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: dk
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] mig og to venner købte osse en gang en mus men den slap løs på min ene ven værelse den skulle ellers osse have været ned i en pibe af en slags [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Gnyflandia
Jeps!!! det var mig.... jeg jagtede den lille lort i over en uge før jeg fangede den... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] den sku have været brændt af men den døde af forkølelse først... DET STINKER!!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 06 Juni 2002: Besked ændret af: Junkie ]

Medlem

intet slår en god joint i stil og behagelighed!!! det kan ikke diskuteres, så la vær at prøv! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] (der findes selvfølgelig måder at blive skævere hurtigere, men det hørte hashoman-tiden til)
Jeg er holdt op med at ryge, men min forstand har jeg da endnu [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]