Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: HJÆLP
Insane psychedelia user!

Jeg købte en dejlig bong igår, rigtig ilmer style (altså en bambusbong), men nu har jeg dog opdaget noget ret irreterende, den holder ikke tæt, der siver vand ud gennem bunden, hvad kan jeg gøre for at fixe den?

[ 18 April 2002: Besked ændret af: Punk ]

Medlem

gi den en smule sekundlim eller limpistol

Medlem

Ja en limpistol med cilikone (har ingen anelse om hvordan det staves) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 18 April 2002: Besked ændret af: Swimmer54 ]

Medlem

Geografisk sted: Home sweet home
Det eneste der er at gøre (med alle lorte bambus bonger) er at save bunden af, sætte et stykke læder om bunden ca. 1 cm. fra kanten. Borde et hul i midten af lædderet. Og nu mangler du kun et godt stort rosentræshoved, og VUPTI nu har du et meget bedere rygeinstrument nemlig en BANG [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

*lol* Scum - man kan osse have lov til at tænke [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Isoleringstape - jeg har den ondeste bong - hedder The Terminator - har brugt sådan et sjovt gråt rør - og en 1liters flaske<--som er savet over, og for at skifte vand skal man tage den nederste del af (bunde af flasken hvor slangen sidder) - og få at få det til at sidde tæt sammen igen er man nød til at bruge isoleringstape - så istedet for at finde en sav frem og blive aggresiv kan man bruge sin bonghjerne til noget fornuftigt - nemlig at tænke [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Men man gider squ da heller ikke ryge bambusbang - det skal da være læder heh heh

Eller stærkt pap som min er lavet af - egentlig vil jeg aldrig købe noget af bambus - min bong er af plastic - det holder MAX.... dem af glas SUCKS

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
en vin gallion en støv suger og en trakt,et 40 g mix er det eneste der holder

du er da også et fjols punk du skal da heller ikke bare hælde vand i en bambus bong og så ryge løs en 15 stykker,

næste gang du for sådan en så put ganske lidt vand i bare så den er fugtik og så la den stå og så fylde vand i lidt efter lidt,

der skal jo heller ikke ret meget vand i sådan en fætter det skal jo bare lige svuppe igennem

Medlem

Sådan noget silikone fugemasse, det bruges vist også til at tætne akvarier, fås på på trælasten for en 20ér eller deromkring, god arbejdslyst [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

arrrrrrg det ser ud som om at den er flækket......

Medlem

Geografisk sted: Home sweet home
Man kan oxo lavet blæret bonger af store rummelige syltetøjsglas, der sparker en god portion røg op i kraniet af en.

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
jeg holder mig til "bong'o'matik". Den er lavet af en 1½ l. flaske! og et hovede og et stk. glasrør! den er for super!!!!! røgen er lige tilpas kold! det er monster nice!!!! har lige røget to hoveder på den! Smask smask! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg har ahft held med at tætne min kokosnøds vandpibe ved hjælp af mandelmassageolie. Altså ren mandelolie som jeg bare har smurt ud på den og lade det trække ind i træet ! Men hvis der er revner i dur det jo nok ikke !

Junior medlem

Geografisk sted: Roskilde
jeg tænkte, kan der ik være risiko for at få forskellige affaldsstoffer fra metal og plastic ned i sig ved at ryge på noget af de materialer?

er en glas bong ik det sundeste?

BTW
en af mine venner købte denne i sidste uge... har aldrig røget på noget der var så godt, behageligt og slog så hårdt

Den der hedder GVP4 her

[ 25 Maj 2002: Besked ændret af: amokk ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]