Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 04:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Pot Vs. Hash
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Ok gutter, så skal sandheden frem! Hvilken en af disse to foretrækker i og hvorfor. Med pot mener jeg det uforarbejdede men dog tørrede [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] plantemateriale (herunder også skunk). Hvilken er jeres favorit?
Personligt ved jeg ikke noget bedre end en god pot-joint. Man bliver høj og mystisk fremfor stenet, hvilket jeg ofte synes at man bliver af hash. Jeg ææææælsker bare pot! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Hva med jer?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er nok enig. Men jeg bliver også høj og mystisk af god hash, så jeg ved ikke helt...

Men det må nok blive pot, der vinder, omend snævert.

Man kan dyrke potten selv uden de store forhindringer. Den er billig. Skunk er goooodt, faktisk en af de mest potente cannabisformer, på siden af olie og slaskehash. Man behøver ikke at ryge den sammen med tobak, som jeg får det ret dårligt af..

Såeh.. Det må vist være pot-ay [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
SKUNK eller drivhus dyrkket pot,

det er bare en skam at her hvor jeg bor er der næsten ingen der dyrkker fordi at folk ikke mener man kan blive ordenligt skæv fordi de kun har prøvet skud pot fyldt med frø,

jeg vil sku 1000 gange helle have en led thi pot end en tør standarter

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Som det allerede er blevet nævnt, så er skunk og pot, klart den bedste ryger.

Smagen er også langt bedre, og fordelen som jeg ser den, er at man ved hvad man ryger, i forhold til hash.

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Billig dansk pot er altid godt!

Men jeg kan nu godt lide at lamme mig med en god standard + speed/ephedrin + bajere- men det ved i jo godt!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
fuuuuuuuuuuuuuuuuuck hvor har vi haft det her topic mange gange....!!!!!!

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Jeg er mest til en god gang pot! det er altid godt! Jeg er ikke så meget for at ryge hash, jeg bliver total stenet og sidder bare i min egen verden! hvis jeg ryger store mænger pot så sker det også, men så er det ik så slemt!
Men pot ligger # 1. hos mig! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Pot, dvs god skunk må være en sikker vinder i min bog!
Dog har jeg de sidste mange mange gange fået noget skumleren dårligt smagende / Skod virkende skunk. Derfor er jeg gået lidt over til hash, derfor stødte jeg på det dårlige Afgan(post)!

GF

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
God skunk er federe, men det bedste er at mixe (troldmand) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus Syd
Hashen må komme på en klart 1.plads ved mig. Ikke at jeg ikke bryder mig om Skunk (Skunk elsker alle vist)
Jeg elsker Skunk, men d r desværre for sjældent jeg kan skaffe d, og så r der jo hashen lige ved hånden.

Er det generelt svært at skaffe skunk i Århus ?

Nå fuck det, Jeg ryger næsten kun skunk når jeg er på Staden, for skunk kan man blive super basket af.

Alm. Dansk pot siger mig ikke noget, det smager grimt, og man bliver ikke speciel skæv af det, men på den anden side kan det jo bare være jeg ikke har smagt noget ordenlig noget endnu, HVEM VED ?

[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Rygern:

Alm. Dansk pot siger mig ikke noget, det smager grimt, og man bliver ikke speciel skæv af det, men på den anden side kan det jo bare være jeg ikke har smagt noget ordenlig noget endnu, HVEM VED ?

[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Mine venner købte noget sidst vi var på staden, det smagte sgu fint, først fik jeg et sug på en vens pot joint, så på en andens skunk joint, de smagte sgu lige godt!

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Helt klart pot og Skunk.. hader smagen af langt det meste hash.. faktisk kun god indisk sort snasket hash jeg kan lide [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

og så kan jeg blive meget mere skæv af pot/skunk end af hash.. hash bliver man for det meste bare stenet af.

Junior medlem

Geografisk sted: Cph
En god lys hash fra tøsen er altid god!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er squ mest til pot men tit kan jeg kun skaffe hash hvis det skal gå hurtigt...

Rygern: Hvor bor du?? man kan sqda skaffe skunk i de fleste store byer

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Skunk er klart det bedste... eller en dejlig varm kop pot the foran fjernsynet. Hash er også godt... især i den kage jeg skal bare imorgen.

Hmmm, jeg taler sort.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Helt klart fed Skunk.
Selv råryger virker på en helt anden måde.
Jeg tror nok det har noget at gøre med transformering fra THC til CBN,CBD og hvad det ellers heder. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Junior medlem

Hey alle!
forstaar ikke lige hvorfor i alle er saa vilde med skunk??
Jeg foretraekker selv pot frem for hash, men jeg er 100% til den tropiske, udendoers dyrkede slags, man faar nogle geniale smagsoplevelser, som man ikke faar mes skunk, og saa kan jeg sgu huske mit eget navn bagefter, selvom at man blir skaev nok!
bare soergeligt at det er saa svaert at faa fat paa!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Jeg synes pot er at foretrække - selvom jeg ikke har røget det særligt tit. Grunden er, som det tidligere er blevet nævnt, at man bliver anderledes beruset, det er ikke nær så steneren.

THC i hash = 6% ???

THC i pot = 2% ???

Er det mig, der er blæst, eller passet det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Forskellen er at det du godt ka lide,fortrinsvis er ren Sativa,fra Mexico,Thailand,Africa osv.
Skunk er lavet ved at "gensplejse"(det har intet med gensplejsning at gøre)Cannabis Indica,med Sativa arter.Indica har den der skunky lugt,deraf navnet.Det de kalder gensplejsning,er bare at man har brugt nogle specielt potente planter,og bagkrydset dem igen og igen.
Jeg kan oså bedst lide Sativa.Det virker meget mere psyckoaktivt,hvor Indica sætter en i sofaen,med ædeflip. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
PS
Dagens bedste Skunk har THC indhold,der ligger mellem 8-15% !
I gamle dage,hvar god Mex pot,på et sted mellem 3-5 %.

[ 20 Maj 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Insane psychedelia user!

Der går rygter om at der var 28 % THC i den originale G 13..... (der går også rygter om at G står for government og 13 står for M (det trettende bogstav i alfabetet) og M står for Marijuana, altså Governement Marijuana).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]