Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Så blev mine DK-pot planter fandme nakket! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Der er bare nogle som ikke kender forskel på dit og mit [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Heldigvis fik jeg så 10stk Super Skunk'ere af en af mine venners far. Super Skunk kan trives ordentligt udendørs ik'?!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Det er meget ærgeligt, når folk stjæler ens planter.

Oplevede det samme et år, hvor haven var fuld af store buske, faktisk for dårligt, når man af stolthed viser dem frem, for så at få dem tyv stjålet.

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Og det værste er nok, jeg vil ihvertfald tro, at i de fleste tilfælde er det nogle idioter der bare ved hvordan en hampplante ser ud og som tror at de bare kan ryge bladene med det samme og blive monsterbaske..... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Fuck hvor nedren......... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Jeg troede at skunk planter krævede specielle forhold, men har du kigget på florestan.dk?

Insane psychedelia user!

Det gør de også delvist, men man kan vel sige at skunk er planter avlet til specielle formål, nogle bliver store og får en allerhelvedes masse topskud som så gør en rimeligt skæv, andre bliver slet ikke ligeså store, men de topskud man får er så superpotente, nogle kræver at vejret skal være som i afrika, andre kan klare sig i Schweiz....det kommer alt sammen an på hvad de er udviklet til.

BTW. tillykke med at du er kommet ind igen livsnyder [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 21 Maj 2002: Besked ændret af: Punk ]

Dedikeret medlem

Prøv og tjek det skunk MoS ligger og roder med, udendørs...-Det er nice [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jeg har skam checket det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Satme godt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alle Skunkplanter kan dyrkes ude.Men det modsatte er ikke altid tilfældet.(Indendørs).
Men det villoe være en god ide,hvis du dyrker dem i nogle store(25-30 liter)spande,så du selv kan tvinge dem i blomstring sent i Juli eller sådan.Det er en dyb smerte,at gå og vente på at nogle arter går i blomst MEGET sent på sommeren.
Men Superskunk er ikke slem.
Det er værre jo mere Sativa der er i.Jo længere tid tar de.
Den der heder Haze,kan tage op til 14-16 uger før den er rigtigt moden.Det samme med rigtig Thai.(Guf) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]