Hehe... tja det er et lidt indviklet forhold jeg har til hende. hun er generelt meget ensom pga. at hun bor meget isoleret og ikke får besøg alt for tit. og jeg får generelt for lidt fisse, så på den måde har vi hjulpet hinanden... Synes selv det er en rimelig god deal

Jeg har aldrig mødt ham fyren, og sagen er den at hun bor gratis i hans hus. Jeg har et par gange spurgt hende hvordan fanden hun kan bo der gratis, og om de er kærester eller hvad. Men hun har altid benægtet det på det kraftigste, og sagt et eller andet med at de er i familie, og at han er meget beskyttende over for hende. Desuden siger hun at han har brug for en til at se efter huset, betale regninger osv. mens han er væk. Men jeg ved ærlig talt snart ikke hvad jeg skal tro...
Jeg har kendt hende i lige under et år, så hun er jo begyndt at betyde et eller andet for mig. Men ikke så meget at jeg vil involveres i den del af hendes privatliv, som åbenbart er noget rodet. Så jeg tror bare at jeg vil sætte det her forhold på standby og så tage den derfra. Hvis de vitterligt er kærester, så har hun jo løjet over for mig, samt været en anden mand utro, og det kan jeg ikke respektere. Men der er også den mulighed at hun fortæller sandheden, og jeg kan ikke rigtig tillade mig at bebrejde hende for at hendes værelseskammerat er lidt forskruet...
Men ang. de 10.000 kr. så har jeg ikke hørt mere fra ham, så han har jo 100% sikkert bare sagt det i et forsøg på at skræmme mig.
@dank og noname: jeg har desværre ingen billeder, men hvis jeg havde så havde jeg selvfølgelig postet dem her.