Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 04:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: denmark
Den bedste allaround pære er ifølge florestan Son-T Agro jeg mener den koster omkring 125,hos garta den fås dog kun til 400 watt.det skal siges at jeg også er begynder men det fungere perfekt for mig,og den er somsagt fin både til grow og blomst.den kan ca brænde 12000 timer såå prisen er vel ok.god fornøjelse.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
der er en der hedder noget med (metal hid) brug den med en 400 watt til vækst fasen og så smæk en 600 watts hps (sun T +)eller en sun T agro til blomstningen så er skulle den være hjemme,

drop alt om det med det jord der,
LÅN nogle pvc rør på en bygge plads istedet

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hvilke type pære bruger i? Jeg skal ud og købe pærere til mine lamper, men man kan sq få jeg ved ikke hvar mange forskelige slags. Så tænkte jeg er der forskel på hvad man køber. Og hvad er forskellen, jeg ved godt at de ikke laver 2 forskelige Son/t pærere for sjov, men er den ene til vækst og en til blomstring eller hvordan hænger det sammen. Hvad skal jeg købe? Jeg vil ikke have det biligste fordi det er biligt hvis man får bedre resultat ud af en dyre pære eller 2 forskelige.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man kan vist da ikke få Metal halidér herhjemme,kan man?
Det ville være fedt. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Selvfølgelig kan man få Metal Halide pærer i Danmark. www.web-light.dk har dem so eks. [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Dedikeret medlem

husk den skal passe til din ballast--.-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]