Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: A true expert
Alkohol siger du?

LD50 - Alkohol for unge rotter 1060mg/kg

1060*0.7=742mg/kg

Samme fiktive testperson (stakkels mand [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )
70*742=51940mg altså 51.94g så har vi en 50/50 sjover.
En anden ting - for at dø af alkohol skal man have ca. 500mg alkohol pr DL blod i kroppen. rettelse - ens blod skal indeholde 500mg alkohol PR DL - så dør man jo temmelig nok.

Men det er rigtig nok det med det 10 dobbelte.

Så det er jo cyyl nok [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Men det kan jeg bare ikke få til at passe en skid - fordi hvis vi går ud fra at en 33cl øl på 5% (amerkansk øl) - den indeholder 13.4g alkohol - så hvis man tager en tragt med 10 øl så har man squ indtaget det dobbelte af hvad LD50 er - så burde man jo dø - og jeg har squ set min bror tage en tragt på 3 liter - for at tage en igen lidt senere... Skummelt nok - men nu jeg tænker over det - så er hans LD50 jo osse dobbelt så stor - idet at han selv er lidt stor.. så det passe jo nok fint nok...
Tror jeg nok - fuck jeg hader matematik...

[ 05 April 2002: Besked ændret af: Elven Raver ]

Medlem

Det er jo ikke alt, vi hælder i hodet der ender i blodet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Er det ikke noget med at en del når ud med urinen inden det når at virke + at det i hvert fald må tage lidt tid inden det der går i blodet er i blodet.

Medlem

+K til ER for årets indlæg på psych [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
+K ?

Insane psychedelia user!

+k = karma, det bruger de på overgrow.com [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

håber kraftedme

nu er jeg nød til at bevæge mig - for fanden - jeg skal til århus og voldlammes - jeg ender med at blive så hamrende møgblæst mand - for fanden - imorgen kender jeg ikke mig selv og de andre - så er vi bare nogle fler' og for få...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]